Beste plek

Waar vind jij XTC/MDMA het fijnst?

• Tijdens het uitgaan.

Stemmen: 51 34,0%
  • Buiten.

Stemmen: 9 6,0%
  • In een huis.

Stemmen: 71 47,3%
  • Ik heb niet echt een favo plek.

Stemmen: 8 5,3%
  • Anders namelijk...

Stemmen: 11 7,3%

• Totaal aantal stemmers
    150

Chris Pontius

Badass junkie
Nou, wat vinden jullie de beste plek voor gebruik?
Ik zelf ben er nog nooit op uitgegaan (komt binnenkort verandering in).
maar vind tot nu toe binnen, als het lekker warm is, het fijnst.
zet er eventueel ook bij waarom.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
In een huis met wat vrienden tv kijken bijvoorbeeld en dan een wandelingetje gaan maken bvb.
In een huis en buiten dus...

tomz0r

Badass junkie
Het geeft allebei een totaal ander effect.
Ik heb het vrijdag voor het eerst thuis gedaan, en dan heb je uit jezelf veel minder euforie dan op een feest, maar je maakt het met de personen met wie je bent echt fantastisch. Je voelt je ook nog meer op je gemak en als je het met de juiste mensen doet versterkt je relatie met die personen echt ENORM! De liefde die je dan voor personen van wie je normaal al superveel houdt hebt is echt niet te beschrijven.

Wel zorgen dat je je niet hoeft te schamen voor die personen. Je wordt echt jezelf en je leert anderen heel goed kennen. Misschien zelfs een beetje te goed. Heb nu wel wat geheimpjes te bewaren. :P

Op een feest is het veel meer kicken en genieten van de muziek. Maar thuis is het wat subtieler, je merkt niet eens echt dat het werkt. Je voelt je alleen echt super vertrouwd en fijn bij bepaalde mensen. En je houdt enorm van ze. Of tenminste, je beseft hoe veel je van ze houdt, terwijl als je nuchter bent dat vanzelfsprekend voor je is.

Zeker voor herhaling vatbaar. Ik besef nu echt hoe blij ik mag zijn met mijn vrienden. Nu ik dit schrijf krijg ik weer helemaal dat warme kippenvel gevoel.

tomz0r

Badass junkie
Immo zei:
Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.

Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.

Gorrila

Newbie
XTC is de S E X drug..............

dus lekker thuis, kaarsjes aan, lekkere muziek op en de hele nacht van elkaar genieten..!!!!

Ook leuk om lekker te experimeneren met andere stellen....mmmmmmmmmmm

Maar naar een goede trance party is ook niet mis.

Extisi

Wijs gebruiker
In mijn eigen omgeving.
Eerst binnen chillen, wat te drinken er bij, tv aan, of gewoon sociaal doen en lekker praten met elkaar.
Daarna kan je lekker wandelen buiten. Lekkere muziek er bij. Op je mobiel ofzo.
En op zo'n moment kan ik uitzonderlijk goed excuses aanbieden! :grin: Want ik hou van iedereen dan, en dan kan je over moeilijke dingen praten :)
Vind ik.

TrippyShit

Badass junkie
Vond ik een moeilijke. Ik heb thuis of buiten met vrienden wel echt hele vette tijden beleeft, maar tijdens uitgaan ook. Ik had em eerst dus op buiten gezet maar uiteindelijk toch op uitgaan. Dat is toch nét een iets perfecter plaatje over het algemeen :grin: :xtc:

J86

Bewuste gebruiker
Lichte twijfel tussen uitgaan en thuis.

Maar ben nu 3 keer uitgegaan met X en 5 keer bij vrienden thuis met kleine tot redelijke grote groep. Als je bij iemand thuis zit heb je toch wat meer tijd om ervan te genieten vind ik. Bovendien kan je heerlijk praten en wat meer van het love gevoel genieten.

Een feest is echt een trip...
Het is supervet en mooi, maar je hebt weinig tijd om erbij stil te staan en het is zo voorbij. En ook heb je minder interactie met je mede-gebruikers.

Ik blijf het afwisselen denk ik, maar thuis heeft toch een beetje m'n voorkeur als je echt leuke groep vrienden hebt.

TrippyShit

Badass junkie
Dus mensen die met twijfel voor uitgaan kiezen hebben geen leuke groep vrienden? :P
Ik heb een hele leuke groep vrienden zelfs :grin:

Ewie

Belezen gebruiker
Tijdens uitgaan (uiteraard)! :grin: ik kan niet stil blijven onder de xtc en heb zin om veel mensen te ontmoeten/zien etc..

J86

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Dus mensen die met twijfel voor uitgaan kiezen hebben geen leuke groep vrienden? :P

nee ik ben alleen van mening dat je dan minder van het love gevoel genieten :) tenminste bij mij is dat zo

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Evenveel mensen die het in huis gebruiken met vrienden als mensen die het gebruiken tijdens het uitgaan.

Kort samengevat: slik xtc en je kan er van genieten waar je ook bent :stoned:

Ghanzibaldhi

Experimenterende gebruiker
Gewoon thuis met vrienden, 5 keer dezelfde film kijken en super veel bier drinken en blowen...

SUCCES GEGARANDEERD!

:rock: :beer:

Flaffie

Wijs gebruiker
Ghanzibaldhi zei:
Gewoon thuis met vrienden, 5 keer dezelfde film kijken en super veel bier drinken en blowen...

SUCCES GEGARANDEERD!

:rock: :beer:

Beter gewoon dikke jonkos en geen film.
Als ik onder invloed ben van X plus thc dan ga ik de gekste dingen doen.
Ik kan iig niet stilzitten en naar een film kijken.
Ik ga mensen masseren maakt niet uit wie, ook al ken ik ze niet.
Ik ga met diegene praten en schaam me nergens voor.
Ik ben absoluut geen homo maar ik heb al ook al heel veel gasten gemasseerd.
Alleen het probleem is als ik eenmaal begin met masseren wilt iedereen gemasseerd worden omdat het uberlekker is. :grin:

Ghanzibaldhi

Nee maar als je zo dull bent van de piri´s, jonko´s en bier dan ga je echt niet naar die films kijken! Vandaar 5 keer achter elkaar dezelfde, en dan nog niet eens weten wat je hebt gezien! Geweldige dingen beleefd, hallucineren als een gek, gesprekken die gewoon over uit de lucht gegrepen dingen gaan... niks mooier als zwaar van de kaart bij elkaar zijn haha!

TrippyShit

Badass junkie
J86 zei:
TrippyShit zei:

nee ik ben alleen van mening dat je dan minder van het love gevoel genieten :) tenminste bij mij is dat zo

Hoeft niet. Ik heb tijdens uitgaan het love gevoel wel eens heel erg hard door mn hele lichaam voelen gaan op het ritme van de muziek. Zo heftig dat ik er onderhand een stijve van kreeg en zo lekker was het gewoon. Niet normaal meer :P

Lees hier ook over alcohol. Met alcohol vind ik het beetje waardeloos. Ten eerste vergeet je bijna je hele avond en het onderdrukt het echte love gevoel ook. Behalve dat smaakt alcohol me niet als ik mdma opheb.

stamparr

Newbie
Vind het op een feestje toch wel het lekkerst, je komt dan lekker in een roes met die muziek en lichten.

En je hebt natuurlijk genoeg mensen die op hetzelfde niveau zitten :sunglasses:

VivaLaBlonde

Huisfeestje met een groepje, waar je lekker herrie kan maken en ook kan dansen. In de beginuurtjes nog even in de kroeg spieken misschien (kan ook heel erg leuk zijn). Maar het liefst gewoon met een compact groepje lekker spacen in een groot huis. Wandelingetje hier en daar, en afsluiten met een pilsje.

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Immo zei:

Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.

Als jij normaal moet doen op feesten ga je toch echt niet naar de juiste feesten man.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Immo zei:

Als jij normaal moet doen op feesten ga je toch echt niet naar de juiste feesten man.

Of juist wel.
Gek doen doe ik lekker met vrienden en niet tussen allemaal mensen die ik niet ken die psychedelische kleding dragen, LSD gebruiken en zichzelf dan hippie noemen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.

Kigh

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:

Ik vind het allemaal maar nep.

Angramar Temenos

Badass junkie
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:

Nu ga je weer sociale groepjes maken, en het mooie van zulke events is dat die er niet bestaan. "Horen" of niet "Horen". Dat heb je in het normale leven, daar niet.

Bovenaan