Blauwe Defqons

fgamer

Belezen gebruiker
Sorry, voor alweer een topic!
Ik heb 3 uur geleden een x aantal pillen ingekocht.
Blauwe defqons. (Ik heb mijn vorige pillen verkocht, aangezien ik iets nieuws wou proberen.)
Nu doet de ronde hier in het dorp, dat er vanalles in gemixed is, Speed,Coke,MDMA,LSD,etc...
Ik heb dus besloten eerst een pil te laten testen. (Ze zijn sowieso niet voor mij, maar ik wil geen doden op mijn geweten hebben door een paar chemicaliën.)

Maar ik vroeg me af als het dus echt mogelijk is dat deze drugs allemaal in één pilletje zit?
IS dit dan niet gevaarlijk, en geeft dit dan een ander gevoel dan als je een smiley pakt? (Smiley's zijn in mijn ogen de ligste pillen die ik heb gehad.)

EDIT;
Aangezien ik liever niet te veel topics aanmaak, schrijf ik het hier even bij:

Is het normaal dat je een ''geil'' gevoel hebt bij XTC, ik had dit namelijk en kon 4 uur doorgaan, als je snapt wat ik bedoel.. Ik vond dit best wel lastig sinds mijn vriendin ondertussen al 4x klaar was.. (Zij had niks op)

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Nu doet de ronde hier in het dorp, dat er vanalles in gemixed is, Speed,Coke,MDMA,LSD,etc...

:confused:

Natuurlijk zit dat niet in 1 pil, dat zou praktisch onmogelijk zijn. Kom op, XTC speed, coke LSD, MDMA in 1 pil, wat denk je nou zelf. :tearsofjoy:

Ik heb even voor je opgezocht hoe sterk die pillen zijn, spreiding ligt tussen de 190-200 mg per pil. Stevig klappers dus. Goed dat je je pillen laat controleren, dit kan inderdaad via een testcentrum en dat weet je precies wat voor shit je hebt. Ik heb echter nog een andere tip voor je, er is op het web een site te vinden die pillreports heet. Hier kan je (in het engels) de naam van je pil invoeren en dan krijg je allemaal hits omtrent je specifieke pil. Vaak staat hierbij aangegeven op hoeveel deze pil is getest, waarmee je dus tijd bespaart.

Ik weet nu al dat fool en smartieandme hierop gaan reageren en zeggen dat je je pillen moet laten testen, maar ik check altijd pil reports om te weten wat voor X ik gebruik. Dat is tot nu toe altijd goed gegaan. Het is echter wel op eigen risico, bij mij is nog nooit wat mis gegaan, maar de keuze is aan jou.

fgamer

Belezen gebruiker
leipebaviaan zei:

:confused:

Natuurlijk zit dat niet in 1 pil, dat zou praktisch onmogelijk zijn. Kom op, XTC speed, coke LSD, MDMA in 1 pil, wat denk je nou zelf. :tearsofjoy:

Ik heb even voor je opgezocht hoe sterk die pillen zijn, spreiding ligt tussen de 190-200 mg per pil. Stevig klappers dus. Goed dat je je pillen laat controleren, dit kan inderdaad via een testcentrum en dat weet je precies wat voor shit je hebt. Ik heb echter nog een andere tip voor je, er is op het web een site te vinden die pillreports heet. Hier kan je (in het engels) de naam van je pil invoeren en dan krijg je allemaal hits omtrent je specifieke pil. Vaak staat hierbij aangegeven op hoeveel deze pil is getest, waarmee je dus tijd bespaart.

Ik weet nu al dat fool en smartieandme hierop gaan reageren en zeggen dat je je pillen moet laten testen, maar ik check altijd pil reports om te weten wat voor X ik gebruik. Dat is tot nu toe altijd goed gegaan. Het is echter wel op eigen risico, bij mij is nog nooit wat mis gegaan, maar de keuze is aan jou.

Inderdaad, maar er kunnen toch ''verkeerd gedrukte'' pillen bijzitten?
Waarvan de hoeveelheid schommelt tussen 50mg tot 500mg per pil?
Altans zo is het mij verteld geweest.

Fool

Badass junkie
leipebaviaan zei:
Yap, pillreports gebruiken is al heel wat beter dan niets, maar er kunnen best verschillende batches in de ronde doen waarvan jouw dealer er een paar dealt. De kans is, toegegeven, niet heel groot, maar de gevolgen kunnen dat echter wel zijn. :wink:

Het klinkt verder nogal onplausibel dat er 5 soorten verschillende drugs in een pil zit, lijkt me niet heel geloofwaardig. :P

Verder is het inderdaad normaal dat je niet zo snel klaar komt na gebruik van stimulanten, zodoende ook door MDMA.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik zit dagelijk op pill reports en volg ook altijd de nieuwe reports wereldwijd. Er word regelmatig wat geadvertised daar maar je haalt ze er snel uit. Als je redelijk wat engels kan, registreer je even en kan je er testresultaten en ervaringen delen, zoals gezegd er zijn altijd andere batches, maar een report in het engels die wereldwijd kan bekeken worden vind ik positief en infovol voor anderen, als je mogelijkheid hebt tot testen zou ik dat natuurlijk voornemen ...

En al die stoffen samen zullen zich niet in je pilletje bevinden, wat moet dat een tablet zijn met alles erin, denk niet dat ik zo een trip zou willen ervaren haha, xtc = MDMA, ze gaan.er niets snel goeie drugs in mengen, enkel resten en slechte kwaliteit...

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik sluit me volledig aan bij het commentaar hierboven..

Degene die die 5 drugs in 1 pil zou stoppen en ze zou verkopen als xtc zou in een gesticht gestopt moeten worden.

Ik heb wel eens gehoor dat xtc pillen met lsd besprenkelt kunnen worden, maar hier zou ik persoonlijk geen probleem van maken denk ik :grin:

Fool

Badass junkie
Zou ik nogal kut vinden, als je down gaat van de MDMA, om dan nog steeds te trippen. Lijkt me niet heel chill voor je gemoedstoestand. :P

Daarbij is dat nogal een fabeltje en staat er in de verslagen van de testcentra in Nederland ook niets over in. :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Hahahaha, ja heb het ook alleen maar gehoord.
Daarnaast heb ik geen ervaring met lsd dus ik zou niet weten wat zoiets met je zou doen in de down van een xtc trip. Leek me alleen wel leuk :tongueout:

Fool

Badass junkie
Candyflippen is als je na de piek van de LSD pas de effecten van XTC voelt, LSD+XTC tegelijk schijnt nogal kut te zijn. :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Hoe hard ga je wel niet als je beide in 1x neemt neemt. De hallucinogene effecten van de LSD, de verwardheid, het niks meer kunnen snappen. Lijkt me een prima trip. :sunglasses:

Fool

Badass junkie
Het stimulerende effect van XTC schijnt de LSD redelijk te 'overheersen', het probleem is dat zodra je XTC uitwerkt je je erg down gaat voelen, de LSD gaat overheersen en je met een kutgevoel aan het trippen bent.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ja ik snap wel wat fool zegt. Candyflippen lijkt dan wel leuk een keertje te doen :grin:

Als je niks kunnen snappen leuk vindt Leipebaviaan, moet je eens keta proberen. Heb het zelf nog nooit gedaan maar staat wel op mn verlanglijstje en ben er eens bij geweest toen vrienden van me het gebruikten... Eéntje had constant een uitdrukking van totaal onbegrip op zn gezicht, snapte nergens meer iets van :tearsofjoy:

Bovenaan