Beste drugs

Whitesnow

Experimenterende gebruiker
Wat is de beste drugs die je ooit hebt gebruikt? En wat was de setting en wat voelde je erbij? Misschien ga ik dat volgende keer dat ik iets ga gebruiken uitproberen :)

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
De beste drug voor mij was heroine maar daar zou ik niet aan beginnen, de prijs die je ervoor betaald is te hoog... Pak een pilletje of een rook af en toe een jointje maak er geen gewoonte van heb eerder gelezen dat je nog jong bent, heb veel jonge mensen naar de klote zien gaan dus pas op met wat je doet en denk heel goed na voor je wat doet.. Heb er spijt van dat ik zelf nooit nagedacht heb vroeger.. Echt ik pas het zelfs nog aan want ik wil niet zeiken maar pas echt goed op met wat je doet op je leeftijd wat je zo jong doet kan je hele leven bepalen resultaat ik bijvoorbeeld en ik denk dat als ik op mijn leeftijd iemand had gehad die mij gezegd had wat me te wachten stond met af en toe drugs oftewel accepteren te gebruiken zodra je ja zegt tegen drugs gebruiken verleg je ineens al je grenzen in heel veel opzichten... Laat het hierbij want ik ga helemaal offtopic maar ik kan iemand van jou leeftijd eigenlijk geen drugs adviseren die leuk of de beste is want eigenlijk is alles gewoon troep...

Keta
op een after bij een vriend thuis
geweldig spul, lekker ontspannen genieten met zn alle, je wordt er melig van, muziekje erbij en je hebt de tijd van je leven.

1x gedaan en ga het zeker lang niet meer doen om het speciaal te houden + dit is een van die spullen die TE leuk is

Foxtrot

Tot nu toe is het bij mij nog allemaal erg onschuldig.
Voor mij het best tot nu toe ik xtc icm lachgas. Vooral als je op je piek zit lachgas gebruiken. Dat is echt hemels

Smokey046

Bewuste gebruiker
De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)

De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)

walnootje

Belezen gebruiker
Smokey046 zei:
De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)

De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)

I agree :flushed:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Stipt op 1 LSD prachtige stof die me veel heeft geleerd, laten zien hoe het werkt. Reportje is over paar dagen/weekje klaar van een heroïsche dose kort geleden. Vind het gewoon een juweeltje voor het oog en het brein persoonlijk. Ben er verdomd creatief van geworden :)

Niets gaat boven een tripje als je volwassen bent, en een aantal dagen vrij bent even uit je plaat gaan tekenen, schrijven", dingen analyseren, etc.Als je het mij vraagt, heerlijk :hearteyes:

Op jouw leeftijd (zag later pas dat je nog jong bent) zou ik het rustig aan doen. Eerst school afmaken etc daarna kan je nog altijd verder kijken.
Eerst even verder groeien nog!

jaapi

Belezen gebruiker
for the love of christ..

dit kereltje is 14, zitten jullie m echt lsd en bruin aan te raden of?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Stel je niet zo aan man niemand zegt tegen die jongen dat hij die rommel moet proberen. Hij vraagt wat iemand het relaxte middel vindt om te gebruiken so what. Dit is een DRUGS forum maar volgens mij heb ik je dat al eerder gezegd!!

jaapi

Belezen gebruiker
ik stel me niet aan, jij overschat het vermogen van een 14 jarige om dingen
in de juiste context te plaatsen en te relativeren.

Whitesnow

Ja, ik ben dan niet de slimste dat k op m'n 14e al voor de pillen ga. Maar snap nog wel dat 'k van de hero af moet blijven.. Wat voel je eigenlijk tijdens je hero-trip? Lsd wil ik wel gebruiken:tongueout: maar ga proberen niet verder te gaan dan xtc alcohol en wiet tot m'n 16e

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is echt al best wel veel. Waarom wil je 't nu al doen? Ik bedoel, ik wil ook wel eens LSD doen maar dan wel over een paar jaartjes denk ik. Geen haast mee. Je hebt nog een heel leven. Kan je beter nog even geduld hebben en zeker weten dat het niet fout gaat. Niet alleen dat je je hersenen zo jong al kunt verpesten maar ook omdat je verantwoordelijkheidsgevoel (en oorzaak/gevolg) nog niet goed ontwikkeld is. Dus zorgt er ook voor dat je minder voorzichtig kan zijn (met betrekking tot wat je gebruikt) dan wanneer je ouder bent.

MisterJ

Persoonlijk vond ik LSD het beste van wat ik heb gehad tot nu toe. Heerlijk spul één keer hierop in mijn kamer gelegen in perfecte harmonie, noh niks heerlijkers.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Met stip op nummer 1: DMT
Wat dat je laat zien is met geen pen te beschrijven.
Alleen niet zo heel erg fijn als partydrug vind ik zelf.

universal*flow

Belezen gebruiker
25tolife zei:
Stipt op 1 LSD prachtige stof die me veel heeft geleerd, laten zien hoe het werkt. Reportje is over paar dagen/weekje klaar van een heroïsche dose kort geleden. Vind het gewoon een juweeltje voor het oog en het brein persoonlijk. Ben er verdomd creatief van geworden :)

Niets gaat boven een tripje als je volwassen bent, en een aantal dagen vrij bent even uit je plaat gaan tekenen, schrijven", dingen analyseren, etc.Als je het mij vraagt, heerlijk :hearteyes:

Op jouw leeftijd (zag later pas dat je nog jong bent) zou ik het rustig aan doen. Eerst school afmaken etc daarna kan je nog altijd verder kijken.
Eerst even verder groeien nog!

Ik sluit me hier 100% bij aan!! =D
Daarbij is het een drugs die weinig tot geen schade levert aan je lichaam. Maar... let op je psyche!

0-0warior0-0

Ik raadt jou een jointje aan, dat is al meer dan genoeg. Of misschien een biertje ofzo... Toen ik 14 was dronk ik mijn eerste biertje en toe ik 15 was mijn eerste jointje. Hou het tot min je 18de hierbij. Xtc verneukt meer in je brein dan je denkt... :)

Maar als je vraagt wat ik de leukste drugs vind dan is dit trouwens ook een jointje, puur en alleen omdat het heerlijk is om rustig te chillen op de bank. Een pilletje kan ook lekker zijn alleen de kater is gewoon te kut voor mijn ultieme drugs. :smilingimp:

Verder: Neem genoegen met bepaalde drugs, ik snap dat je wat wilt ontdekken en uitzoeken. Deed ik ook in mijn pubertijd. Alleen sommige dingen moet je kunnen uitstellen of niet doen. Jou tijd komt nog wel (hoop niet in een afkick-cliniek dat gun je niemand). :wink:

fly--

Bewuste gebruiker
[Dit plaats ik niet om aan te raden ofzo, maar omdat je het vraagt]

Ik denk tot nu toe XTC, ik werd echt overspoeld door het gevoel, en alles voelde geweldg, alles wat lief leuk en vriendelijk en alles kon en mocht. En het was ook mijn eerste 'echte' harddrug, daarvoor wel speed gehad maar daar ga ik totaal niet hard van,
[Alhoewel ik ook écht van een goede joint kan genieten]

Maar LSD ga ik waarschijnlijk binnenkort proberen, en ik denk dat ik dat ook echt heel erg mooi ga vinden, maar dat weet nog niet of het beter als XTC bevalt .. (:

harry123

Bewuste gebruiker
XTC sowieso. Was op fantasy island, het was echt goed weer, was met heel veel bekenden omdat het feest in de stad wordt gehouden waar ik woon. Ook veel vreemden die je leert kennen. Ging zo lekker, iedereen kende me vanwege een maffe zonnebril die ik daar gekocht had. Iedereen wou met me op de foto,iedereen was zooo lief, ohh kippenvel als ik er aan terug denk.

Realities

Belezen gebruiker
MDMA, cocaine, LSD, ketamine en GHB

Maar ik raad je aan om daar nog enkele jaartjes mee te wachten.

Je bent pas 14, je geest, persoonlijkheid moet zich nog ontwikkelen en ontplooien
Een jointje af en toe ok...dat vond ik op die leeftijd ( nu ja was toen 17) chill

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Kan niet kiezen... 2c-i, keta of moxy? Alle 3 prachtige ervaringen mee gehad. Of toch 4-aco-dmt (zeer fijne trip) of methoxetamine (aantal zeer mooie momenten, maar ook wat lastige en verwarrende trips mee gehad)? DMT vond ik ook heel bijzonder, maar dan weer op een heel andere manier.

Ik zou je wel aanraden om nog geen XTC te nemen op je 14e, je hersenen groeien nog en je beschadigt van alles.

2jornot2j

Newbie
Als 21 jarige raad ik je aan echt te wachten met alle drugs tot je 18 bent. dat is in een zekere zin hypocriet zul je wel merken, want bijna iedereen gebruikt wel eens alcohol voor zijn 18de, en ik ben ook met een paar dingen vroeger dan dat begonnen. maar ik snap wel als je jong bent dat je wat kicks wilt, alleen zul je merken dat je nog wel veel tijd hebt om rustig het leven te verkennen

ik ben echter stevig beginnen blowen nog voor mijn 16de, en dat is niet bepaald de beste keuze in mijn leven geweest. toch niet op zo'n jonge leeftijd.
mijn leeftijden van eerste gebruik waren wiet en alcohol (14-15j), LSA en lachgas (15-16), paddo's (17 of 18 denk ik), XTC ( 20). ik ben niet van plan ooit iets anders aan te raken, of mischien ooit wel een postzegeltje acid moest het me echt uitkomen.
ik ben compleet voor het rationeel gebruik van drugs, en ga dus ook niet zeggen dat je niks mag doen, maar bijna alle studies wijzen uit dat er in veel van deze lijst niet zo'n serieuze schade is met verantwoordelijk gebruik, BEHALVE als je ze onder de 18 jaar neemt. (en behalve lachgas en alcohol, serieus dat molt je hersenen)

ON TOPIC: XTC is beste drug dat er is in mijn ogen. weinig nadelen, niet al te hoge verslavingsgraad en stevig fijn effect

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ja wat versta je onder: beste?

Als je ermee bedoeld wat het fijnste gevoel geeft is dat bij mij: Meth-amfetamine.
1x gehad(per ongeluk dacht dat het amfetamine was) maar daarna nooit meer omdat het gewoon een TE fijn gevoel gaf. Gevaarlijke rotzooi :wave:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb altijd heroine als de beste drugs gezien maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Opiaten zijn verstoten van hun nummer 1 plek door cannabis. Dus nu vind ik wiet zeker de beste drug zeker op termijn wint het steeds meer terrein. De meeste middelen hebben ernstige lichamelijke schade als bijwerking met wiet en heroine/methadon is dat wat minder. Maar op lange termijn blijken opiaten wel degelijk een vloek en wiet is nog steeds gewoon wiet..

Met wiet kan je na 1 keer heel veel plezier beleven maar ook nog na 10000 keer.. Het is en blijft gewoon leuk en gaat mij in iedergeval nog niet vervelen!!!

walnootje

Belezen gebruiker
Kan ik op 2 manieren antwoord op geven eigenlijk, De beste/lekkerste drugs is voor mij dan toch wel Xtc maar dan vooral met betrekking tot feestjes (als je ze niet te vaak pakt! :grin: ). Terwijl in het dagelijks leven zou speed dan voor mij de beste drugs zijn, gewoon omdat het voor mij een fysieke maar ook mentale opppepper is.

Maar voor het dagelijks leven is het te veelste gevaarlijk en je raakt er op die manier zo snel verslaafd aan, dus ik raad het iedereen ook ten strengste af. Het begint bij een kater uitstellen met een lijntje en voor je het weet ben je er al een stuk makkelijker in geworden, anthans zo begon het bij mij..

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
walnootje zei:
Kan ik op 2 manieren antwoord op geven eigenlijk, De beste/lekkerste drugs is voor mij dan toch wel Xtc maar dan vooral met betrekking tot feestjes (als je ze niet te vaak pakt! :grin: ). Terwijl in het dagelijks leven zou speed dan voor mij de beste drugs zijn, gewoon omdat het voor mij een fysieke maar ook mentale opppepper is.

Maar voor het dagelijks leven is het te veelste gevaarlijk en je raakt er op die manier zo snel verslaafd aan, dus ik raad het iedereen ook ten strengste af. Het begint bij een kater uitstellen met een lijntje en voor je het weet ben je er al een stuk makkelijker in geworden, anthans zo begon het bij mij..

Ja speed is echt een insluiper helemaal mee eens. Gelukkig had ik dat door en ben er nooit verslaafd aan geraakt, het had ook heel anders kunnen aflopen...

WhiteWidow

Ik vind dat XTC de nummer 1 deelt met wiet.
Iedereen wordt zo aardig van XTC en de muziek klinkt hemels.
Maar ik vind een jointje ook niet verkeerd :stoned: , gewoon omdat je er zo lekker relaxt van wordt, je krijgt er geen dip van en je kunt nog even van de smaak genieten, bij XTC slik je het door en weg is het.

Bovenaan