Beste bier

Drientje

DF-koning
Dit hele topic nalezend vind ik het wel grappig dat mensen bijna ruzie gaan maken over de interpretatie van hun smaak. :grin:

Persoonlijk ben ik niet zo heel erg van het bier. Ik heb altijd heel hard geroepen dat bier vies was totdat ik in een Ierse pub gewerkt had.

Ieren maken hele lekkere bieren. Vooral Guinness (net zo voedzaam als een bord havermout) en Kilkenny vind ik erg lekker.

Verder vind ik Hertog Jan wel oke.

*Verder wil ik als voetnoot vermelden dat ik Heineken een vreselijk piswater vind. Ik heb niet alleen een hekel aan de naam (hoe fantasieloos kun je zijn :confused: ) maar ook de smaak en het imago. Ik krijg dan ook helemaal de kriebels als mensen het verkeerd schrijven. Heiniken? Hahahaha.

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
Drientje zei:
Ieren maken hele lekkere bieren. Vooral Guinness (net zo voedzaam als een bord havermout) en Kilkenny vind ik erg lekker.

Een bord havermout is veel voedzamer, zit geen alcohol in.
Daar heb je gelijk in, maar het voelt wel aan alsof je een bord havermout op hebt qua gevoel.

PositiveCreep

Experimenterende gebruiker
Hertog Jan en Palm zijn altijd wel fijn, maar heb over 't algemeen Brand in huis als ik kratten haal. En Guinness, maar dan wel zoals 't hoort, en al eerder hier geschreven is.

donatello

Newbie
het enige nederlandse bier wat ik gedronken heb is amstel en dat viel echt tegen was precies limonade

voorkeur gaat naar jupiler en cristal en nu vooral jupiler tauro
in belgie hebben we ook veel slechte bieren: primus, martens maar die zijn toch nog altijd stukke beter dan die amstel

68899

Bewuste gebruiker
Erdinger. De kenner kent het bier zeker......
.
Maar voor de leken...
Tis een Duits wit-bier. Smaakt anders dan ons witbier maar is zeker te proberen !!
Vooral in de zomer op het terras !!! Proost :beer:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Dit hele topic nalezend vind ik het wel grappig dat mensen bijna ruzie gaan maken over de interpretatie van hun smaak. :grin:

Persoonlijk ben ik niet zo heel erg van het bier. Ik heb altijd heel hard geroepen dat bier vies was totdat ik in een Ierse pub gewerkt had.

Verder vind ik Hertog Jan wel oke.

*Verder wil ik als voetnoot vermelden dat ik Heineken een vreselijk piswater vind. Ik heb niet alleen een hekel aan de naam (hoe fantasieloos kun je zijn :confused: ) maar ook de smaak en het imago. Ik krijg dan ook helemaal de kriebels als mensen het verkeerd schrijven. Heiniken? Hahahaha.

:hearteyes: My kind of woman.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik kom er net achter met mijn stomme hoofd dat ik nog een halve krat Bush bier in de schuur van me ouders heb staan. Een duivels lekker biertje, en sterk als de pest. 12% en je tikt ze zo achterover, dat zijn de gevaarlijkste. Denk dat kratje van de zomer maar eens leeg drinken bij een BBQ. Mag wel een goed feest worden want een krat Bush kost je 35 euro. :openmouth:

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Qua pils ben ik een voorstander van een lekkere, vers getapte, frisse Stella.

Qua zwaardere bieren drink ik geregeld al eens een Leffe, liefst Leffe 9 of Radieuse.

Flameon

Badass junkie
wat zou nu het grote verschil zijn tussen het goedkope bier (euroschopper ofzo) en het duurdere bier (grolsch bv) ??? Hoe komt het prijs verschil, wat is het verschil in bereiden ???

space scientist

Wijs gebruiker
als speciaalbiertje is "het Kanon" zeer goed te drinken, wel aan de sterke kant.

En als normaal bier staat Hertog Jan met stip bovenaan natuurlijk

geekos

Bewuste gebruiker
SchilDpadDo zei:
Hertog Jan, ongetwijfeld.

( miss. een polletje bij doen ? kunnen we een uitslag zien)
Ja met alle Belgische en Nederlandse bieren mss, dan kan je halfuurtje scrollen tegen dat je alle mogelijkheden gelezen hebt.. :rolleyes:

Bovenaan