bloed prikken

mellowWw

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik heb even een vraagje, ik moet binnekort naar de dokter om dat ik de laatste tijd niet helemaal lekker in orde ben. grote kans dat ik bloed moet prikken. Maar a.s. weekend heb ik nog een feestje waar ik ook 'herbal xtc' (soort efedra's) uit de smartshop ga gebruiken. Is de kans groot dat een halve week later de waardes in je bloed anders zijn? zodat het een vertekend beeld zou kunnen geven (heb mogelijk pfeiffer)?

En hoe lang blijven die stoffen uberhaupt in je bloed zitten?

Groetjes & bedankt, Mellow

Mindless1985

Badass junkie
Daar ging het helemaal niet om, het ging er alleen maar om of het de waardes van de test beinvloedt, dus dat er een scheef beeld afgegeven word.

Ik weet het niet.

minn

Badass junkie
Dzy zei:
Daar ging het helemaal niet om, het ging er alleen maar om of het de waardes van de test beinvloedt, dus dat er een scheef beeld afgegeven word.

Ik weet het niet.

Nee tuurlijk niet.
:confused:

Ze zoeken alleen waarnaar ze zoeken, dus niet naar evt. scheve bloedwaardes.
Ze zullen alleen zoeken naar de pfeifferbloedcellen(weetikveel hoe ze dat doen) maar niet naar aanwezige ''drugsstoffen''.

Als ze dat wel hadden gedaan was ik nu ook allang goed de lul geweest.

Mindless1985

Badass junkie
Er zijn echt geen pfeiffer bloedcellen, ze testen het door naar het virus te zoeken of door waardes van je bloed te meten. In het eerste geval zal er geen probleem zijn maar in het tweede geval kunnen die waardes wel afwijken en zo dus een scheef beeld tekenen.

minn

Badass junkie
Ze gaan dus idd naar het virus zoeken, niet naar evt. aanwezige stoffen in je bloed die alles scheeftrekken.

Het moet voor hun ook zo zuinig mogenlijk blijven, heel je bloed doorzoeken kost toch veel te veel geld :confused:

Mindless1985

Badass junkie
Je leest niet goed. Ik zeg toch ook niet dat ze naar evt. aanwezige stoffen in je bloed gaan zoeken? Gewoon dat er waardes, zoals bloeddruk en hartslag, maar dan nog veel meer verschillende waardes afwijken van normale waardes door het eerdere drug gebruik. Natuurlijk gaan ze niet zoeken op drugs.

minn

Badass junkie
Dzy zei:
Je leest niet goed. Ik zeg toch ook niet dat ze naar evt. aanwezige stoffen in je bloed gaan zoeken? Gewoon dat er waardes, zoals bloeddruk en hartslag, maar dan nog veel meer verschillende waardes afwijken van normale waardes door het eerdere drug gebruik. Natuurlijk gaan ze niet zoeken op drugs.

Bloeddruk en hartslag is na een paar dagen echt weer normaal. Vooral met herbal xtc.
Ik lees wel goed maar jij legt niet goed uit.

Mindless1985

Badass junkie
Dzy zei:

Ik weet het niet.

Wat is daar niet duidelijk aan?

En hartslag en bloeddruk waren maar een voorbeeld. Weet ik veel wat voor waardes ze controleren als ze op pfeiffer testen.

MetaalKonijn

Badass junkie
^^Wat d'r op neer komt dat je in 't luchtledige zit te lullen/speculeren, en de topicstarter onnodig ongerust maakt.

Mindless1985

Badass junkie
Ik zeg toch ook dat ik het niet weet, maar het is onzin om te zeggen dat het die waardes waar ze op testen niet beïnvloeden. Dat weet ik niet, dat weet jij niet en dat weet de topicstarter niet.

gloomy

Newbie
Volgens mij testen ze op pfeiffer in de eerste instantie met een
bloeduitstrijkje.. je hebt als je pfeiffer hebt veel a-typische lymfo's ofzo
dacht ik...
(lab school gedaan maar slecht geheugen)

en daarna trouwens serologisch onderzoeken mbv antigenen..
Maakt dus nie uit wat er verder in je bloed zit.

mellowWw

Belezen gebruiker
Hallo,

Allereerst sorry voor mijn late reactie, en bedankt voor al jullie reacties. Ik heb inmiddels uitslag binnen en alles is normaal, enkel de schildklier zijn bep. waardes te hoog? Terwijl ik dit nog nooit eerder mee heb gemaakt. Nouja, het zal wel niet daardoor komen (al zat ik me wel af te vragen, maar niks kunnen vinden of dit mogelijk is dat dit soort spul de schildklier aantast.. maar ik ga er van uit van niet.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties :)

Ik moet toegeven dat ik het al wel eerder had gelezen, maar helaas nog niet de kans gehad om er op te reageren.

Cheers.

Bovenaan