Het geeft allebei een totaal ander effect.
Ik heb het vrijdag voor het eerst thuis gedaan, en dan heb je uit jezelf veel minder euforie dan op een feest, maar je maakt het met de personen met wie je bent echt fantastisch. Je voelt je ook nog meer op je gemak en als je het met de juiste mensen doet versterkt je relatie met die personen echt ENORM! De liefde die je dan voor personen van wie je normaal al superveel houdt hebt is echt niet te beschrijven.
Wel zorgen dat je je niet hoeft te schamen voor die personen. Je wordt echt jezelf en je leert anderen heel goed kennen. Misschien zelfs een beetje te goed. Heb nu wel wat geheimpjes te bewaren. :P
Op een feest is het veel meer kicken en genieten van de muziek. Maar thuis is het wat subtieler, je merkt niet eens echt dat het werkt. Je voelt je alleen echt super vertrouwd en fijn bij bepaalde mensen. En je houdt enorm van ze. Of tenminste, je beseft hoe veel je van ze houdt, terwijl als je nuchter bent dat vanzelfsprekend voor je is.
Zeker voor herhaling vatbaar. Ik besef nu echt hoe blij ik mag zijn met mijn vrienden. Nu ik dit schrijf krijg ik weer helemaal dat warme kippenvel gevoel.