Beste bier

El Retro

Wijs gebruiker
Leuk! Ik ook, ik kan zo tappen dat je een bolletje op je pint krijgt, zo als je het van op zij ziet dat er dan zo een klein bergje opkomt, zoals de reclamepinten :grin:

vlaemink

Belezen gebruiker
Hoegaarden (Grand Cru),Stella,Jupiler,Palm, LaChouffe en uiteraard Duvel.

Ik vind Nederlands bier eig niet zo goed. En om eerlik te zijn, ik vind Heineken één vn de slechtste bieren van de wereld, zeker als je Belgisch bier gewoon bent.

mattskovic

Wijs gebruiker
vlaemink zei:
Hoegaarden (Grand Cru),Stella,Jupiler,Palm, LaChouffe en uiteraard Duvel.

Ik vind Nederlands bier eig niet zo goed. En om eerlik te zijn, ik vind Heineken één vn de slechtste bieren van de wereld, zeker als je Belgisch bier gewoon bent.

helemaal eens met onze vlaemink ik wil ook nog kriek er aan toevoegen lekker zoet :tongueout:

Goanaut

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Goanaut zei:
Als gewoon pilsje vind ik Alfa erg lekker.

Mijn ervaring bij Alfa is dat ik 4 slokken neem, en dat 't dan niet meer zo lekker is. :P

Dat heb ik bij Jupiler en Dommelsch. :P Ach ja gelukkig is er een grote variëteit in de biersoorten, voor ieder wat wils!

El Retro

Wijs gebruiker
La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.

Boksbal

Newbie
Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!

ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!

Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm

The Used

Bewuste gebruiker
BARON!!!

Blijft het beste bier! 33cent per 0.5liter en het is prima te drinken! Voor een eurotje of 2 ben je heerlijk aangeschoten en leuk avondje! Geen Hoofdpijn volgende dag ( misschien ietsje meer als de a-merken maar toch nauwelijks aanwezig! ) heeeeerlijk :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Dus omdat 't één of andere zeer goedkope budget halve liter is, is het 't beste bier? :P :mrgreen:

Dont get me wrong here, een budget halve liter gaat d'r altijd wel in. :smoke:

vlaemink

Belezen gebruiker
Bwa dan betaal ik liever meer voor ne Stella, maja ik ben dan ook vn Leuven :wink:

Hoewel, ik in tijden van financiele nood ook wel de carapils gebruik

Mijn hubby (zelf drink ik t niet meer) vindt schulten brau van de aldi ernstig lekker. Hij vind t alleen jammer dat het in halve liter blikken zit.

''DE shit'', goedkoop, lekker en halve literblikken wat is er mis mee?
ik drink bier altijd uit halve literblikken.
Wat ook een goede bier is, is:keizerskroon, kennen jullie die?
En met grolsch en heineken is ook niks mis, als t maar halve liters zijn :P

DirtyP

Experimenterende gebruiker
Toch wel Belgisch bier als belg zijnde, Maes vin ik het lekkerst.
En hieniken, als ik in nederland ben, hoewel de belgen er vaak over zeggen dat het pisbier is ben ik het daar echter niet mee eens, en moest dat zo het geval zijn, waarom wordt het dan in tegenstelling tot Maes niet in zoveel landen verkocht.

Voor de liefhebbers in Nederland, probeer eens Duvel (duivel in't dialect) , redelijk zwaar biertje, niks voor mij, maar hier zijn er veel liefhebbers, een vriendin van me die in amerika woont lust drinkt het ginder ook samen met stella artois.
stella artios uit een flesje is hoofdpijnbier, en van te veel heiniken kots ik sneller, maar het blijft een goed biertje.

DirtyP

Experimenterende gebruiker
alfa? een streekbiertje?

dan heb ik er ook nog 1, caves uit lier, lichte appelsmaak, ben er niet gek van.

Bovenaan