MetaalKonijn
Badass junkie
Back in the days.
.vinzetron zei:Ik zou ook graag eens duidelijkheid hebben. Er zijn mij al veel verhaaltjes verteld geweest over mensen die denken dat ze een sinaasappel zijn en zo, maar je moet toch wel compleet achterlijk zijn om het in je hoofd te steken dat je een stuk fruit bent en er voor derest van je leven in geloven. Ik ben nooit bang geweest om in een trip te blijven, maar toch denk'k dat je er zoiezo iets aan overhoud. Wat mij nu de laatste tijd vooral dwars zit is dat ik na m'n laatste trip (twee weken geleden) een beetje gedepersonaliseerd ben. Je weet wel, zo constant het gevoel hebben dat je naar een film kijkt. Het is precies alsof m'n lichaam het dagelijkse leven doorloopt, maan m'n geest achter een scherm alles volgt en bestuurd. Alsof ik op een hoger bewustzijnsniveau ben gekomen. Het vreemde is dat het me eerst niet opviel, maar hoe meer ik het in m'n hoofd stak, hoe sterker het gevoel werd. Ik koppelde het ook onmiddellijk aan het gebruik van LSD, omdat wel eens wordt gezegd dat vanaf een bepaalde dossering er depersonalisatie optreed. 'k Heb er niet echt last van, zolang ik me kan bezig houden. Maar vanaf het moment dat ik in gedachten verzonken ben, valt het me op dat alles zo suggestief visueel is en zeker als'k een joint heb gerookt. De omgeving ziet er dan echt tripperig uit. Soms vind ik het nog cool om rond te kijken, te genieten van de omgeving en een ander perspectief te hebben op de dingen, maar soms voelt de gedachte dat je de dingen anders ziet dan anderen toch maar bekakt aan. Wel... als dit het teken is dat ik er in ben gebleven dan valt er best mee te leven... Nu maar hopen dat het niet erger wordt...
Osi` zei:Wrm moeten we luisteren naar onze leerkrachten, waarom moet ik dat kut frans leren in school, om te communiceren met fransen? Dat ze eens engels gaan leren.
xtaz zei:Wel, ik heb psychoses gekregen door maanden aan een stuk elke dag een joint of 20 te smoren. Daarbovenop was ik al jaren depressief. Met als resultaat dat ik in behandeling moest gaan. Ik zit nog steeds met mijn depressie(s), maar de psychoses zijn weg. Af en toe heb ik wel nog wat last van 'angst' om iets of iemand, maar zeker niet zoals vroeger. Elke drugs kan je psychoses geven denk ik, het ligt gewoon aan jezelf. Als je depressief bent moet je al zeker niet dagelijks gaan blowen dat de pannen van het dak vallen..![]()
vinzetron zei:Ik zou ook graag eens duidelijkheid hebben. Er zijn mij al veel verhaaltjes verteld geweest over mensen die denken dat ze een sinaasappel zijn en zo, maar je moet toch wel compleet achterlijk zijn om het in je hoofd te steken dat je een stuk fruit bent en er voor derest van je leven in geloven. Ik ben nooit bang geweest om in een trip te blijven, maar toch denk'k dat je er zoiezo iets aan overhoud. Wat mij nu de laatste tijd vooral dwars zit is dat ik na m'n laatste trip (twee weken geleden) een beetje gedepersonaliseerd ben. Je weet wel, zo constant het gevoel hebben dat je naar een film kijkt. Het is precies alsof m'n lichaam het dagelijkse leven doorloopt, maan m'n geest achter een scherm alles volgt en bestuurd. Alsof ik op een hoger bewustzijnsniveau ben gekomen. Het vreemde is dat het me eerst niet opviel, maar hoe meer ik het in m'n hoofd stak, hoe sterker het gevoel werd. Ik koppelde het ook onmiddellijk aan het gebruik van LSD, omdat wel eens wordt gezegd dat vanaf een bepaalde dossering er depersonalisatie optreed. 'k Heb er niet echt last van, zolang ik me kan bezig houden. Maar vanaf het moment dat ik in gedachten verzonken ben, valt het me op dat alles zo suggestief visueel is en zeker als'k een joint heb gerookt. De omgeving ziet er dan echt tripperig uit. Soms vind ik het nog cool om rond te kijken, te genieten van de omgeving en een ander perspectief te hebben op de dingen, maar soms voelt de gedachte dat je de dingen anders ziet dan anderen toch maar bekakt aan. Wel... als dit het teken is dat ik er in ben gebleven dan valt er best mee te leven... Nu maar hopen dat het niet erger wordt...
maiskorrel zei:vinzetron zei:Ik zou ook graag eens duidelijkheid hebben. Er zijn mij al veel verhaaltjes verteld geweest over mensen die denken dat ze een sinaasappel zijn en zo, maar je moet toch wel compleet achterlijk zijn om het in je hoofd te steken dat je een stuk fruit bent en er voor derest van je leven in geloven. Ik ben nooit bang geweest om in een trip te blijven, maar toch denk'k dat je er zoiezo iets aan overhoud. Wat mij nu de laatste tijd vooral dwars zit is dat ik na m'n laatste trip (twee weken geleden) een beetje gedepersonaliseerd ben. Je weet wel, zo constant het gevoel hebben dat je naar een film kijkt. Het is precies alsof m'n lichaam het dagelijkse leven doorloopt, maan m'n geest achter een scherm alles volgt en bestuurd. Alsof ik op een hoger bewustzijnsniveau ben gekomen. Het vreemde is dat het me eerst niet opviel, maar hoe meer ik het in m'n hoofd stak, hoe sterker het gevoel werd. Ik koppelde het ook onmiddellijk aan het gebruik van LSD, omdat wel eens wordt gezegd dat vanaf een bepaalde dossering er depersonalisatie optreed. 'k Heb er niet echt last van, zolang ik me kan bezig houden. Maar vanaf het moment dat ik in gedachten verzonken ben, valt het me op dat alles zo suggestief visueel is en zeker als'k een joint heb gerookt. De omgeving ziet er dan echt tripperig uit. Soms vind ik het nog cool om rond te kijken, te genieten van de omgeving en een ander perspectief te hebben op de dingen, maar soms voelt de gedachte dat je de dingen anders ziet dan anderen toch maar bekakt aan. Wel... als dit het teken is dat ik er in ben gebleven dan valt er best mee te leven... Nu maar hopen dat het niet erger wordt...
Zo herkenbaar. Ik heb dit ook altijd als ik erg veel smoor. Het lijkt dan net of ik twee personen ben. Heel vreemd is dat. Het voelt erg afwezig. Ik kan gewoon over alles lekker nadenken terwijl de andere "persoon" dan gewoon alle acties uitvoert zoals lopen of het praten tegen iemand etc.
joint20 zei:2 dagen geleden LSD gedaan, ik zie nu nog de letterjes op mn beeldscherm lichtjes vervormen en bewegen.. is dat normaal ?
![]()
joint20 zei:2 dagen geleden LSD gedaan, ik zie nu nog de letterjes op mn beeldscherm lichtjes vervormen en bewegen.. is dat normaal ?
![]()
azgaza zei:joint20 zei:2 dagen geleden LSD gedaan, ik zie nu nog de letterjes op mn beeldscherm lichtjes vervormen en bewegen.. is dat normaal ?
![]()
Flashbacks of HPPD, wat het ook is, waarschijnlijk gaat het weer over.
joint20 zei:azgaza zei:joint20 zei:2 dagen geleden LSD gedaan, ik zie nu nog de letterjes op mn beeldscherm lichtjes vervormen en bewegen.. is dat normaal ?
![]()
Heb het nog steeds, begin het nu wel klote te vinden![]()
hypersnap zei:joint20 zei:azgaza zei:joint20 zei:2 dagen geleden LSD gedaan, ik zie nu nog de letterjes op mn beeldscherm lichtjes vervormen en bewegen.. is dat normaal ?
![]()
Heb het nog steeds, begin het nu wel klote te vinden![]()
raar
joint20 zei:wat is dat? en blijf ik het nu houden ?
AcidSunshine zei:hmm, 't is niet echt blijven hangen in een trip ofzo,
maar sinds mijn laatste keer lsd, die niet al te fijn was,
heb ik regelmatig, vooral als ik weer tripmiddelen heb gebruikt of gewoon een jointje gerookt, maar ook als ik gewoon helder ben, het lsd-gevoel weer terugkomt (geen woorden mogen zeggen en ongelooflijke paniek, het idee dat ik boven mijn lichaam zweef)
tsja. lsd.. vreemde shizzle.
Klinkt heel redelijk1x zei die dat je geen sportleraar moest worden want dat was slecht voor het milieu en allemaal van dat soort dingen..

whiterose zei:Ja ik ken ook zo iemand. 'Gekke Jerry' wordt hij genoemd, hij woont in Hoorn geloof ik. Daar loopt ie vet vaak echt rare gozer ken het niet echt uitleggen maar die is dus ook in een LSD trip blijven hangen heb ik gehoord.

)Pikachu zei:Heeft er iemand rock hard bewijs dat het uberhaupt mogelijk is om te blijven hangen? Volgens mij zijn het meer van die angstverhaaltjes om mensen af te schrikken van een drug die toch echt heel mooi kan zijn...
Syd Barrett is geen muzikant, dat is een legende, god. Ik vind muzikant toch wel wat poepig uitgelegtHolySmoke zei:Er zijn wel verhalen bekend van muzikanten zoals Syd Barrett die zijn blijven hangen maar in mijn omgeving ken ik niemand.
omg gozer ik heb precies hetzelfde na 1 trekje van een pure joint... ik durfde het niet te posten maar ik heb er al 1 maand last van heel wazig zijn heel de dag soms angstig worden etc.. heel vervelendjoint20 zei:Het is nu een week geleden na lsd, ik denk dat ik geen hppd eraan over heb gehouden, omdat de symptonen die worden beschreven niet erg bij mij van toepassing zijn..
Wel heb ik andere klachten overgehouden, ik voel me al de hele week metaal beetje in de war, ik voel me beetje verward en niet scherp, alsof ik half droom ofzoOok voel ik me soms angstig en down, zonder een reden .
En als ik soms iets lees dan lees ik het wel maar dan dringt het het niet tot me door ofzo, dan moet ik de zin wel 5x lezen voordat ik het snap.. Of dan loop ik confused door het huis, en dan weet ik niet wat ik wil doen waarom en waar.. of is dit gewoon soort van flashback ?
Pff ik ben bang dat ik ben blijven hangen ofzo of hersenschade heb opgelopen, want ik voelde me deze week echt niet meer als voorheen..
Ik moet wel zeggen dat ik na de lsd, ook xtc heb gebruikt en daarna nog 2 dagen speed. met koningen gebeuren enzo..