PatrickBateman
Bewuste gebruiker
Ik heb er 'vroeger' héél intensief naar geluisterd, maar de interesse is sinds een jaar of twee stapsgewijs weggeëbd. Heb mezelf beziggehouden met een platenmaatschappijtje, paar dingetjes uitgebracht (een LP, een CD, een 7" EP, wat shirts), maar ik heb daar nu geen tijd, geld en interesse meer voor. Ik werkte een poos full time, nu studeer ik weer en werk ik part-time, er zijn gewoon andere dingen die de prioriteit genieten. Ook ben ik qua muziek wat meer teruggegaan naar m'n roots, aangezien ik min of meer ben opgegroeid met gitaarmuziek uit de 60's en 70's. Ik merk dat ik toch veel meer met deze muziek kan en dat verreweg de meeste black metal me eigenlijk niet meer te bieden heeft wat ik zoek in muziek.
Ik hou eigenlijk ook niet meer bij wat er allemaal gebeurt in de 'scene'. Zo nu en dan zet ik nog weleens een plaatje op, maar dat is het eigenlijk ook wel. Enkele releases die ik nog graag draai:
Lugubrum - De Totem
Bloodline - Werewolf Training
Mysticum - In The Streams of Inferno
S.V.E.S.T. - Urfaust
Altar of Perversion - From Dead Temples... Towards The Ast'ral Path
Antaeus - CYFAWS
Necros Christos - Triune Impurity Rites (oké, death metal)
Malign - Divine Facing 10"
Ik hou eigenlijk ook niet meer bij wat er allemaal gebeurt in de 'scene'. Zo nu en dan zet ik nog weleens een plaatje op, maar dat is het eigenlijk ook wel. Enkele releases die ik nog graag draai:
Lugubrum - De Totem
Bloodline - Werewolf Training
Mysticum - In The Streams of Inferno
S.V.E.S.T. - Urfaust
Altar of Perversion - From Dead Temples... Towards The Ast'ral Path
Antaeus - CYFAWS
Necros Christos - Triune Impurity Rites (oké, death metal)
Malign - Divine Facing 10"