Ik heb al redelijk wat producten uit de smartshop getest, maar over het algemeen raakte ik slechts teleurgesteld ervan. Sinds de paddo verboden is koop ik eigenlijk nooit meer wat in een smartshop, vind het nogal zonde van mijn zuurverdiende centen.
Natuurlijk is de truffel een redelijk product, waar je lekker op kan trippen, maar in mijn beleving waren de paddo's toch sterker.
Nu ik er zo over na zit te denken, er is wel een product te koop waarvan je ondersteboven kan komen te staan, de hawaian baby woodrose zaden. een aantal jaren geleden heb ik hier heerlijk op getript (lijkt op LSD) en voor zover ik weet zijn deze zaadjes nog steeds vrij verkrijgbaar.
Ook ik vind salvia niks.. Meerdere malen geprobeerd, maar voelde me vervolgens niet anders dan opgelicht door de shop.. Dat product heb ik dus ook van mijn lijstje afgestreept.
Leuk dat er iets bestaat als de smartshop, maar ik vind de ervaringen van hun meeste producten 'net niks'... zeker in vergelijking met de prijs die je betaalt.
Wel zijn de paddo-growboxen erg leuk. Het is leuk om je eigen shrooms boven te zien komen en te zien ontwikkelen tot monster-paddo's. ik heb meerdere malen zo'n doos gehad en had 1x een paddo ertussen zitten van 50 gram!! 1 paddestoel! ik zal de foto eens opzoeken, dan kan ik dit met jullie delen. :P
Groetjes
Dernael.