Bijslikken

*Shi*

Newbie
Als je grotendeels uit je trip bent van je pilletje, hoe zit dat dan met bijslikken? is het zeg maar zo dat je dan de hoeveelheid mdma bijv bij het percentage wat je al ophebt bij geteld zeg maar.. of werkt het gewoon weer hetzelfde als de eerste. Dus om praktisch te zijn 1+later1=2 of 1+later1=1 :confused:

heidrun

Belezen gebruiker
ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met dat sommetje :confused:

als ik er 1 bij neem dan voel ik dat wel degelijk, het duurt vooral langer
en ik voel toch wel een soort van mini inslag, ik voel het dan weer opnieuw opkomen

*Shi*

Newbie
ik bedoel zeg maar dit: ik ben vrij klein dus is het voor mij al snel teveel. Nu neem ik steeds een halve waar 60mg in zit, maar na drie uur ofzo gaat het over. Meer mg mdma word al snel te veel. Ik bedoel in het kort of het zeg maar na het bijslikken bij elkaar tog 120 mg word en ik dan te hard ga, of dat het gewoon die eerste halve weer opwekt :confused: en welk moment is het beste om bij te slikken??

Mac...

Badass junkie
Het bijslikken kun je het beste doen wanneer de ander al aardig begint uit te werken. Wanneer je te snel bijslikt is het zeker zo dat het gevoel nog heftiger wordt, maar je loopt dan het risico om te hard te gaan of dat je je niet meer lekker voelt. 1+1=1.5 denk ik.

Bovenaan