Mister Sosa
Experimenterende gebruiker
Stella of Jupiler

olangs was er og een smaaktest omdat heiniken wou bewijzen dat ze helemaal niet zo slecht ware, : resultaat: het kwam op de laatste plaats en werd beschreven als waterachtig en chemisch.... proef onze prachtige belgische bieren!!!!!!!!!!!!!!!
oldskool zei:bij mij de absolute nummer 1 is jupiler (ben dan ook een belg)
nummer 2 verkies ik duvel
nummer 3 donkere leffe
nummer 4 kwak![]()
heb al vele bieren geproefd en uiteindelijk is er niks beter als belgish bier... ook al ben ik zelf een belg; ik weet het... maar heb toch altijd mijn objectieve mening toegepast![]()
van de internationale bieren; heiniken en 1664 scoren het beste...
duits en engels bier kan mij niet bekoren
)Nick de Neger zei:Hertog Jan heb ik het liefste tijdens het uitgaan, mocht dat niet kunnen zoals hier in Engeland ga ik toch voor Heineken van de tap. En bij mij thuis zul je voornamelijk Dommelsch in de koelkast vinden (dat zijn de goedkoopste 6pack's in de supermarkt die tenminste nog goed smaken)
Ze hebben Guinness van de tap inderdaad maar dat vind ik echt net naar water smaken... naja oké maar echt lekker kan ik het tenminste niet noemenacidboy zei:Nick de Neger zei:Hertog Jan heb ik het liefste tijdens het uitgaan, mocht dat niet kunnen zoals hier in Engeland ga ik toch voor Heineken van de tap. En bij mij thuis zul je voornamelijk Dommelsch in de koelkast vinden (dat zijn de goedkoopste 6pack's in de supermarkt die tenminste nog goed smaken)
Daag, in Engeland kan je veel beter bier krijgen, genoeg pubs waar je Guinness van de tap kan krijgen enzo. (da's dan wel Iers, maargoed.)

Nick de Neger zei:Ze hebben Guinness van de tap inderdaad maar dat vind ik echt net naar water smaken... naja oké maar echt lekker kan ik het tenminste niet noemenacidboy zei:Nick de Neger zei:Hertog Jan heb ik het liefste tijdens het uitgaan, mocht dat niet kunnen zoals hier in Engeland ga ik toch voor Heineken van de tap. En bij mij thuis zul je voornamelijk Dommelsch in de koelkast vinden (dat zijn de goedkoopste 6pack's in de supermarkt die tenminste nog goed smaken)
Daag, in Engeland kan je veel beter bier krijgen, genoeg pubs waar je Guinness van de tap kan krijgen enzo. (da's dan wel Iers, maargoed.)![]()
acidboy zei:Haha okee, nou ieder zo z'n smaak he![]()