crackraket
Newbie
moah gaste,
ik gebruik wel eens (regelmatig) xtc en ik zou graag jullie mening horen wat jullie erg leuk vinden om te doen tijdens de trip. bijvoorbeeld: twister, puzzelen, kaarten, tekenen, computerspelletje en dat soort dingen waar je dan op dat moment geen reet van snapt
. gewoon dingen die je in een normale woning ken doen. ik zat namelijk laatst bij een gozer binnen, en die vroeg wat zullen we doen, want we zaten maar een beetje op de bank te zitten en te nixen. al had ik op dat moment speed gesnoven, maar die andere kerel en mijn broer hadden op dat moment een paar
gesnoept. en volgende week kenne we weer naar die gozer en dan gaat ik ook maar weer een keer snoepen. dus zouden jullie misschien kunnen vertellen wat jullie het leukst vinden. en het liefst een beetje snel, want het weekend is er weer snel bij.
alvast bedankt ......
ik gebruik wel eens (regelmatig) xtc en ik zou graag jullie mening horen wat jullie erg leuk vinden om te doen tijdens de trip. bijvoorbeeld: twister, puzzelen, kaarten, tekenen, computerspelletje en dat soort dingen waar je dan op dat moment geen reet van snapt
gesnoept. en volgende week kenne we weer naar die gozer en dan gaat ik ook maar weer een keer snoepen. dus zouden jullie misschien kunnen vertellen wat jullie het leukst vinden. en het liefst een beetje snel, want het weekend is er weer snel bij.alvast bedankt ......