beste smart

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
wat vinden jullie het beste wat je in een smartshop kunt krijgen ?
ben zowat aan het uitproberen gisteren kratom ge probeert eerlijk vond ik er niet veel aan

mijn persoonlijke topper zijn ng altijd de truffels :hearteyes:

grtzz

ps sorry als dit verkeerd staat maar wist niet waar ik het moest zetten

dernael

Bewuste gebruiker
Ik heb al redelijk wat producten uit de smartshop getest, maar over het algemeen raakte ik slechts teleurgesteld ervan. Sinds de paddo verboden is koop ik eigenlijk nooit meer wat in een smartshop, vind het nogal zonde van mijn zuurverdiende centen.

Natuurlijk is de truffel een redelijk product, waar je lekker op kan trippen, maar in mijn beleving waren de paddo's toch sterker.

Nu ik er zo over na zit te denken, er is wel een product te koop waarvan je ondersteboven kan komen te staan, de hawaian baby woodrose zaden. een aantal jaren geleden heb ik hier heerlijk op getript (lijkt op LSD) en voor zover ik weet zijn deze zaadjes nog steeds vrij verkrijgbaar.

Ook ik vind salvia niks.. Meerdere malen geprobeerd, maar voelde me vervolgens niet anders dan opgelicht door de shop.. Dat product heb ik dus ook van mijn lijstje afgestreept.

Leuk dat er iets bestaat als de smartshop, maar ik vind de ervaringen van hun meeste producten 'net niks'... zeker in vergelijking met de prijs die je betaalt.

Wel zijn de paddo-growboxen erg leuk. Het is leuk om je eigen shrooms boven te zien komen en te zien ontwikkelen tot monster-paddo's. ik heb meerdere malen zo'n doos gehad en had 1x een paddo ertussen zitten van 50 gram!! 1 paddestoel! ik zal de foto eens opzoeken, dan kan ik dit met jullie delen. :P

Groetjes
Dernael. :stoned:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad hawaiian baby woodrose zaadjes zijn echt het proberen waard en niet echt zo duur overigens.
Salvia vind ik ook echt het probere waard al kan het wel wat eurootjes kosten, maar ik ga er extreem hard op.
Truffels kan ook best leuk zijn, nog beter een bakkie gedroogde cactusstukjes... sommige smartshops verkopen ze nog wel.
Yopo lijkt ook best te werken, wel een irritante hoofdpijn kan de kop opsteken tijdens je trip ervan.

dernael

Bewuste gebruiker
Ik zie net dat ik hier helaas geen foto's kan uploaden. Ik zou via photobucket kunnen werken, maar daar ben ik nu even te lui/stoned voor..

De foto komt later dus :P

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Voor mij wel overduidelijk salvia! Maar dan wel een sterk extract. (>30x) Staat echt met stipt op 1 mbt smartshop dingen. Truffels zijn ook wel leuk.
Verder een hoop geprobeerd, maar was bijna allemaal teleurstellend.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
en wat denken jullie van happy caps en al die spulletjes, had eens rond gekeken en vond royal x liquid xtc wel vaag klinken maarjah wat kan je ervan geloven want het mag er dan wel leuk uitzien maar ik wil wel iets voelen want waar ik het gezien heb kostte het wel 7.50euo ?

grtzz

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Met die liquid xtc geen ervaring, happycaps zijn een kat in de zak naar mijn mening.
Beter om het ingrediënt (hawaiian baby woodrose) los te kopen, doet het veel beter :wink:

Wel heb ik vroeger eens 'N-eye-ZZZ' een alternatief voor xtc geprobeerd en moet zeggen dat het wel degelijk een leuk effect had, de eerste uren een zaaalige euforie wat later overging in een meer speedeffect. 15 euro voor 3 caps toen ik het kocht nu blijkbaar 2 caps :confused: :
http://webshop.dreamvalley.nl/index.php ... uct_id=183

Neem er wel 2 in 1 keer als je de rush wil ervaren die ik heb meegemaakt.
Het staat gelijst onder herbal xtc, maar heb wel zo me bedenkingen over het herbal zijn ervan...

Grts

Bovenaan