Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is niet raar hoor, ik heb een vriend die na festivals met MDMA ook altijd zo in slaap valt. Met MDMA is slapeloosheid sowieso niet heel erg een probleem in vergelijking tot andere uppers.
Ik heb ook geen problemen met slapen na MDMA. Ik heb zelfs dat ik tijdens de roes, door de ontspanning en de overvloed aan serotonine in slaap kan vallen. Dat is dan ook wel afhankelijk van de setting waarin ik het nam.
Ik heb ook geen problemen met slapen na MDMA. Ik heb zelfs dat ik tijdens de roes, door de ontspanning en de overvloed aan serotonine in slaap kan vallen. Dat is dan ook wel afhankelijk van de setting waarin ik het nam.
Lang geleden was ik naar I Love Techno geweest en ik moest met de trein terug naar huis de volgende morgen. Ik had daar ook XTC genomen en toch in de trein in slaap gevallen. Ik werd wakker aan de andere kant van het land. Gelukkig had ik snel een trein terug.
Lang geleden was ik naar I Love Techno geweest en ik moest met de trein terug naar huis de volgende morgen. Ik had daar ook XTC genomen en toch in de trein in slaap gevallen. Ik werd wakker aan de andere kant van het land. Gelukkig had ik snel een trein terug.
Ik heb meestal ook niet zo'n moeite met in slaap vallen. Na terugkomst festival eerst wat eten en dan douchen. Als ik hierna mijn bed in duik dan val ik binnen 10 min in slaap. Ben wel altijd erg vroeg wakker en voel me dan ook wel wakker-wakker. Helaas is dat niet zo want in de middag moet ik echt wel even een dutje doen want dan vallen de oogjes echt gewoon dicht. Ik ga in de avond dan ook gewoon op tijd naar bed zodat ik een uurtje of 9 a 10 heb om bij te slapen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.