ik val in slaap

troksky

Belezen gebruiker
Beste,

Iedereen is bezig van niet kunnen slapen na MDMA.

Ik heb iets raar voor .. ben echt moe maar echt dat ik na de uitwerking van MDMA onmiddellijk in slaap valt.

raar he

Is niet raar hoor, ik heb een vriend die na festivals met MDMA ook altijd zo in slaap valt. Met MDMA is slapeloosheid sowieso niet heel erg een probleem in vergelijking tot andere uppers.

Ik heb ook geen problemen met slapen na MDMA. Ik heb zelfs dat ik tijdens de roes, door de ontspanning en de overvloed aan serotonine in slaap kan vallen. Dat is dan ook wel afhankelijk van de setting waarin ik het nam.

Same here! Ik kan idd in slaap vallen maar ook super wakker zijn. En ja, van dezelfde pil zelfs.
Dat bewijst dat setting alles is.

boeiend allemaal. Nu ik denk het ons ook bescherm of herstel bied tegen de toxiciteit.

Hopelijk verliezen we de magic niet.
Vind zo leuke drug , Spijtig dat je minstens 3 maanden moet wachten.

Lang geleden was ik naar I Love Techno geweest en ik moest met de trein terug naar huis de volgende morgen. Ik had daar ook XTC genomen en toch in de trein in slaap gevallen. Ik werd wakker aan de andere kant van het land. Gelukkig had ik snel een trein terug.

Lang geleden was ik naar I Love Techno geweest en ik moest met de trein terug naar huis de volgende morgen. Ik had daar ook XTC genomen en toch in de trein in slaap gevallen. Ik werd wakker aan de andere kant van het land. Gelukkig had ik snel een trein terug.
Het kan erger, ik ben een keer wakker geworden op het toilet van utrecht centraal door gebonk aan de deur.

Ik heb meestal ook niet zo'n moeite met in slaap vallen. Na terugkomst festival eerst wat eten en dan douchen. Als ik hierna mijn bed in duik dan val ik binnen 10 min in slaap. Ben wel altijd erg vroeg wakker en voel me dan ook wel wakker-wakker. Helaas is dat niet zo want in de middag moet ik echt wel even een dutje doen want dan vallen de oogjes echt gewoon dicht. Ik ga in de avond dan ook gewoon op tijd naar bed zodat ik een uurtje of 9 a 10 heb om bij te slapen.

Terug
Bovenaan