Blijvende effecten van cocaine

Emjay

Newbie
Wie kan mij vertellen wat de blijvende effecten zijn die het gebruik van cocaïne met zich mee brengen...
Ook nadat je gestopt bent?
Wat doet het met je na langere tijd, heb je na een jaar nog effecten die je lichaam met zich mee draagt?

Frisko

Badass junkie
elke fucking keer je aan coke denkt zit je gelijk op de wc(mijn geval)
moment dat je weet dat je coke gaat nemen(en dan hoef je het nog niet te hebben) begin ik te bibberen/rillen als een gek net alsof ik kou heb(wat niet zo is overigens)
het nestelt zich in je hersenstam en het wil er gvd :smilingimp: niet meer uit...
heb nu 1.5 maand geen coke gehad(en ik kwam van redelijk zwaar gebruik) en ik denk er nog altijd elke fucking dag aan...
stoppen is geen optie voor mij :(

El Retro

Wijs gebruiker
Dat heb ik ook, en das afzien, niet normaal. Maar hier thuis houden ze men bankkaart nu bij, dus kan ik praktisch niet meer gebruiken.

El Retro

Wijs gebruiker
Dan zou het nog niet gaan, want ze houden men rekening dagelijks in de gaten, en ik moet verantwoorden naar waar men geld gaat. The hard way, dus :grin:.

Frisko

Badass junkie
El Retro zei:
Dan zou het nog niet gaan, want ze houden men rekening dagelijks in de gaten, en ik moet verantwoorden naar waar men geld gaat. The hard way, dus :grin:.
waar een wil is,is een weg :mrgreen: :P
nee nee jong,goed bezig,houd het ma vol...
ma dan gaan we wel niemeer meeten hé maat :smoke:

El Retro

Wijs gebruiker
Spijtig genoeg nie nee :(. Maar er zitten zo al wel data in men hoofd waar ik alleen thuis ben,binnen een paar maanden en dan gaat hte waarschijnlijk nog wel eens los :sunglasses:.

space scientist

Wijs gebruiker
Frisko zei:
moment dat je weet dat je coke gaat nemen(en dan hoef je het nog niet te hebben) begin ik te bibberen/rillen als een gek net alsof ik kou heb(wat niet zo is overigens)
het nestelt zich in je hersenstam en het wil er gvd :smilingimp: niet meer uit...
heb nu 1.5 maand geen coke gehad(en ik kwam van redelijk zwaar gebruik) en ik denk er nog altijd elke fucking dag aan...

klink me wel heel bekent :(

kiekert

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
Spijtig genoeg nie nee :(. Maar er zitten zo al wel data in men hoofd waar ik alleen thuis ben,binnen een paar maanden en dan gaat hte waarschijnlijk nog wel eens los :sunglasses:.
Zou je dat nou zeker wel doen? Hou t gewoon vol man. Je ouders hebben vast niet voor niets je bankpas afgenomen

Shana_P

Belezen gebruiker
El Retro zei:

Is dat niet stom om dan terug te beginne?
Als je er al zo lang vanaf bent zou ik het niet meer doen, voor je het weet hang je er weer aan...

jcutter

Badass junkie
Je geeft sneller toe aan je gevoelens, zonder dat je dat eerst analyseert en weet of het wel zo verstandig is om je daar aan toe te geven :wink:
Met andere woorden: het maakt je egoistisch. Verder bestaat google en die je zult onder andere duidelijk maken, dat het je ook agressiever maakt volgens mij. Dat is iig wel wat ik in mijn omgeving zie.

Wil je de nadelen en voordelen gaan wegen? Gewoon niet doen man. Imo kan je dan beter een beetje aangeschoten zijn of 1x in de week een klein beetje ghb nemen voor als dit bedoelt was tijdens het uitgaan. Tripmiddelen zijn veel mooier :hearteyes:

xpressurself

Bewuste gebruiker
je kan beter spijt van iets hebben dat je gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt, maar als je er al een paar keer spijt van hebt gehad geld dat dus niet meer :wink:

El Retro

Wijs gebruiker
kiekert zei:
El Retro zei:
Zou je dat nou zeker wel doen? Hou t gewoon vol man. Je ouders hebben vast niet voor niets je bankpas afgenomen

Ik zie wel, eerst zien hoe ik me hier doorheen slaag :).

Frisko

Badass junkie
El Retro zei:
kiekert zei:
El Retro zei:

Ik zie wel, eerst zien hoe ik me hier doorheen slaag :).
ik help ons jonaske wel :smoke: :stoned: :beer: :grin:

Emjay

Newbie
Lange termijn

Ja ok, iedereen bedankt voor jullie antwoorden, maar ik wil eigenlijk weten wat de blijvende gevolgen zijn op lange termijn, dan bedoel ik dus na een jaar of meer..
Kan iemand mij daar iets over vertellen???

nutsss

Wijs gebruiker
Als je een jaar clean bent dan hou je hooguit de ellende die je daarvoor zelf veroorzaakt hebt en de slecht naam er aan over.

Maar dat is dan ook weer helemaal aan jou om dat om te gooien!

Succes :smoke:

Emjay

Newbie
Frisko zei:
denk je echt dat die effecten al na 1 x gebruik komen :rolleyes:

Nee, ik denk dat niet,

Maar ik heb een hele goede vriend die het heel lang gebruikt heeft en hij lijkt op de een of andere manier zijn leven niet helemaal op orde te krijgen...
Dus vroeg me af of dat daar mee te maken kan hebben...

junkie XS

Experimenterende gebruiker
trekjes in 't gezicht is heel; kut waar ik mezelf wel is op betrap beetje sepastische bewegingen begin me nu wel zorgen te maken over mezelf

pieter-b

Wijs gebruiker
Frisko zei:
gewoon een stripje LSD in huis halen en bij iedere keer dat je dreigt in te geven een 200 mics droppen... :)

junkie XS

Experimenterende gebruiker
space scientist zei:
junkie XS zei:
trekjes in 't gezicht is heel; kut waar ik mezelf wel is op betrap beetje sepastische bewegingen begin me nu wel zorgen te maken over mezelf

is ook een teken van lang gebruik.....

ik weet het ... valt trouwens nog wel mee hoelang ik gebruikte eerst jaar volgas pilllen en nu bijna 2 jaar coke en af & toe paar pillen. ik denk dat het ook aan de grote hoeveelheden ligt die er in zo'n weekend doorheengaan... het word maar is tijd om te stoppen! hoe? weet ik nog niet.

Psychisch

Newbie
Zodra je er al aan denkt op een gegeven moment na lange tijd gebruik wil je niks anders meer dan coke gebruiken en stop je alle bezigheden. Tenminste dat is mijn ervaring.

Wartaal

Belezen gebruiker
Frisko zei:
Klopt als een bus, voor zowel snuiven als roken bij mij.
Bij het uitkoken van de coke raak ik zo opgewonden dat ik bijna moet kotsen. Dit is de na de 1e trek gelukkig over.
Fuck coke gewoon!

El Retro

Wijs gebruiker
Met men oge plimpen durf ik ook nog al eens hebben. En als ik zin begin te krijgen een strakke bek hebben.

Bovenaan