ThunderBunny
Belezen gebruiker
Neman zei:Valentino zei:Mind_Movie analyseert het ene gedeelte van de post, ik het andere.Neman zei:GHB is idd erg link. Van oorsprong is het een narcosemiddel, maar het wordt tegenwoordig dus gebruikt als drug. Het is een vloeibare drug die je zelf moet gaan doseren (in een drankje bijvoorbeeld), waarbij een paar druppels teveel al fataal kan zijn. Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken... Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt.
Wil je even tegen al die verkrachte meisjes vertellen dat je niet bang hoeft te zijn dat het in je drankje wordt gegooid ? Jaarlijks worden er tientallen meisjes verkracht na het ongewenst toebrengen van GHB (in bijvoorbeel het drankje). Mensen moet dus zeker opletten dat er niets in je drankje wordt gegooid !!!
Ik heb gelukkig zelf geen ervaring met GHB, maar ik heb zo ongeveer letterlijk in m'n post gezet wat een arts uit ER Live laatst op TV heeft gezegd (de echte variant, van Discovery Channel). Ik mag toch aannemen dat die mensen weten waar ze over praten, maar wellicht is het in bepaalde drankjes slecht te proeven...
En waarom zouden alleen meisjes ermee verkracht worden?
Helaas heb ik het zelf een tijd geleden mee gemaakt op een leuk feestje daar blijven slapen. Had een snoepje gepakt (Xtc) en een ghb'tje toen ik wakker werdt merkte ik dat ik dus verkracht was.
en de ghb was toch al aardig uitgewerkt bij mij toen ik ging slapen.
Ghb is een wonderbaarlijk mooi goedje Als je kijkt waar voor het allemaal op medisch gebied en welke klachten het goed is. De maker van dit spul mag van mij de nobelprijs krijgen, het nadeel is dat er dus ook misbruik van gemaakt kan worden en veel risico's aan kleven,Maar dat verschilt ook weer van welke ghb je hebt is het puur spul (poeder) of is het normale opgeloste ghb Ook de concentratie speelt mee of is het Natrium ghb.(wat men in ziekkenhuizen gebruikt Somsanit).Bij een overdosis is er een middel dat dit tegen gaat (Physostigmin, Anticholium)
zoals bij alle drugs kies je er zelf voor om het te gebruiken en zolang je het op een wijze manier gebruikt en niet met vanalles en nog wat gaat combineren. kan er weinig fout gaan. alleen nooit gebruiken als je naar een feestje/date gaat en er blijft slapen. gegroet TB.