beste slaap benzo

Woezoe

Bewuste gebruiker
Voor mij werkt elke benzo wel goed voor het slapen.
Maar wat bij mij echt versuffend en slaperig werkt is Oxazepam.
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren.

Avīci

Bewuste gebruiker
Rond nieuwjaar heb ik na een avond X een blotter van 0.35mg Flunitrazolam naar binnen gewerkt. Het deed perfect zijn werk; waar ik normaliter niet kan slapen werd ik nu 7u later relatef uitgerust wakker. Voor de rest heb ik geen ervaring met benzo's, maar als leek zijnde kan ik je deze wel adviseren.

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ligt ook aan de dosering he.

Ik bedoel, Oxazepam is op zich een betere inslaper dan Alprazolam. Maar alprazolam is veel potenter qua gewicht dus van 10mg Alprazolam ja je veel sneller plat dan van 10mg Oxazepam.

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@De Dunne
50mg alprazolam is inderdaad niet echt een reele hoeveelheid, daar kan je een legioen olifanten mee vellen lol. Heb er maar 10mg van gemaakt wat nog steeds heel erg veel is. Terwijl 10mg Oxa aan de lichte kant is.

ATGC

Bewuste gebruiker
Eti werkt in mijn ogen wel redelijk. Snelle inwerktijd. Maar het zorgt niet per se voor weer fit wakker worden. Het is dan ook mijn intentie om er minder naar te grijpen, uiteindelijk drukt het ook op benzoknopjes die kunnen slijten.

Albedo

Wijs gebruiker
Goed plan! Stel dat een één of andere “gek” het leest en het gaat proberen. Soms heb je van die gekkies hier hoor hahaha.

3 mg Xanax (Alprazolam) verdeelt over de hele dag is de max dosis. Geldt ook voor de Retard versie.
https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h14410.pdf

@MDMAZING
Ik kwam net via Psychedelibee op deze handige tabel uit. https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm#3
Je ziet de dosissen vergeleken met 10mg diazepam (Valium). De verhoudingen onderling kun je zo eenvoudig uitrekenen en vergelijken. In de laatste kolom staat het doel waar het middel voor op de markt is gekomen. De 'h' staat voor slaapmiddel.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Welke benzo is goed voor het inslapen en doorslapen?

Een goede absolute inslaper is midazolam (Dormicum) 15mg met temazepam 20mg. Of als je flunitrazepam op je menukaart hebt staan dat is naar mijn mening de beste. Slaap er lekker op en wordt uitgerust wakker in tegenstelling tot veel andere.

Maar midazolam is de beste inslaper maar werkt slechts 2-3 uur , waarom je om lang door te slapen temazepam 20mg erbij neemt.

Maar ga naar de arts , en wees eerlijk medisch relevante antwoorden en je kan altijd zelf het gesprek meesturen (richting) jou kant. Goed voorbereid naar de huisarts gaan. Ook van off label use bijvoorbeeld ze een antidepressivum geven tegen een lichamelijke pijn. Het is het waard om even wat te leren. Kennis is macht immers

Of vraag een polysomnografie aan / slaaponderzoek. Ze kunnen zoveel zien ongelofelijk. Dat is bij een neuroloog. Niet gewaagd altijd mis :wink:
Sterkte!

Succes hiermee!

De Zandman

DF-koning
Ik kan aan temazepam komen. Is dat een goeie? en nee ik ga het nog niet bestellen :tongueout:

Temazepam 10 mg is een kortwerkende inslaper.
Uiterlijk: soort ovale knikkers, doorzichtig, gevuld met een geelachtige vloeistof. Men begint meestal met10 mg, evt te verhogen nwar 20 mg en ten leste naar 30 mg.
20 mg is al beter dan10 ng, logisch eigenlijk, maar je bent er zéér snel aan gewend! En mocht je net zoals ik destijds aan de 30 zitten, hetgeen echt teveel is, dan krijg je er tamelijk vervelende bijwerkingen gratis en voor niets bij.
Werking duurt ongeveer 2 tot 2 1/2 uur.
Ervan af komen na een te langdurig gebruik is géén pretje.
Vanwege de vloeistof uitvoering is afbouw op zich al lastig.
Clonazolam is een analoog benzo rc, en dat is een hèle goeie die naar men zegt niet zo snel tot verslaving leidt...maar dit is dus een research chemical.
Maar ervan slapen, dat lukt zonder meer.

Laatst bewerkt:

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Vergis je alsjeblieft niet in clonazolam, ik vond hem ontzettend verslavend namelijk!! Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hem in mijn periode altijd in combinatie met speed nam en soms ghb erbij, dus kan er niet helemaal eerlijk over zijn!
Als ik in ieder geval clonazolam gebruik na een dagje of nachtje xtc dat ik dan perfect slaap!

De Zandman

DF-koning
Bij het maken van een mix dat is iets wat ik ook vaak deed met cannabis en laatst met 3MMC en BK raak je vaak het goed kunnen beoordelen van de stoffen apart kwijt. Is ook wel logisch natuurlijk. Soms verknoei je een gedeelte van de batch ermee, maar soms maak je er een wel heel apart en heerlijk roesmiddel van....

pelgrim

Bewuste gebruiker
Voor mezelf persoonlijk is hier in Belgie het enige dat echt helpt flunitrazepam. Gelukkig krijg ik maandelijks x aantal dozen flunitrazepam voor geschreven, maar natuurlijk ook als inslaper soms Halcion 0.250MG aka triazolam.

Dormicum 15mg helpt me ook echt wel anders maar dat is maar af en toe via mijn NL vrienden :wink:.

Heb zo goed als elke benzo al gehad van de arts dat in BE verkrijgbaar is en van al deze blijft flunitrazepam 2stuks + soms 1 halcion 0.250mg het beste om te slapen imo.

Staurodorm (flurazepam) is ook wel ok.

Nogmaals dit is voor mij persoonlijk en het heeft zijn reden wrm ik x aantal dozen flunitrazepam 1mg krijg elke maand vd arts. Heb 1 van de zeldzame in de streek hier dat het uberhaut zelfs nog WIL voorschrijven.

Bovenaan