Smokey046 zei:De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)
De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)
25tolife zei:Stipt op 1 LSD prachtige stof die me veel heeft geleerd, laten zien hoe het werkt. Reportje is over paar dagen/weekje klaar van een heroïsche dose kort geleden. Vind het gewoon een juweeltje voor het oog en het brein persoonlijk. Ben er verdomd creatief van geworden
Niets gaat boven een tripje als je volwassen bent, en een aantal dagen vrij bent even uit je plaat gaan tekenen, schrijven", dingen analyseren, etc.Als je het mij vraagt, heerlijk
Op jouw leeftijd (zag later pas dat je nog jong bent) zou ik het rustig aan doen. Eerst school afmaken etc daarna kan je nog altijd verder kijken.
Eerst even verder groeien nog!
walnootje zei:Kan ik op 2 manieren antwoord op geven eigenlijk, De beste/lekkerste drugs is voor mij dan toch wel Xtc maar dan vooral met betrekking tot feestjes (als je ze niet te vaak pakt!). Terwijl in het dagelijks leven zou speed dan voor mij de beste drugs zijn, gewoon omdat het voor mij een fysieke maar ook mentale opppepper is.
Maar voor het dagelijks leven is het te veelste gevaarlijk en je raakt er op die manier zo snel verslaafd aan, dus ik raad het iedereen ook ten strengste af. Het begint bij een kater uitstellen met een lijntje en voor je het weet ben je er al een stuk makkelijker in geworden, anthans zo begon het bij mij..
, gewoon omdat je er zo lekker relaxt van wordt, je krijgt er geen dip van en je kunt nog even van de smaak genieten, bij XTC slik je het door en weg is het.