• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Beste Coke ooit!!

Arie2

Newbie
Oke nieuw op DF dus even een reportje ter kennismaking.

In 2006 had ik mijn eerste snuifje coke gehad. Heel afwisselend qua kwaliteit maar 1 ding wist ik zeker...ik hou van coke. Samen met mijn broer hadden we er een soort wedstrijd van gemaakt (tot op heden) wie de beste coke kan vinden. Soms lieten we het testen maar vaak ook niet , dan lieten we het over aan geluk en ervaring. Ik gebruik voor de rest alleen nog jointjes en heb voor de rest dan ook niks anders gehad dan alchohol wiet en coke.
Genoeg inleiding.

Trip report.
We waren in een saunclub in Duitsland en hadden de week er voor hard gewerkt om de week er op te kunnen genieten. Samen met een andere kameraad gingen we richting Hamburg om er een gekke stapje van te maken. Onze kameraad had dit keer het heilige middeltje geregeld via een nieuwe leverancier.

Hij zelf gebruikt veel vaker dan ons en is dan ook nog meer op zoek naar de crème de la crème.

Klein sleuteltje genomen voor vertrek.
Echt waar jongens.. alsof mijn aderen aan het squirten waren. Ik kreeg een waanzinnig flash over mij heen waarin ik even niet uit mijn woorden kon komen. Ik keek naar mijn kameraad en wou hem een keiharde knuffel geven voor dit spul. Na een kwartier was ik zo verdomd lekker in mijn space , ik kon op het begin niet omgaan met de euphorie ( wou voor mijn gevoel bijna janken haha) maar later besefte ik dat dit is wat ik zoek. Het is lastig te beschrijven wat je voelt op dat moment maar na een dik 50 minuten ongeveer werd het wat zachter en Zachter.
Maar besef even jongens dat dit maar een klein sleutelpuntje was.

To be continued.

Fool

Badass junkie
Als een ongetest zakje van een nieuwe leverancier zoveel afwijkt van al je vorige ervaringen dat je er een topic over moet maken, dan heb je ook best kans dat het wat anders is. xD

Of waren je eerdere testresultaten allemaal verschrikkelijk laag?

Niet uit je woorden kunnen komen van een klein sleutelpuntje vind ik eigenlijk ook niet echt naar coke klinken.

Arie2

Newbie
Als een ongetest zakje van een nieuwe leverancier zoveel afwijkt van al je vorige ervaringen dat je er een topic over moet maken, dan heb je ook best kans dat het wat anders is. xD

Of waren je eerdere testresultaten allemaal verschrikkelijk laag?

Niet uit je woorden kunnen komen van een klein sleutelpuntje vind ik eigenlijk ook niet echt naar coke klinken.

Mijn eerdere testresultaten verschilden tussen de 65 en de 75 procent. Niet super laag vind ik. Maar echt waar kerel dit was coke maar anders.. ik heb nu ook begrepen van zijn leverancier dat het om Peruaanse ging. Zat geen geur aan en bij aanraking loste het haast op in vet.
En met niet uit mijn woorden komen bedoelde ik door de absurde euphorie.
Woorden schoten letterlijk tekort

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
Mijn eerdere testresultaten verschilden tussen de 65 en de 75 procent. Niet super laag vind ik. Maar echt waar kerel dit was coke maar anders.. ik heb nu ook begrepen van zijn leverancier dat het om Peruaanse ging. Zat geen geur aan en bij aanraking loste het haast op in vet.
En met niet uit mijn woorden komen bedoelde ik door de absurde euphorie.
Woorden schoten letterlijk tekort

Hoevaak gebruik je coke?
Die absursurde euphorie zoals jij hier omschrijft heb ik ook gevoeld toen ik voor het eerst in mijn leven coke snoof, dat was zo super lekker:hearteyes: maar ik ervaarde dat gevoel alleen zo sterk bij mijn allereerste lijn en dat werd later wel subtieler.

Sinds ik coke gebruik heb ik verschillende dealers gehad en verschillende soorten coke met testuitslagen tussen 81 en 62 procent. Soms versneden maar meestal puur gelukkig. Ik heb ook een aantal keer coke gehad waar ik nare bijwerkingen van kreeg.
Momenteel al een half jaar dezelfde dealer, testuitslagen van 62% onversneden. Niet super sterk maar vind het effect van zijn coke wel erg fijn.

Ga jij je coke nog laten testen? Ben benieuwd naar het resultaat!

Laatst bewerkt:

Fool

Badass junkie
Mijn eerdere testresultaten verschilden tussen de 65 en de 75 procent. Niet super laag vind ik. Maar echt waar kerel dit was coke maar anders.. ik heb nu ook begrepen van zijn leverancier dat het om Peruaanse ging
Het land van oorsprong maakt geen kut uit voor de kwaliteit, alleen de puurheid maakt verschil. Aangezien de maximale puurheid 89% is ben ik nog steeds vrij skeptisch dat je met een klein puntje zoveel meer voelt dan een normale lijn a 65%.

Misschien is het de moeite wel om het nog even te laten testen?

Arie2

Newbie
Ik gebruik het eerlijk gezegd iets te vaak. Alle feestjes en sowieso iedere weekend. Zonder opscheppen maar om toch eerlijk te zijn tegen jullie , heb ik al in mijn leven op zijn minst een kilootje gesnoven( hoeveel daarvan mix was weet ik niet haha ) alleen deze is anders. De kick en euphorie is zo tering heftig.
Gisteren ook 2 gram de holtes door. Ik was alleen dit keer, godverdomme heren.. onfuckingbescchrijfelijk.
Ik ga het laten testen!! Beloofd!! Wanneer weet ik niet maar ga het sowieso laten testen , ik ben ook super benieuwd.
Nou vanavond maar weer heerlijk gaan op deze heilige spul.
You are always welcome for a partyyyy
Hoevaak gebruik je coke?
Die absursurde euphorie zoals jij hier omschrijft heb ik ook gevoeld toen ik voor het eerst in mijn leven coke snoof, dat was zo super lekker:hearteyes: maar ik ervaarde dat gevoel alleen zo sterk bij mijn allereerste lijn en dat werd later wel subtieler.

Sinds ik coke gebruik heb ik verschillende dealers gehad en verschillende soorten coke met testuitslagen tussen 81 en 62 procent. Soms versneden maar meestal puur gelukkig. Ik heb ook een aantal keer coke gehad waar ik nare bijwerkingen van kreeg.
Momenteel al een half jaar dezelfde dealer, testuitslagen van 62% onversneden. Niet super sterk maar vind het effect van zijn coke wel erg fijn.

Ga jij je coke nog laten testen? Ben benieuwd naar het resultaat!
j geb

Arie2

Newbie
Ik heb begrepen van de leverancier dat het land van oorsprong wel wat uit maakt. Of hij gelijk heeft of jij laat ik in het midden. Maar volgens hem heeft het vooral te maken met de verschillende omstandigheden van de planten (altitude, temperatuur, vochtigheid etc. Die zouden per land beetje verschillen waardoor de planten ook een beetje van elkaar verschillen (ik denk beetje zoals wiet en hasj bijv Afghaanse hasj of Marokkaanse of Nepal of Thaise) allemaal zelfde plant maar toch anders door de locatie etc. En hij zei ook dat er verschillende mix wordt gebruikt. Zo gaf hij aan dat base rokers smachten naar Peruaanse en minder naar Colombiaanse of Boliviaanse. Maar goed wat of wie gelijk heeft weet ik niet man.
Testen ga ik zeker doen!!
Love

Het land van oorsprong maakt geen kut uit voor de kwaliteit, alleen de puurheid maakt verschil. Aangezien de maximale puurheid 89% is ben ik nog steeds vrij skeptisch dat je met een klein puntje zoveel meer voelt dan een normale lijn a 65%.

Misschien is het de moeite wel om het nog even te laten testen?
Ik

genk123

Belezen gebruiker
Ik gebruik het eerlijk gezegd iets te vaak. Alle feestjes en sowieso iedere weekend. Zonder opscheppen maar om toch eerlijk te zijn tegen jullie , heb ik al in mijn leven op zijn minst een kilootje gesnoven( hoeveel daarvan mix was weet ik niet haha ) alleen deze is anders. De kick en euphorie is zo tering heftig.
Gisteren ook 2 gram de holtes door. Ik was alleen dit keer, godverdomme heren.. onfuckingbescchrijfelijk.
Ik ga het laten testen!! Beloofd!! Wanneer weet ik niet maar ga het sowieso laten testen , ik ben ook super benieuwd.

j geb

Pff zoveel?! . Dus jij hoeft je neus maar één keer te snuiten als je verkouden bent?

Albedo

Wijs gebruiker
@Arie2

Ik ben ook benieuwd naar de testuitslag.

Ik haal veel info van Amerikaanse fora en met name uit posts van Le Junk. Zijn mening in onderstaand topic; "As far as it being Peruvian, that may or may not be true. It could be Peruvian, Bolivian, or Columbian. It doesn't really matter. It all just depends on how its made." Volgens hem zijn versnijdingen de oorzaak van slechte coke.

http://www.bluelight.org/vb/threads/173661-Cocaine-Experienced-came-accross-peruvian-flake-recently

Over Boliviaanse coke; "But, there's always better quality cocaine. Bolivian cocaine is considered to be the creme de la creme of cocaine. Because of the high altitudes at which the Bolivian coca leaves are grown, the alkaloid quality in turn is of the best available.

But whether it's Bolivian, Peruvian or Colombian cocaine, it's always good and damn near indistinguishable from one another if the product in question is pure or nearly so."

http://bluelight.org/vb/threads/317605-cocaine-purification-the-absolute-final-thread/page19

Ook zegt hij, dat het niet uitmaakt van wie of waar de coke afkomstig is. Je haalt de versnijdingen in de meeste coke er met een eenvoudige aceton was uit. Dit is dan gericht op de Amerikaanse markt. Versnijdingen kunnen hier verschillen. Hij heeft nog meer (geavanceerde) was methodes (TEK) ontwikkeld. Ook te vinden op drugs-forum.com

"With this new knowledge your now aware of, great cocaine will always be at your fingertips, regardless of whom or where it comes from. Just as long as what your doing actually does contain cocaine in the first place. Like you said, you wish you'd have known this years ago, well at least you know now. You should never find yourself doing crappy ass coke again. You'll probably even pass when offered a line, of what you'd now consider trash, when the time comes."

Volgende keer dat ik coke gebruik, zal ik deze of een van zijn andere methodes zeker gaan toepassen. Al is het maar om productieresten eruit te halen.

Laatst bewerkt:

Gino1971

Newbie

j geb
Where is the partyyyy....

Arie2

Newbie
Jongens
Heb het laten testen bij de VNN door een kameraad
Uitslag is 77 procent cocaïne.
Netjes dacht ik of niet dan!!
Ben ook verdomde blij dat Mn leverancier niet andere heeft. Hopelijk houdt hij deze kwaliteit lekker lang aan, want ik ken er geen genoeg van kriegen haha.
Lekker spacen jongens
Love

Bovenaan