Betrouwbare Speed werkt Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvematthaus

Belezen gebruiker
Hey allemaal.

Ik heb vanmiddag van een goede vriend van me op school een grammetje speed gekregen, dit had hij gehaald bij zijn dealer (ik haal altijd bij dezelfde als hem).

Hij had zelf ook 'n gram gehaald, van precies dezelfde speed als ik dus kreeg.

Ik heb geen tolerantie momenteel (vorige keer pep is al 2 week geleden).

Ik heb afgelopen uur minstens 9/10 puntjes gesnoven, en ik merk helemaal NIKS.

Geen extra energie, geen grotere ogen (hoeft niet altijd maar heb ik meestal wel), geen remming van hongergevoel (Sterker nog, ik heb nu trek), en ik ben zelfs een beetje moe...

Zelfs mijn HARTSLAG is totaal niet versneld, de hartslag is precies als wanneer ik helemaal niks gehad heb...

dit na zoveel puntjes ? normaal gesproken liep ik nu met redelijk grote doppen rond...

Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe dit mogelijk is ? Het ruikt gewoon naar echte speed, het ziet er ook zo uit, en het brandt ook als speed, en zo smaakt het ook...

Met vriendelijke groeten,
Matthijs.

mvematthaus

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Als het niet werkt, is het geen speed.

Soms kan het leven zo makkelijk zijn.

Hey, ontzettend bedankt voor je reactie.

Maar, ik was er zelf bij toen hij het haalde en dat was dezelfde ( bekende ) dealer als waar ik altijd haal, ik heb nog nooit van zijn speed niets gevoeld...

Maar als het van hem komt, hoe kan het dan alsnog niet werken ?

Ik weet zeker dat dit niet zomaar neppe speed is !

(zie dit niet als tegenstrijdig antwoord op jouw reactie hoor ! ik bedoel hiermee alleen dat ik garantie heb dat het van diezelfde dealer komt dus daarom vind ik dit zo ontzettend apart)

mvematthaus

Belezen gebruiker
Ik heb de laatste tijd trouwens (soms) dat een paar uur na snuiven het effect opeens dubbel zo hard OPNIEUW inklapt. (Voor dat moment voel ik dan de speed al wel, maar het klapt dan opeens opnieuw harder in na zoveel uur)

(als iemand weet hoe dat in godsnaam mogelijk is zou ik dat erg waarderen, want dat vind ik heel apart bij nasale inname)

Als het nu blijkt te zijn dat ik nu NIETS voel, en over een paar uur het opeens begint te werken, ben ik heel zwaar de lul. Want dan klappen die 11/12 sleutelpunten opeens in, ik hoop met alles wat ik heb dat dit niet gaat gebeuren, want heel waarschijnlijk is het dan veelste veel.

Ik heb alleen nog maar meegemaakt dat het later opnieuw inklapt als ik sowieso de speed al voelde, het is nooit gebeurt dat het überhaupt pas na een aantal uur begint te werken.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Misschien is heeft de leverancier van de dealer geen echt speed gegeven. Ruikt het ernaar? Als de stof afbreekt wordt het normaal gelig van kleur, kan misschien ook een indicatie zijn van slechte kwaliteit.

mvematthaus

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Als het niet werkt, is het geen speed.

Soms kan het leven zo makkelijk zijn.

Maar als iets precies eruit ziet als speed, en het ook zo ruikt, en proeft. Wat voor stof moet het dan zijn ?

Zijn er überhaupt stoffen die precies ruiken, smaken, en eruit zien als amfetamine-speed ?

mvematthaus

Belezen gebruiker
ElvenSpice zei:
Misschien is heeft de leverancier van de dealer geen echt speed gegeven. Ruikt het ernaar? Als de stof afbreekt wordt het normaal gelig van kleur, kan misschien ook een indicatie zijn van slechte kwaliteit.

Bedankt voor je hulp.

Ik heb eerder speed gehad wat ietwat gelig van kleur geworden was (dat gebeurde pas na 6 dagen ongeveer, en dat betekent inderdaad dat het verouderd is)

Maar dit ruikt precies naar speed, het heeft een heel licht-roze tint (heb ik vaker gehad, maar ook toen werkte het gewoon)

En het heeft exact dezelfde textuur als andere pep heeft.

mvematthaus

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
mvematthaus zei:
Ik weet zeker dat dit niet zomaar neppe speed is !
Ok.

Hahaha "OK"

Hey ik heb net even de pony-pack geopend, en er even aandachtig aan geroken.

Ik ruik wel degelijk een speed-geur, maar het valt mij op dat het veel minder sterk ruikt dan anders !

(Toen ik vanmiddag het eerste puntje eruit pakte rook de speed veel sterker dan dat het nu ruikt. Om "13:30" kreeg ik de ponypack. Er kwam een sterke geur uit de ponypack, maar nu is dat opeens minder sterk ?!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad, niemand kan hier zeggen wat jij in jou bezit hebt. Geur, kleur,... Doet er allemaal niet toe. Hoe vaak je verteld word dat je geen speed in handen heb blijf je volhouden dat het goed spul is. Breng het binnen bij een testcentrum dan heb je relatief snel een antwoord op jou vraag...

ooscaar

Wijs gebruiker
'Betrouwbaar' haha :tearsofjoy:

Zuivere amfetamine is vrijwel geurloos, en stinkt dus zeker niet. Ook is het helemaal wit en een fijn poeder.

Fool

Badass junkie
Of je legt de punt in je neusvleugel, waar het de tijd erna weer rustig uitvalt óf dit is geen pep, :P

Óf je hebt voor de verandering pep zonder cafeïne en kan dat effect nog niet zo goed herkennen, ook iets dat bij sommige mensen schijnt voor te komen.

MeejheM

Badass junkie
ja, maar hij zegt toch dat hij zeker weet dat het goeie is, en zn dealer klinkt best betrouwbaar.

het werkt alleen niet, maar waarom zou je dan aan de speed twijfelen. hij heeft duidelijk tolerantie opgebouwd door al die qualitatief hoogstaande speed die hij gesnoven heeft.

(ik weet echt niet welke smilie hierbij past, vul zelf maar een leuke in.)

Methyleenchoride + Isopropanol + Zwavelzuur, zonder de juiste hoeveelheid Freebase stereo isotopen van amfetamine, of een beetje bovenstaande en een beetje caffeine moet je eens laten zien en ruiken aan mensen...

laat de amfetamine anders gelijk zitten. toch wel iemand die het wil kopen. al is het zonde van de grondstoffen.

Bobsacamano

Badass junkie
Maar het is sowieso goeie speed dus ja. Ik denk dat je bent veranderd in een super mens en Amfetamine heel snel afbreekt. Misschien moet je proberen benzine te drinken kijken of je last van je buik krijgt! Zo niet dan heb ik gelijk.

mvematthaus

Belezen gebruiker
Hey, bedankt voor jullie reacties.

ik snap jullie laatste reacties niet helemaal maaaaaar oké.
je zou inderdaad denken dat het om tolerantie gaat, alleen is dit bij mij (nu) niet zo, aangezien de vorige keer enige tijd geleden is.

Ook is het zo dat wanneer iemand tolerantie voor speed heeft, de effecten op de hartslag en bloeddruk hetzelfde blijven. Ook met tolerantie zal je hartslag stijgen, en bloeddruk als je pep genomen hebt ookal voel je er niks van.

Ik merk geen enkel effect op mijn hartslag nu, dus er klopt helemaal niks van !

Wel is het zo dat ik inmiddels geen behoefte heb aan eten, ook ben ik nu niet moe terwijl ik dat normaal nu wel zou zijn, en ook zijn mijn ogen iets groter zijn, terwijl de hartslag niet versneld is .

ooscaar

Wijs gebruiker
Dan is het dus misschien 5% amfetamine of zo zonder cafeïne. Er is dus ook een mogelijkheid dat je dealer je geen geweldig spul geeft.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Ga het maar gewoon braaf laten testen, ok?

Er is geen andere manier om uitsluitsel te krijgen.

Ecact daarom een slotje hierop. Speculatie over poeders en pillen doen we niet. Zie forumregel 10

Laar het testen als je zekerheid wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan