betreffende verslaafdheid

fc

Experimenterende gebruiker
Ik vind dat velen overdrijven betreffende verslaving aan coke , het hangt gewoon af wie het neemt en hoe sterk je karakter is om een vb te geven ,ik had via een deal 50 gr goeie coke over en het was 10 jaar geleden dat ik nog gesnoven had ben al 40 jaar inmiddels, dus ja ik had die 50 gr en ben beginnen snuiven samen met mijn vrouw alle dagen ongeveer elk een 0.5 gram tot alles op was dwz ongeveer anderhalve maand lang , toen de coke op was hebben we beiden niks meer gesnoven en dit is nu al 3 weken , de eerst dag was een beetje moeilijk maar na 2 dagen had ik geen goesting meer achter coke had zelfs geen afkickverschijnselen etc ook mijn vrouw niet , ik denk dat alleen personen die in problemen zitten het moeilijker hebben om er vanaf te geraken want alles gaat goed in mijn normale leven , goeie vrouw eigen huis goed verdienen etc....... dus al dit gezever van je raakt verslaafd na je eerste snuf is bullshitt , of je bent gewoon op de sukkel mentaal en hebt dat nodig om je beter te voelen of je bent zwak van karakter

have a nice day

btw ik zou het zelf nooit gekocht hebben indien ik het niet via een deal gekregen had want de kick is zeker geen 40 a 50 euro waard je voelt je er wel iets beter van etc maar te weinig positief in vergelijking met de prijs die mensen betalen op straat

cunt

Wijs gebruiker
de 1 is er gevoeliger voor dan de ander. ik heb een tijd gehad dat ik achteraf gezien dichtbij een coke verslaving zat. dit kan ik me nu ook niet voorstellen, maar het is toch echt zo geweest.
de een is er gevoeliger voor dan de ander, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand elke dag blowt en er niet vanaf kan komen, maar zo zijn er ook een hele hoop mensen die dat wel hebben.

shakes

Belezen gebruiker
fc: als je het pas anderhalve maand hebt gebruikt kan je natuurlijk ook niet serieus beoordelen of het nou verslavend is of niet, ook al hangt het van de persoon zelf af. Ik doe het nu ongeveer 1,5 jaar en geloof me nou als ik zeg dat het zo verslavend als de tering is.

flash kieke:
zeg dat nog maar eens paar maanden lang en je zit in hetzelfde schuitje als ik, "niet echt veel aan, maar ja af en toe kan geen kwaad" ....

flash kieke

Wijs gebruiker
Frenky zei:
fc: als je het pas anderhalve maand hebt gebruikt kan je natuurlijk ook niet serieus beoordelen of het nou verslavend is of niet, ook al hangt het van de persoon zelf af. Ik doe het nu ongeveer 1,5 jaar en geloof me nou als ik zeg dat het zo verslavend als de tering is.

flash kieke:
zeg dat nog maar eens paar maanden lang en je zit in hetzelfde schuitje als ik, "niet echt veel aan, maar ja af en toe kan geen kwaad" ....

Als ik dan toch de neiging zou hebben om coke te willen gebruiken,ga ik gewoon pillen kopen of dergelijke ,zo zal ik dan geen coke niet meer nodig hebben.

shakes

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
Frenky zei:

flash kieke:

Als ik dan toch de neiging zou hebben om coke te willen gebruiken,ga ik gewoon pillen kopen of dergelijke ,zo zal ik dan geen coke niet meer nodig hebben.

Ging het maar zo makkelijk vriend, dan waren er geen coke verslaafden. Als je eenmaal verslaafd bent denk je echt niet van "ohja nu ben ik verslaafd, snel inruilen voor pillen en ik ben er weer vanaf!", maar goed ik zal er over ophouden.

flash kieke

Wijs gebruiker
Frenky zei:
flash kieke zei:
Frenky zei:

flash kieke:

Ging het maar zo makkelijk vriend, dan waren er geen coke verslaafden. Als je eenmaal verslaafd bent denk je echt niet van "ohja nu ben ik verslaafd, snel inruilen voor pillen en ik ben er weer vanaf!", maar goed ik zal er over ophouden.

Ik was ook verslaafd aan pep,en ik kon er heel makkelijk met stoppen,heb pillen gepakt in plaats van pep

flash kieke

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Dat is wel een handige manier om te stoppen ergens mee flash kieke! :confused:

Ik heb eerst ppillen zitten pakken en ben daarna naar pep overgegaan.
En heb terug pillen zitten pakken inplaats van pep.
En zo heb ik geen goesting nimeer gehad in pep.

Bal0n

Badass junkie
ok, je vindt het kennelijk echt goed :P

Ik bedoelde dus te zeggen dat het zo toch zinloos is. Ipv je lichaam vol te stoppen met speed, ga je maar over op MDMA. Dat is toch niet slim? :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Veel mensen raken idd niet verslaafd aan die ene snuf,daar weegt idd het gevoel wat je ervan krijgt niet tegen de prijs op.

Er onstaat vaak een verslaving door meerdere externe factoren,zoals de gewoonte of je omgeving.

Het kan iig snel ingeburgerd raken in je leven :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
ok, je vindt het kennelijk echt goed :P

Ik bedoelde dus te zeggen dat het zo toch zinloos is. Ipv je lichaam vol te stoppen met speed, ga je maar over op MDMA. Dat is toch niet slim? :P

toen ik pep deed,deed ik nog weinig pillen.
Maar ben terug met pillen begonnen en pep weggelaten.

Haze

Bewuste gebruiker
Ik raak er meteen verslaafd aan, k*nk*rspul.

[Editted by Solidius]: Hou het taalgebruik eens een beetje gecensueerd.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Niets is verslavend als je mentaal sterk in je schoenen staat.

Idd, het gaat er ook om hoe goed je jezelf kent en hoe goed je je beloftes tegenover jezelf kunt houden. Als je bijv een keer crack neemt en je tegen jezelf gezegd hebt dat het 1 keer is en voor de rest nooit meer omdat je alleen het gevoel een keer mee wou maken denk ik dat dit best te doen is. Ook denk ik dat het veel te maken heeft met hoe je in het leven staat, al heb je alles op een rijtje en je gebruikt drugs voor fun en om een keer te relaxe dan is het al heel anders als dat je bijv sos neemt om je lekker te voelen omdat je je niet lekker voeld als je nuchter bent, door problemen met ouders of op het werk of op school etc etc... Verslaafd raken heeft denk ik dus veel te maken met je persoonlijkheid en je sociale leven.

Solidius

Badass junkie
need^weed zei:
Solidius zei:

Idd, het gaat er ook om hoe goed je jezelf kent en hoe goed je je beloftes tegenover jezelf kunt houden. Als je bijv een keer crack neemt en je tegen jezelf gezegd hebt dat het 1 keer is en voor de rest nooit meer omdat je alleen het gevoel een keer mee wou maken denk ik dat dit best te doen is. Ook denk ik dat het veel te maken heeft met hoe je in het leven staat, al heb je alles op een rijtje en je gebruikt drugs voor fun en om een keer te relaxe dan is het al heel anders als dat je bijv sos neemt om je lekker te voelen omdat je je niet lekker voeld als je nuchter bent, door problemen met ouders of op het werk of op school etc etc... Verslaafd raken heeft denk ik dus veel te maken met je persoonlijkheid en je sociale leven.

Helemaal mee eens

fc

Experimenterende gebruiker
Solidius zei:
need^weed zei:
Solidius zei:

Helemaal mee eens
idem hier

cunt

Wijs gebruiker
fc zei:
Solidius zei:
need^weed zei:
Solidius zei:

Helemaal mee eens
idem hier
helemaal mee eens

melissa

Wijs gebruiker
toen ik weg was bij mijn mannetje had ik absoluut geen moeite met stoppen.....
toen ik 2 weekjes thuis was ging t alweer mis rara :rolleyes:
t ligt dus zeker ook aan de situatie,je omgeving en t allerbelangrijkste gewoonte.......
als ik daadwerkelijk verslaafd zou zijn zou ik ook doordeweeks moeten gebruiken......
en dan denk ik er niet eens aan......maar owee als t vrijdag is dan begint t te kriebelen........
maar daarvoor heet t dus ook geestelijke verslaving :wave:

Kim

Wijs gebruiker
verslavingen zuigen. drugs moeten gewoon legaal worden

en crack moeten ze niet zo verslavend maken :angry:

na 1 dag bijna clean te zijn geweest grijp je toch snel weer naar die pijp

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Kim zei:
verslavingen zuigen. drugs moeten gewoon legaal worden

en crack moeten ze niet zo verslavend maken :angry:

na 1 dag bijna clean te zijn geweest grijp je toch snel weer naar die pijp

verslavingen moet je zien te vermijden en mee leren omgaan :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
cunt zei:
fc zei:
Solidius zei:
need^weed zei:
Solidius zei:

Helemaal mee eens
idem hier
helemaal mee eens

mooizo :sunglasses:

JewCookie

Wijs gebruiker
need^weed zei:
cunt zei:
fc zei:
Solidius zei:
need^weed zei:
Solidius zei:

Helemaal mee eens
idem hier
helemaal mee eens

mooizo :sunglasses:

dit geld ALLEEN voor geestelijke verslaving,

hoe sterk je ook in je schoenen staat, een lichamelijke verslaving kan je niet vermijden..

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Anders houden jullie even op met belachelijk lange posts te sturen waarbij je eigenlijk niets toevoegt behalve een citaat van iemand en een zinnetje erachter, wordt aardig irritant

JewCookie

Wijs gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Anders houden jullie even op met belachelijk lange posts te sturen waarbij je eigenlijk niets toevoegt behalve een citaat van iemand en een zinnetje erachter, wordt aardig irritant

dan negeer je die post toch?

A

Anonymous

Gast
XTENDER zei:
JewCookie zei:
PharmaPhreeK zei:

dan negeer je die post toch?

zeker.

Inderdaad, niemand dwingt je om hier te zijn, ga dan ook niet klagen.

Acra

Newbie
ik heb coke nog maar 1x gedaan.
was toen een halve gram in 1x. en daar is het bij mij ook toen bij gebleven.
speed heb ik ook nog maar 1x gedaan. ( 3 lijnen )

ik denk ook meer dat de verslaving uit maakt met uw vriendenkring.
volgens mij is het beter om zoiets te gebruiken thuis of met je vrouw ipv met vrienden.

vrienden schuiven nogal vlug iets onder je neus. het is misschien wel goed bedoeld maar is wel misschien de stap tot ...

ga je nog een x in je leven coke gebruiken denk je?

of doe je het gewoon nooit weer

zo ja, treed er al een (minimale) vorm van verslaving op

Psykaholik

Wijs gebruiker
Cowboy Henk zei:
ga je nog een x in je leven coke gebruiken denk je?

of doe je het gewoon nooit weer

zo ja, treed er al een (minimale) vorm van verslaving op
idd het is niet dat je van vandaag op morgen al verslaafd bent.
het komt geleidelijk aan.
(

wiet busje

Belezen gebruiker
Acra zei:
ik heb coke nog maar 1x gedaan.
was toen een halve gram in 1x. en daar is het bij mij ook toen bij gebleven.
speed heb ik ook nog maar 1x gedaan. ( 3 lijnen )

ik denk ook meer dat de verslaving uit maakt met uw vriendenkring.
volgens mij is het beter om zoiets te gebruiken thuis of met je vrouw ipv met vrienden.

vrienden schuiven nogal vlug iets onder je neus. het is misschien wel goed bedoeld maar is wel misschien de stap tot ...

absoluut je omgeving is zo erg bepalent!!

Bovenaan