Beste soort die je ooit gerookt hebt?

Welke is de beste wietsoort?

• White widow

Stemmen: 0 0,0%
  • Amnesia

• Jack Herrer

• Skunk

• Haze

Stemmen: 2 100,0%
  • Santa

• Shiva

• K2

• Totaal aantal stemmers
    2
-Welk soort was het
- uit welk coffeeshop?(stad ,naam)
- hoeveel gram in 1 joint?
-verschijningen van halucinaties ?
-gevoel van derealisatie?
-gevoel van euforie?
- heeft deze weed ook invloed bij een orgasme?
zweverig gevoel, maakte je dit mee onder invloed?

yellowmoon

Bewuste gebruiker
hallucinaties van weed ? gehoorshallucinaties geloof ik wel maar tot nu toe is het mij niet gelukt om iets te zien die er niet is, wel wat vaker gebeurt is dat ik iets niet zie terwijl die er wel is, vooral met auto rijden

eigenlijk er zit niet zoveel verschil tussen stoned worden met amnesia of met k2 hoewel van k2 heb ik 4 jointjes nodig om stoned te worden en van amnesia helft van de jointje is al genoeg mischien

matthijs

Badass junkie
Ik wordt gewoon stoned. Moet zeggen dat ik van een jointje ook geen enorm hallucinerende ervaring verwacht..

BacingsPen

Badass junkie
Jack Herrer, uit t bunkertje, in 2004 dan.. Tegenwoordig ist troep wat ze daar verkopen, en de space cake was ook goed, maar is nu veel duurder geworden en t geld neit meer waard..

vroeger..

Hallucineren van wiet is mogelijk, maar eigenlijk is het gewoon je fantasie gebruiken..

Heb vaker ''gehallucineerd'' van weed dan van paddo's..

Jeller

Badass junkie
amnesia denk ik
of mexican haze, das ook goeie

maar hallucineren van weed?
mss in je ooghoeken of heel kort een schim, niet te vergelijken met paddo's of lsd in ieder geval

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:
amnesia denk ik
of mexican haze, das ook goeie

mss in je ooghoeken of heel kort een schim, niet te vergelijken met paddo's of lsd in ieder geval

idd, eerder iets van een schim ofzo.. Gewoon omdat je paranoia bent haha :P

Maar wat heb jij onder invloed van paddo's gezien wat er niet echt was dan?

En onder invloed van LSD?

heartcore

Experimenterende gebruiker
Haze, CW Haze om precies te zijn. Wordt in de buurt ook verkocht als Diesel.

Ik was bij de plaatselijke growshop voor een paar stekken Santa Maria en kreeg een topje rookwaar mee om uit te proberen. Volgende dag teruggegaan en stekken van deze soort besteld.

Zeer sterke geur (citroenachtig een beetje), zeer sterke smaak. Bijna iedereen die hem voor het eerst rookt, denkt bij de eerste paas hijsen, was een zooi. Daarna begint het te werken en komt de waardering (de smaak went ook, sterker nog, na een paar hijsen smaakt ie heeeeerlijk).

Super wietje :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Jeller zei:

wiet is een hallucinogeen (http://www.kuleuven.be/gezondheid/preve ... /drugs.htm als ge het nie gelooft, en tis een site van de ku leuvendus heeeel betrouwbaar), het is gewoon anders hallucineren, niet zo visueel enz, maar je kan toch (of ik heb dat toch) je gedachten 'zien', jezelf beelden beter voorstellen enzo, een soort visioenachtig... en van het eten van hash kan je ook trippe trouwes (sta hier ook erges thread van)

ik heb amnesia gstemd, kvindt da echt de beste da ik al gepaft heben en kei lekker

Bahemath

Newbie
weed=inspiratie

Als ik er een tje gerookt heb en kzit er lekker stoned bij heb ik enorm veel inspiratie om teksten te schrijven. Gebruik ik woordspelingen waar ik anders nooit zou opkomen enzo. Maar echt doortrippen en hallucineren nee niet echt. Wat ik wel eens had was dat ik dacht dat ik een spook in de gang zag... Maar 's anderendaags werd het al duidelijk dat het een lange jas aan de kapstok was...

Bovenaan