bewaaradvies

dallandra

Wijs gebruiker
is het zo dat als je xtc pillen voor langere tijd wilt bewaren,langer dan een maand,je dat dan in de vriezer moet doen?
iemand zei dat ze anders uit elkaar vallen... :confused:

Marcel

Belezen gebruiker
dallandra zei:
is het zo dat als je xtc pillen voor langere tijd wilt bewaren,langer dan een maand,je dat dan in de vriezer moet doen?
iemand zei dat ze anders uit elkaar vallen... :confused:

Nee, hoeft niet. Maar net als 'gewone' medicijnen kun je (just to be sure) het beste wel je pillen op een koele en donkere plek bewaren. Je koelkast is dus een prima plek. Ik bewaar zelf wel eens jaren zonder probleem.

dallandra

Wijs gebruiker
het probleem is alleen dat ik geen koelkast tot beschikking heb daarvoor.
ik kan ze niet bij mn ouders in de koelkast naast de cola gaan leggen...
aangezien ze niet erg blij zullen zijn als ze er achter komen dat ik wel s een pilletje neem..

Marcel

Belezen gebruiker
dallandra zei:
aangezien ze niet erg blij zullen zijn als ze er achter komen dat ik wel s een pilletje neem..

Begrijp ik! Dan zou ik ze gewoon droog en donker neerleggen, ergens onderin een kast. Geen probleem hoor! En je moet sowiezo uitkijken met de koelkast...anders proberen je ouders het dadelijk ook nog per ongeluk.... :wink:

dallandra

Wijs gebruiker
Marcel zei:
dallandra zei:

Begrijp ik! Dan zou ik ze gewoon droog en donker neerleggen, ergens onderin een kast. Geen probleem hoor! En je moet sowiezo uitkijken met de koelkast...anders proberen je ouders het dadelijk ook nog per ongeluk.... :wink:

ok thnx voor de uitleg! :wink:

bij bewaren in de koelkast zou ik het wel goed vocht dicht verpaken als ik jou was...koel en droog bewaren is idd het beste

bij bewaren in de koelkast zou ik het wel goed vocht dicht verpaken als ik jou was...koel en droog bewaren is idd het beste

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
ik dacht dat je snelle moest beware in vriezer omdat dit snel afbreekt.
je hoeft egt geen moeite te doen voor ze te bewaren.je kunt ze gewoon overal legge waar je wilt die dinge worden toch niet rap slecht.vocht komt er normaal niet aan omdat dit meestal in zo een zakske zit waar vochtige lucht,.. niet zo rap bij komt.en je woont blijkbaar bij je ouders dus je zult die dinge ook wel verstoppen als je niet wilt dat zij het zien dus dan zit het toch meestal ergens verstop in iets of achter iets of op een plaats waar je moeilijk bijkomt en daar is het meestal toch donker.

Mac...

Badass junkie
Yep, snelle in de vriezer en schijven hoeven idd alleen droog te liggen. Alles is dus al zo'n beetje gezegd, maar dacht een beetje bevestiging kan vast geen kwaad.

Bovenaan