Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb die blauwe driehoekjes een paar kaar gedaan
zijn heel heftige, fijne pillen
je moet ze wel in 2 delen en eerst de ene helft innemen
duurt zo'n halfuur tot drie kwartier (maximum normaal) tot die inwerkt
dan voel je hem BOEM
lekker door je lijf suddere je gaat grenze en bijjezelf dneken maatje ik ga trippe
je bent heel energiek en spraakzaam en blij, je bent sociaal en uitbundig van het kan niet meer je vindt het helemaal niet erg als je schande staat te maken of je marginaal bezig bent, dat is gewoon wie je bent op dat moment!!
dat duurt zo'n 2 tot 3 uur en daarna mag je pas de 2de doen.
raad je absoluut zeker af om de pil in één keer helemaal te doen tenzij je écht ervaren zou zijn in die pil
Ooit wel eens blauwe driehoekjes gehad. Maar dat is al 2 a 3 jaar geleden. Dus dit is zeker een andere batch. Alleen die driehoekjes toen...damn daar wist ik me geen raad mee. werkte wel goed maar gaven echt een apart gevoel. niet echt lekker ofzo, vond het niet echt een dance- pilletje
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.