Ik vind dat velen overdrijven betreffende verslaving aan coke , het hangt gewoon af wie het neemt en hoe sterk je karakter is om een vb te geven ,ik had via een deal 50 gr goeie coke over en het was 10 jaar geleden dat ik nog gesnoven had ben al 40 jaar inmiddels, dus ja ik had die 50 gr en ben beginnen snuiven samen met mijn vrouw alle dagen ongeveer elk een 0.5 gram tot alles op was dwz ongeveer anderhalve maand lang , toen de coke op was hebben we beiden niks meer gesnoven en dit is nu al 3 weken , de eerst dag was een beetje moeilijk maar na 2 dagen had ik geen goesting meer achter coke had zelfs geen afkickverschijnselen etc ook mijn vrouw niet , ik denk dat alleen personen die in problemen zitten het moeilijker hebben om er vanaf te geraken want alles gaat goed in mijn normale leven , goeie vrouw eigen huis goed verdienen etc....... dus al dit gezever van je raakt verslaafd na je eerste snuf is bullshitt , of je bent gewoon op de sukkel mentaal en hebt dat nodig om je beter te voelen of je bent zwak van karakter
have a nice day
btw ik zou het zelf nooit gekocht hebben indien ik het niet via een deal gekregen had want de kick is zeker geen 40 a 50 euro waard je voelt je er wel iets beter van etc maar te weinig positief in vergelijking met de prijs die mensen betalen op straat
have a nice day
btw ik zou het zelf nooit gekocht hebben indien ik het niet via een deal gekregen had want de kick is zeker geen 40 a 50 euro waard je voelt je er wel iets beter van etc maar te weinig positief in vergelijking met de prijs die mensen betalen op straat