helios zei:Bavaria!
maar Jupiler is ook goed te doen
buzzrider zei:(slechtste bier: heineken)
helios zei:Bavaria!
maar Jupiler is ook goed te doen
buzzrider zei:(slechtste bier: heineken)
Ja, dat kan je wel zeggen, maar wij hebben het ook gewoon hoorcronos zei:wij belgen hebben het beste bier![]()
+1buzzrider zei:bah, cristal en heineken :P
met alle respect dat jij het drinkt maar ik vind het net piswater ofzo

acidboy zei:Heineken is écht écht bocht.
Hertog Jan, Palm en Leffe hebben mijn voorkeur.
Of Guinness natuurlijk, maar dan moet het uit de tap komen in een Ierse Pub.
DrippTone zei:acidboy zei:Heineken is écht écht bocht.
Hertog Jan, Palm en Leffe hebben mijn voorkeur.
Of Guinness natuurlijk, maar dan moet het uit de tap komen in een Ierse Pub.
Raar is dat hea? als Guinness niet van de tap in zijn thuisland word gedronken maar in fles/blik een zee over steekt dan smaakt het al gelijk niet meer. Ik ben voor het leven verpest, Guinness voor het eerst gedronken in Ierland. Zelfs in Engeland of Schotland smaakt het al anders, maar dat gaat nog. Hier in Nederland van de tap krijg ik het met moeite weg, niet omdat het vies is maar puur omdat de herinnering van een Guinness die 1000X lekkerder smaakt nog vers in mijn geheugen zit. Met Guinness in fles of blik hoef je bij mij niet aan te komen.

Jupiler Tauro he? 8,5° ofzo denk ik, mee opletten wel das iets meer dan Duvel en het giet 3x zo makkelijk binnen. Wel nog lekker inderdaad, smaakt naar iets hardere JupilerDrippTone zei:Er is maar 1 echt champagne bier, En dat is DEUS.(spreekt uit als: Dee-oes)
Verder is er een nieuw biertje, althans voor mij nieuw. Een Belgische, Tauro. Iemand bekend mee? Is een van de laatste biertjes die ik heb gedronken voordat ik niet meer mocht drinken. Maar die smaakte me uitstekend goed.
Dat is volstrekte onzin.JJJ zei:Zag laatst in Keuringsdienst van Waarde, dat er in de smaak van alle pils die je in de supermarkt koopt, amper verschil zit. Het gaat om het imago, het logo, de tv-reclames, de smaak is bijna identiek.