waar een wil is,is een wegEl Retro zei:Dan zou het nog niet gaan, want ze houden men rekening dagelijks in de gaten, en ik moet verantwoorden naar waar men geld gaat. The hard way, dus.
:P 
Frisko zei:elke fucking keer je aan coke denkt zit je gelijk op de wc(mijn geval)
moment dat je weet dat je coke gaat nemen(en dan hoef je het nog niet te hebben) begin ik te bibberen/rillen als een gek net alsof ik kou heb(wat niet zo is overigens)
het nestelt zich in je hersenstam en het wil er gvdniet meer uit...
heb nu 1.5 maand geen coke gehad(en ik kwam van redelijk zwaar gebruik) en ik denk er nog altijd elke fucking dag aan...
stoppen is geen optie voor mij![]()
Zou je dat nou zeker wel doen? Hou t gewoon vol man. Je ouders hebben vast niet voor niets je bankpas afgenomenEl Retro zei:Spijtig genoeg nie nee. Maar er zitten zo al wel data in men hoofd waar ik alleen thuis ben,binnen een paar maanden en dan gaat hte waarschijnlijk nog wel eens los
.
El Retro zei:Spijtig genoeg nie nee. Maar er zitten zo al wel data in men hoofd waar ik alleen thuis ben,binnen een paar maanden en dan gaat hte waarschijnlijk nog wel eens los
.
kiekert zei:Zou je dat nou zeker wel doen? Hou t gewoon vol man. Je ouders hebben vast niet voor niets je bankpas afgenomenEl Retro zei:Spijtig genoeg nie nee. Maar er zitten zo al wel data in men hoofd waar ik alleen thuis ben,binnen een paar maanden en dan gaat hte waarschijnlijk nog wel eens los
.
ik help ons jonaske welEl Retro zei:kiekert zei:Zou je dat nou zeker wel doen? Hou t gewoon vol man. Je ouders hebben vast niet voor niets je bankpas afgenomenEl Retro zei:Spijtig genoeg nie nee. Maar er zitten zo al wel data in men hoofd waar ik alleen thuis ben,binnen een paar maanden en dan gaat hte waarschijnlijk nog wel eens los
.
Ik zie wel, eerst zien hoe ik me hier doorheen slaag.
Frisko zei:denk je echt dat die effecten al na 1 x gebruik komen![]()
junkie XS zei:trekjes in 't gezicht is heel; kut waar ik mezelf wel is op betrap beetje sepastische bewegingen begin me nu wel zorgen te maken over mezelf
gewoon een stripje LSD in huis halen en bij iedere keer dat je dreigt in te geven een 200 mics droppen...Frisko zei:heb nu 1.5 maand geen coke gehad(en ik kwam van redelijk zwaar gebruik) en ik denk er nog altijd elke fucking dag aan...
space scientist zei:junkie XS zei:trekjes in 't gezicht is heel; kut waar ik mezelf wel is op betrap beetje sepastische bewegingen begin me nu wel zorgen te maken over mezelf
is ook een teken van lang gebruik.....
Klopt als een bus, voor zowel snuiven als roken bij mij.Frisko zei:elke fucking keer je aan coke denkt zit je gelijk op de wc(mijn geval)
moment dat je weet dat je coke gaat nemen(en dan hoef je het nog niet te hebben) begin ik te bibberen/rillen als een gek net alsof ik kou heb(wat niet zo is overigens)
het nestelt zich in je hersenstam en het wil er gvdniet meer uit...
heb nu 1.5 maand geen coke gehad(en ik kwam van redelijk zwaar gebruik) en ik denk er nog altijd elke fucking dag aan...