Weednator zei:Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen![]()
Je zou kunnen vragen of ze de vragen beter spoelenazgaza zei:Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.

getitd0n3 zei:Beste dat ik ooit gedronken heb, Westvleteren Trapist.
Is haast niet te krijgen. Ooit lang gelegen gedronken tijdens een bezinningstocht.
Christelijke school geweest vroeger, we moesten 100 km op 3 dagen afleggen. De beloning op dag 3. Een trappist van 12°. Is nu niet echt het bier om je lamp mee uit te drinken.
Maar als je geduld hebt en een volle tank zeker eens proberen.
Wel eerst effe bellen, naar de biertelefoon. Ze bottelen er maar een bepaald aantal flesjes van.
http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html

PePhenkie___// zei:![]()
1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner
99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)
![]()
Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Wacky zei:PePhenkie___// zei:![]()
1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner
99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)
![]()
Heiniken sponsort iets waar jij voor bent en amstel iets waar jij tegen bent ofzo ?
Zoveel verschil zit er in die 2 helemaal niet. Allebei van die gemiddelde standaard biertjes. Hoopjes mensen zullen ze niet uit elkaar kunnen houden in een blinde test. Misschien jij ook niet![]()

Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Serenity zei:Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.

acidboy zei:Serenity zei:Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
El Retro zei:La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.
Boksbal zei:Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!
ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!
Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm
azgaza zei:Weednator zei:Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen![]()
Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
slowcheetah zei:Goede smaak, bij mij staat Leffe Blond nr. 1