• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Beste sexdrugs

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Casaan

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nooit gedacht dat jij in to de rare fetishes zou zijn
Ik ga er even vanuit dat je mijn doelbewuste sarcasme hebt genegeerd .... zo niet?

Liefdevolle sex is de beste fetish ooit.
En net als met veel fetishes is het lastig om deze continu uit te voeren.

Zwijgrecht

Bewuste gebruiker
Ik ga er even vanuit dat je mijn doelbewuste sarcasme hebt genegeerd .... zo niet?

Liefdevolle sex is de beste fetish ooit.
En net als met veel fetishes is het lastig om deze continu uit te voeren.
Lol, ik probeerde gewoon een grapje te maken :yum: Het was niet zo diep bedoeld, haha

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vorige week als een klein kind lopen janken na de seks op LSD, vanwege de hoeveelheid emoties.. terwijl ik letterlijk nooit huil, om wat dan ook. Shit, wat is dat puur.. ongetwijfeld een van de mooiste momenten in mijn leven, en daarmee voor mij tot nu toe de beste seks drugs :yum:

Stonologie

Wijs gebruiker
Vorige week als een klein kind lopen janken na de seks op LSD, vanwege de hoeveelheid emoties.. terwijl ik letterlijk nooit huil, om wat dan ook. Shit, wat is dat puur.. ongetwijfeld een van de mooiste momenten in mijn leven, en daarmee voor mij tot nu toe de beste seks drugs :yum:
2CB op lage dosis geprobeerd paar dagen geleden (9) mg.. kan me voorstellen dat je op hoge dosis psychedelica moet huilen ja.. manmanman wat een “liefdesdrug”..

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
2CB op lage dosis geprobeerd paar dagen geleden (9) mg.. kan me voorstellen dat je op hoge dosis psychedelica moet huilen ja.. manmanman wat een “liefdesdrug”..
In de nasleep van 440ųg LSD ja. Heftige avond achter de rug, dan ook nog seks. Ik trok het niet meer, zoveel liefde ineens..:sweatsmile: M'n lichaam plofte zowat uit elkaar door de hoeveelheid emoties.

ATGC

Belezen gebruiker
En je eikel wordt ook schraal.
Voor mij was cannabis de fijnste sexdrug.
Ik rook weinig cannabis, maar een van de werkingen is dat het tussen je benen warm kan worden. Helaas is het voor mij niet reproduceerbaar en zorgt cannabis voor een ADHD achtige onrust in mijn hoofd.

Ook zijn in mijn ervaring fenidaten lustopwekkend, mits deze vrij snel worden opgenomen door sprays of sublinguaal. De scheidingslijn tussen lustopwekkend en een gekrompen slurfje is echter heel dun (net zoals bij de meeste andere stimulantia).

Methamfetamine schijnt juist een extreem afrodisiacum te zijn. Hoe dat precies werkt weet ik niet, want je zou de negatieve effecten van stimulanten wel verwachten bij meth.

Kenmerkende quote over stimulanten op een recensiewebsite ergens "Ik ben een jongen van 18 maar door de dex komt ie niet meer omhoog" :disrelieved:

Jen

Belezen gebruiker
Dan heb je iets goed verwerkt!
Dat zijn goede sessies..

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
Ik heb afgelopen nacht voor de eerste keer lopen rukken terwijl ik speed had genomen en vind er totaal niks aan. Klaarkomen is heel moeilijk en mijn lichaam voelt heel erg vreemd waardoor dat ding hard krijgen ook bijna onmogelijk is. Doe mij maar liever pilletje Desoxyn dan.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Voor mij werken vooral cannabis en LSD lustopwekkend. Cannabis is perfect voor hele lome liefdevolle sex en lsd is tof voor een beetje vreemde maar wel hele geile sex. Ik vond 2-cb ook wel leuk maar minder bijzonder dan LSD.

Stimulanten spreken me niet echt aan voor de sex. Op mdma heb ik veel meer behoefte aan knuffelen en bij speed kan ik gewoon zowel fysiek als mentaal echt niet opgewonden raken! In de nasleep van speed of mdma kan het op zich allemaal wel maar vind ik het toch minder fijn dan met cannabis of lsd.

Op Psilocybine en vooral ook DMT ben ik teveel met de cosmos, filosofie en de grote vragen van het leven bezig om me druk te maken over zoiets als sex... Wel jammer want dat lijkt me eigenlijk best wel eens tof :sweatsmile:

gomega

Belezen gebruiker
Ik heb afgelopen nacht voor de eerste keer lopen rukken terwijl ik speed had genomen en vind er totaal niks aan. Klaarkomen is heel moeilijk en mijn lichaam voelt heel erg vreemd waardoor dat ding hard krijgen ook bijna onmogelijk is. Doe mij maar liever pilletje Desoxyn dan.
Ik kan het juist daarom heel erg waarderen, maar dat komt omdat het voor mij als een soort voorproefje voelt voor hoe het zal zijn als ik straks hormoon therapie heb. Ik ga er dan ook niet allemaal aan lopen rukken, maar masseer voornamelijk de eikel met mijn duim of met een vibrator. Echt hemels vind ik dat. Klaarkomen is inderdaad vrij lastig dan en dat kan best frustrerend zijn, maar de sensatie van het stimuleren alleen is voor mij soms al beter dan een orgasme wanneer ik nuchter ben.

Overigens krijg ik er met 'gewone' stimulanten ook niet per se zin in, maar met stimulanten die wat meer op je serotonine werken word ik echt botergeil en super sensitief.

OlderPsyEr

Experimenterende gebruiker
Met bijna alle soorten wel goede ervaring. Voorkeur voor MDMA, LSD of 2CB i.c.m. een beetje wiet. Met paddos vond ik het het minst.

Met MDMA is het heerlijk mellow, verbonden, verliefd en helpt Kamagra om nog iets overeind te houden.

Bij LSD is mijn hele lijf heerlijk sensitief, zeker de eerste 2 uur. Soms wel bijzondere visuele effecten waarbij het gezicht van mijn vriendin veranderd in bijvoorbeeld een oer vrouw of een prinses maar ook de buurvrouw kwam als eens langs :wink:

Met 2CB vind het ik iets rauwer, meer op zoek naar de grenzen.

Niet klaar komen vind ik zo wie fijner dus dat zie ik niet als nadeel, eerder een voordeel zodat ik de sexuele energie goed bij mij zelf kan houden en uren kan genieten.

Zou het nog wel eens willen proberen met speed of coke, daar heb ik uberhoubt nog geen ervaring mee.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Totdat je 10mg probeerd, dan snap je waarom niks 2C-B verslaat:astonished:
Haha dat was op ongeveer 12 mg geloof ik... Ik neem normaal wat meer (18-26mg) maar in beide gevallen werkt het voor mij minder lustopwekkend dan LSD. Is 2-CB voor jou meer lustopwekkend dan lsd?

Stonologie

Wijs gebruiker
Haha dat was op ongeveer 12 mg geloof ik... Ik neem normaal wat meer (18-26mg) maar in beide gevallen werkt het voor mij minder lustopwekkend dan LSD. Is 2-CB voor jou meer lustopwekkend dan lsd?
Ja bij mij wel, maar het is voor iedereen weer anders dan denk ik. Het werkt wel alleen op lage dosis, want op hogere is het trippen te afleidend vind ik. Vond 2C-B de beste seks die ik ooit heb gehad tot nu toe.

R

Revolutionair

Gast
Tja wat moet je daar op zeggen..
Ghb natuurlijk...
De rape drugs en niet omdat iemand out gaat maar geil word g is de drugs voor sex zonder twijfel..

Gorrila

Newbie
G en coke en af en toe een beetje speed.
Mee eens, ik vind sex op coke super intens. Kan het lang volhouden en kan meerdere keren klaar komen. De combi met GHB maakt het nog beter. Vooral mijn vriendin gaat super op deze combi. Die is niet meer te houden.

Mdma vind ik zelf ook een heerlijke sex drugs. Geeft een hele andere sfeer, maar doe ik ook graag.

Sex op LSD heb ik nog nooit geprobeerd. Zijn er nog meer forummers die hun ervaring over kunnen delen? Ben ik heel nieuwschierig naar.

Spyro

Wijs gebruiker
Jij moet even dit topic bumpen van vorig jaar 😂

Lekker stinken van de g en vieze pep...
Bizar genoeg stonken ik en desbetreffende persoon laatste keer niet naar pep! Normaal wel inderdaad... Als je het stink gedeelte sowieso weg wil laten dan maar Coke. Ook prima! 😂

Zag later pas dat het een oud bericht was. 😳

Neocortex

Belezen gebruiker
Er zijn inderdaad verschillende middelen en ook verschillende opties in (bijvoorbeeld :smirk: ) de slaapkamer, maar voor mij is er 1 combinatie GOUD!!!11

Salvia

Bewuste gebruiker
Ik zou niet zeggen dat dit de beste drug is, maar ik heb wel eens seks gehad op zolpidem en man, dat was echt maf, maar wel lekker. :tilttearlaugh: Oxycodon was ook wel nice, echt uren bezig geweest, maar ik kwam gewoon niet klaar en als je dan op een gegeven moment 45 minuten aan het edgen bent dan is dat best wel akelig. Ik denk dat GHB tot nu toe wel bovenaan staat, maar ik heb seks op MDMA (analogen) nog nooit geprobeerd en speed ook niet, dus misschien wordt het nog wel overstegen. Seks op cocaïne was trouwens ook wel goed, maar niet super veel beter dan gewoon nuchter seks hebben.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Seks op cocaïne was trouwens ook wel goed, maar niet super veel beter dan gewoon nuchter seks hebben.
Lijkt me wel lastig vanwege vasoconstrictie en dus een verminderd vermogen tot het hebben van een erectie. Of levert dat op cocaïne niet zo`n probleem op?

Of ben je vrouw? Dan heb je dat probleem natuurlijk niet...

Salvia

Bewuste gebruiker
Lijkt me wel lastig vanwege vasoconstrictie en dus een verminderd vermogen tot het hebben van een erectie. Of levert dat op cocaïne niet zo`n probleem op?

Of ben je vrouw? Dan heb je dat probleem natuurlijk niet...
Ik ben een vrouw, maar wat je zegt klopt wel hoor. We hebben het ook wel eens geprobeerd toen we beide cocaïne op hadden, maar toen was het echt maar 5 seconden zo dat 'ie hem stijf kreeg. Daarna lukte het niet meer.

Azarius vaporizers and accessories