bewaren

Tostini

Belezen gebruiker
hooi, ik weet dat er al honderden topics zijn over het bewaren van lsd, maar ik wilde het toch nog even specifiek vragen en weten wat de gevolgen zijn van het slecht bewaren van je lsd..
ik ehb 1 zegle lsd gekregen in aliminiumfolie en dat zit weer in mijn portomonnee, maar zoals ik lees is dat niet helemaal de juiste wijze van bewaren..
ik ehb he al rond de3 2 maanden zo, wat is er met mijn lsd gebeurd?

htweeoo

Bewuste gebruiker
als je hem niet luchtdicht verpakt gaat de kwaliteit gewoon achteruit.
Na ene tijd heb je ene papiertje in je zak :wave:

J0rrit

Badass junkie
Wat vind jij 'luchtdicht' dan? Helemaal luchtdicht gaat sowieso niet, althans nooit voor de volle 100 %. Maar in alumiumfolie is al redelijk luchtdicht hoor. verder kan je dat aluminumfolie beter nog in een sluitzakje ( wietzakje gewoon ) doen, lucht er zoveel mogelijk uit persen en dicht doen

htweeoo

Bewuste gebruiker
Als je nu gaat plasticiferen of echt dichtpersen kan je wel ana de 100% komen. Maar in allufolie echt goed drukken dat er geen blazen inzitten.

pieter-b

Wijs gebruiker
in hoeverre blijft de lsd eigenlijk aan het alluminium folietje zitten nadat je het eruit haalt..

als het grootste gedeelte van de lsd op een tripje aan de buitenkanten zit, zou dat best weleens een substantiele hoeveelheid kunnen zijn..ofzo :wink:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
in hoeverre blijft de lsd eigenlijk aan het alluminium folietje zitten nadat je het eruit haalt..

of zou lsd geen chemische reacties aangaan met aluminiumione en een ander molecuul vorme? vroeg ik mezelf af

azgaza

Badass junkie
In aluminiumfolie in een leeg wietzakje met de lucht er uit geknepen kan je het ongeveer een half jaar bewaren zonder dat het veel slapper wordt, op een vaste plek waar het ongeveer 19 graden is, en hier bij spreek ik alleen uit mijn eigen ervaring.
Veel mensen bewaren het op dezelfde manier maar dan in de vriezer en dat schijnt iets langer te werken, maar gezeien ik altijd hele kleine hoeveelheden heb, en nooit groter in koop is het voor mij niet nodig, het gaat meestal toch wel op binnen 2-3 maanden.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
je moet ze gwn in zilverfolie steken, daarna in een weedzakje en tussen een boek plaatsen.
zo komt er geen zonlicht aan te pas, en zeer weinig lucht tot geen lucht.

Dr. Tommy

Badass junkie
ja gewoon in folie en plastic zakje en in een doosje
ik heb al een paar maanden zo mijn zegeltjes en ze zijn nu nog even goed

J0rrit

Badass junkie
Toch nog even een vraag over het bewaren van lsd. Ik heb ze in alumiumfolie zitten en die in een wiet zakje waar ik de lucht zoveel mogelijk heb uitgedrukt, en dat weer in een kluisje in een kast dus er komt geen licht bij. Ik heb ze nu toch al zeker 3-4 maanden hier liggen, maar heb geen idee of de sterkte is afgenomen, heb er al zeker 2 maanden niet van getript. Is het een vereiste dat ze tussen een boek liggen eigenlijk? De temperatuur hier is gewoon 19-20 graden ongeveer. Maar hoe moet ik het me voorstellen als ik ze zo bewaar? Na hoelang neemt het ongeveer hoeveel kwa sterkte af?

azgaza

Badass junkie
Na 3 maanden merkte ik geen enkel verschil, ik heb tweemaal verschillende zegels 3 maanden bewaard in een la in mijn bureau, in aluminium folie, goed dichtgeknepen in een wietzakje waar ook weer alle lucht uitgeknepen was voor zo ver dat mogelijk was. Langer dan 3 maanden heb ik het nooit bewaard, maar 3 maanden is bij mij in sterkte absoluut niet afgenomen. In mijn kamer is ook ongeveer 19 graden dus ik denk dat je zegels nog ongeveer even sterk zijn.

Pikachu

Wijs gebruiker
Afgelopen weekend getript op zegels die ik ca. een half jaar heb. De eerste 3-4 maanden hebben ze in een wietzakje + aluminiumfolie gelegen, sindsdien in de vriezer. Ik en de maat waarmee ik tripte merkten toch wel een afname in sterkte...

Het is nu eenmaal een behoorlijk vergankelijke stof ben ik bang =(

J0rrit

Badass junkie
Pikachu zei:
Afgelopen weekend getript op zegels die ik ca. een half jaar heb. De eerste 3-4 maanden hebben ze in een wietzakje + aluminiumfolie gelegen, sindsdien in de vriezer. Ik en de maat waarmee ik tripte merkten toch wel een afname in sterkte...

Het is nu eenmaal een behoorlijk vergankelijke stof ben ik bang =(

hoeveel denk je dat ze ongeveer zijn afgenomen?

Pikachu

Wijs gebruiker
Nou... toch wel behoorlijk, ik tripte deze keer in het bos met anderhalve zegel en dat viel mij toch wel een stuk lichter dan met dezelfde hoeveelheid in de dierentuin... (zie m'n tripreport).

Het kan natuurlijk door de omgeving zijn dat het zoveel intenser was de vorige keer maar ik had toch het idee dat ze wat minder sterk waren. De maat waarmee ik tripte nam twee mayas en die had ook het idee dat ze minder sterk waren dan eerst.

Anderhalf was voor mij nu vergelijkbaar met één maya toen ze nog 'vers' waren.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Sowieso heb je ook nog de kans dat er op sommige zegeltjes minder lsd zit dan de ander. Ook al zijn ze vers

J0rrit

Badass junkie
Oke dat kan. Maar als ik de volgende keer trip kan ik natuurlijk nog altijd als ik merk dat ze mindr sterk zijn een halfje bijnemen ofzo, wordt het dan niet alleen verlengt?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ligt er natuurlijk aan wanneer je bijneemt.. als je binnen 1-2 uur bijneemt word de trip zeker wel intenser. Maar na 1 uur bijnemen is niet altijd verstandig omdat de trip dan nog niet op zn piek zit natuurlijk.

J0rrit

Badass junkie
Maar had iets gelezen dat na 2 uur je trip alleen maar verlengt, beetje rot dus als je pas na 2 uur piekt en dan merkt dat je wel weer aan kan?

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm... ik denk eigenlijk dat het wel sterker wordt hoor, anders kan je nog een hele bijpakken na twee uur toch?

J0rrit

Badass junkie
Pikachu zei:
Hmm... ik denk eigenlijk dat het wel sterker wordt hoor, anders kan je nog een hele bijpakken na twee uur toch?

Nja dat lijkt me weer too much, heb ook pas 2 keer getript, 1 keer halve shiva, vond ik net niet gevoel, toen een hele en dat vond ik persoonlijk al ziekelijk heftig met echt ziekelijke visuals: overal patronen, alles leefde, gebouwen die letterlijk golfde etc. Wil het ook niet te vaak doen, is alweer 3 maanden geleden ofzo. Gewoon 1 keer in de 3-4 maanden ofzo, blijft het ook speciaal.

Bovenaan