RosettA_StoneD zei:
Hoe kan je black metal nog serieus nemen met bands als Immortal die dan zo'n video clip maken?
ik heb me rot gelachen xD
hehe,leuk voor jou dat je met de videoclip hebt kunnen lachen...maar dat is wel een (very)low budget clipje...inderdaad geslaagd kun je het niet noemen,wat betreft het au sérieux nemen van black metal...er zijn bands geweest die het een beetje te serieus namen,kerken in brand steken,een medebandlid dood gestoken

(over welke groep het gaat weet ik niet,maar het is echt gebeurd),gelukkig zijn dat uitzonderingen.in de 85,86,87 was ik voor hardrock...volgens mij was de eerste echte blackmetal band VENOM...mercyful fate(heel speciale stem,ze hebben wel best goeie songs hoor),celtic frost,...leunden dichtbij het genre"blackmetal",maar waren dat in die tijd net niet..enfin soit...hier een note uit wikipedia:Hoewel veel groepen hun ideologie serieus nemen, gaat black metal ook vaak gepaard met een hoop theater. Satanisme etc. worden hier eerder gebruikt om te shockeren.tja die muziek van immortal(eerlijk moet ik toegeven dat ik dit videoclip liedje maar ken)niet mijn genre,MAARRRR...ik vind dit leuker dan die janettegroepen uit de jaren 80:zoals wham,duran duran,...leuker dan die belachelijke michael jackson,britney spears,en dan maar te zwijgen over het genre disco...

,ik zie regelmatig optredens in mijn stamcafé,daar komen van veel van die groepen(trash,doom,black...metal),en dan kan ik het niet laten (niet in de pit of de drukte,...eerder achteraan)om eens te headbangen en af en toe mijn luchtgitaar eens boven te halen.ik hou niet van die blackmetal van tegenwoordig denk ik(reden 1:de stem en reden 2:geen of amper gitaarsolo's)...maar ik vind het wel tof zo van die kleine concertjes