Bezigheden tijdens xtc-trip

moah gaste,

ik gebruik wel eens (regelmatig) xtc en ik zou graag jullie mening horen wat jullie erg leuk vinden om te doen tijdens de trip. bijvoorbeeld: twister, puzzelen, kaarten, tekenen, computerspelletje en dat soort dingen waar je dan op dat moment geen reet van snapt :confused: :grin: . gewoon dingen die je in een normale woning ken doen. ik zat namelijk laatst bij een gozer binnen, en die vroeg wat zullen we doen, want we zaten maar een beetje op de bank te zitten en te nixen. al had ik op dat moment speed gesnoven, maar die andere kerel en mijn broer hadden op dat moment een paar :xtc: gesnoept. en volgende week kenne we weer naar die gozer en dan gaat ik ook maar weer een keer snoepen. dus zouden jullie misschien kunnen vertellen wat jullie het leukst vinden. en het liefst een beetje snel, want het weekend is er weer snel bij.

alvast bedankt ......

Ik vind het vet om me te verkleden en dan lekker vaag op de bank zitten.
Of een matras van boven scheuren en daar op chillen.
Of naar buiten, ook altijd een leuk avondtuur.

Mocht je eens een keer tijdens een trip een watermatras tot je beschikking hebben, dan raad ik je keihard aan om daarop te liggen.
Dat is echt zwaar chill :rock:

MDMC

Belezen gebruiker
Alles wat je in feite gaat of wit doen tijdens de mdmasessie is gewoon chill! Je moet sowieso een dosis hele chille muziek klaar zetten, en de rest op je af laten komen. Doe lekker waar je op dat moment zin in hebt, en ga vooral niet van te voren je avond lopen plannen. Veel plezier drvan :mrgreen: :wave:

MDMC

Belezen gebruiker
Voor vrouwen jah, ik krijg em niet omhoog als ik kats vaag ben :grin: Of je moet aan de kamagra's

Miele

Newbie
Gewoon spontane dingen die je tegenkomt.. Met een stok dennenappels wegslaan alsof het een tennisracket is, of golfen ermee. Maakt eigenlijk niet uit wat je doet, het is toch wel leuk :hearteyes:

it'sme

Belezen gebruiker
Vooral chillen! meestal gaat bij ons matras de kamer in, massageolie erbij en poedeltjenaakt elkaar masseren en veel praten :) Op momenten weer ff aankleden en heerlijk wandelen buiten :grin:
En veeeeeeeeeeeeeel roken......pffff 2 pakjes is niks :confused:

Roygbiv

Newbie
Rondjes lopen in het bos! :grin:
Veel leuker dan het standaard rondjes lopen op een feest in een zaal. Ik ben laatst naar een illegale rave in een mooi bos geweest, en er waren ook echt van die zandheuvels en een grote kuil waar je omheen kon lopen. Net toen het licht werd, 7/8 uur 's ochtends, elkaars handje vasthouden, met je wazige kop samen een beetje kijken naar dat mooie licht en bomen, dauwdruppeltjes overal, alle natuur zo mooi en fris, heerlijk :).

Bovenaan