Bloedneus

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
zal wel een beginnersvraag zijn
maar heb nog nooit bloedneus gehad tijdens het snuiven.
Gisteravond nam ik 2 lijntjes was niet overdreven veel, en kreeg gelijk een bloedneus. kan dit nou kwaad ? ik had zaterdag oook wel wat op halve gram ofso. ik maak me opzich niet echt veel zorgen maar me vriendin wel die was erbij

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als er geen anthrax in je coke zat kan het geen kwaad. Waarschijnlijk gewoon een wondje dat open is gegaan of iets dergelijks. Ik heb ook een keer een bloedneus gehad (van het snuiven), was alleen wel van pep, maar een beetje hetzelfde principe denk ik.

raizeredge

Wijs gebruiker
heb af en toe bloed neus 1 keer erg gehad maar dat kwam door dat ik het met een opgerolt tippie deed en te wilt

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Ook weleens gehad.. vaak is het net iets teveel snuiven in 1 keer en iets te snel. Of je neus kan een beetje kwetsbaar zijn aan de binnenkant.

Bomb

Experimenterende gebruiker
mij hebben ze altijd verteld dat dit gebeurd als de coke met glas is gemengd

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb nog nooit een echte spontane bloedneus van coke gehad, terwijl ik het vroeger wel geregeld deed. Heb wel altijd de dag erna als ik onder de douche sta en mijn neus snuit, van die enorme bloedslierten die er dan uitkomen (njaaah, lekker fris!).

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Heb nog nooit een echte spontane bloedneus van coke gehad, terwijl ik het vroeger wel geregeld deed. Heb wel altijd de dag erna als ik onder de douche sta en mijn neus snuit, van die enorme bloedslierten die er dan uitkomen (njaaah, lekker fris!).

jah dat had ik normaal ook alleen maar, maar zaterdag nam echt gewoon een lijntje en ik dacht eigenlijk dat ik een loop neus had want voelde iets lopen. zeg me vriendin inneens wat heb jij nou gedaan. stroomde er gewoon uit.
was wel binnen paar minuten over

Santino

Newbie
Hoi,
Ik weet dat waneer men lang coke snuift het tussenschot van je neus kapot brand,niet elke coke gebruiker zal dit krijgen maar sommige wel.Ik hoop je dat je er iets aan hebt.

Santino :rolleyes:

Moon

Bewuste gebruiker
Ik heb al een week elke dag een paar keer een bloedneus :angry: MAar heb dan ook wel super goeie coke gebruikt t weekend :)

Frisko

Badass junkie
is ook maar geheel afhankelijk van persoon tot persoon....
ik gebruik ook altijd retegoeie coke!,de laatste weken zijn het boleta's(van bolletjesslikkers)
maar ik krijg van speed sneller een bloedneus dan van coke...
wel dag na coke gebruik even bloedklonters maar een bloeddruipneus niet... :) :beer:

Santino

Newbie
Ik zou als ik jullie was toch voorzichtig zijn.Ik hoor hier op het forum zeggen dat er in coke geen glas zit ,maar het is ook al uit gekomen dat er enkele idiooten zijn die coke versnijden met een soort cristallen die dus uit tl lampen komt.Geloof het of niet, maar wat ik hier zeg klopt wel hoor.Ik gebruik geen coke meer,maar geloof me, ik heb iets mee gemaakt 15 jaar geleden hoor,als men aan de coke zit hè dan voelt men zich god,maar men word er een duivel van.Ik hoop dat jullie allen goed weten waar je mee bezig bent.Ik wil jullie alleen waarschuwen,omdat hier toch echte coke fanaten beizg hoor (bv ik heb al alle dagen een bloedneus gehad,maar ik heb dan ook heel goede coke,en dat vind ik gevaarlijke uitspraken.Ik zeg het niet voor mijn plezier beste mensen maar wees voorzichtig..Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben,anders vraag maar op.

Santino :rolleyes:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
het is ook vaak dat mensen die met een sleutelpuntje snuiven het ook krijgen. Dan haal je de sleutel in je neus en dan kan je een wondje krijgen..

Robdebob

Bewuste gebruiker
Als het gebeurt spoel je neus dan in ieder geval even na met water of neussrpray. Dit zorgt ervoor dat je neus weer gehydrateerd wordt na het coke/speedgebruik

Mindcontroller

Met neusspray nog wel :rolleyes:
Zou ik niet doen, mensen die bijvoorbeeld geopereerd zijn aan hun neus (en de neus is herstellen), dan wordt er ook afgeraden om neusspray te gebruiken.

junkie XS

PsycDen75 zei:
Idd wondje ofzo ,Mischien beter hakken wat dunnere lijnen nemen zodat de coke zich niet ophoopt in je neus,

idd geen brokken daar krijg je bloedneus van voorderest heb ik er alleen last van als ik goed doorgehaal ben! of kut coke kan ook?!

btw ben zo waus als een kanon

Patje Gek

Newbie
Ik zie dat het alweer een tijdje geleden is, dat er iemand hier iets heeft geschreven, maar toch doe ik het nu. Hopelijk komen er reacties op!

Sinds een 2-tal jaren gebruik ik cocaine. In eerste instantie was het voor fun (zoals hoogstwaarschijnlijk bij de meesten), maar de laatste tijd steeds meer. Toen het nog voor fun was, kon ik het best in huis hebben, zonder het te gebruiken. Nu na wat privéproblemen (scheiding etc) gebruik ik het vaker. Als ik het nu in huis heb, wil ik ook pakken. Elke keer als ik iets heb genomen, neem ik me voor dat dit de laatste keer was, en dat ik nu (zeker voor mezelf) moet aantonen dat ik het niet perse nog een keer ga pakken. Maar toch lukt dat niet.
Ik zit nu ongeveer 2 maanden thuis zonder werk (heeft niets met de coke te maken) en dan is de verleiding nog groter om te nemen.
Ten eerste kan ik het niet betalen, en ten tweede wil ik er vanaf. En eigenlijk wil ik het weer onder controle krijgen, en het eventueel nemen als het een speciale gelegenheid is, ipv zomaar!

Kan iemand mij tips geven, advies, helpen etc. Ik geef toe dat ik toch wel min of meer verslaafd ben. Mijn eerste stap heb ik al gezet: ik heb het telefoonnummer van mijn "leverancier" als overal uit gewist..dus dan is de mogelijkheid om te bellen niet meer aanwezig. Verder moet ik zorgen dat ik het dus niet in huis heb....dus dat gaat lukken.

Maar toch: als ik zo op Internet lees, is coke een verslaving waarvan een gebruiken ervan overtuigd is, dat hij het alleen kan. Zijn er voorbeelden dat dit ook door "verslaafden" is gelukt...dus zonder hulp van hulpverleners of andere middelen?

Bedankt!

atbboy

Bewuste gebruiker
Heb er maar 1x last van gehad en dat was de eerste keer dat ik snoof , voor de rest nooit last van gehad, en ik jaag er toch wel 2-4 gram per week door (met het weekend erbij).

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Patje Gek zei:
Ik zie dat het alweer een tijdje geleden is, dat er iemand hier iets heeft geschreven, maar toch doe ik het nu. Hopelijk komen er reacties op!

Sinds een 2-tal jaren gebruik ik cocaine. In eerste instantie was het voor fun (zoals hoogstwaarschijnlijk bij de meesten), maar de laatste tijd steeds meer. Toen het nog voor fun was, kon ik het best in huis hebben, zonder het te gebruiken. Nu na wat privéproblemen (scheiding etc) gebruik ik het vaker. Als ik het nu in huis heb, wil ik ook pakken. Elke keer als ik iets heb genomen, neem ik me voor dat dit de laatste keer was, en dat ik nu (zeker voor mezelf) moet aantonen dat ik het niet perse nog een keer ga pakken. Maar toch lukt dat niet.
Ik zit nu ongeveer 2 maanden thuis zonder werk (heeft niets met de coke te maken) en dan is de verleiding nog groter om te nemen.
Ten eerste kan ik het niet betalen, en ten tweede wil ik er vanaf. En eigenlijk wil ik het weer onder controle krijgen, en het eventueel nemen als het een speciale gelegenheid is, ipv zomaar!

Kan iemand mij tips geven, advies, helpen etc. Ik geef toe dat ik toch wel min of meer verslaafd ben. Mijn eerste stap heb ik al gezet: ik heb het telefoonnummer van mijn "leverancier" als overal uit gewist..dus dan is de mogelijkheid om te bellen niet meer aanwezig. Verder moet ik zorgen dat ik het dus niet in huis heb....dus dat gaat lukken.

Maar toch: als ik zo op Internet lees, is coke een verslaving waarvan een gebruiken ervan overtuigd is, dat hij het alleen kan. Zijn er voorbeelden dat dit ook door "verslaafden" is gelukt...dus zonder hulp van hulpverleners of andere middelen?

Bedankt!

Waarom copy/past je dit verhaal niet even en maak je er een apart nieuw topic van? Zo hebben we o.a. een mooi subforum speciaal over verslaving. Je hebt dan een veel beter bereik, dan in dit topic dat eigenlijk alleen specifiek over coke-bloedneuzen moet gaan...

vitafitfit

Eerlijk gezegd weet ik daar niet zoveel van af, ik zelf heb t ook nooit gehad. Een kennis van mij wel, maar die deed het al veel meer en vaker.

psych-out

Bewuste gebruiker
echt een bloedneus dat het bloed er uitdroop heb ik nooit gehad,
soms wel eens een beetje bloed aan mijn zakdoek.
maja hoort er soms bij als je iets in je neus snuift.

heroesss

Bewuste gebruiker
Ik heb dat nog nooit gehad, wel dat ik zo pijn in m'n neus kreeg dat ik er tranen van huilde. Het was geen speed hoor, volgens mij was er teveel troep (wasmiddel) ingegooid denk ik.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
heroesss zei:
Ik heb dat nog nooit gehad, wel dat ik zo pijn in m'n neus kreeg dat ik er tranen van huilde. Het was geen speed hoor, volgens mij was er teveel troep (wasmiddel) ingegooid denk ik.

Zijn er nou echt dealers die hun coke/speed met WASMIDDEL versnijden?? :confused:

Dat lijkt me nou niet bepaald gezond om te snuiven...

NexxtGen

Belezen gebruiker
Heb toevallig net een bloedneus gehad. Combinatie van:
1. 2 dagen geleden nog flink gesnoven en toen al een beetje last van een bloederig korstje
2. brandende/verse pep
3. toenet 2 dikke lijnen op terwijl de neus nog kwetsbaar is
4. te onvoorzichtig checken of de neus nog beschadigd is, waardoor je dus net een korstje los wrikt, met een bloedneus tot gevolg.

Oplossingen (behalve stoppen of bommetjes pakken, want dat spreekt voor zich)
1. zo fijn mogelijk hakken
2. zo dun mogelijke lijnen pakken
3. meer tussenposen
4. niet in je neus voelen. hoe voorzichtig je het ook probeert, soms raak je weer net dat korstje aan waardoor je weer een bloedneus krijgt
5. als je je neus ophaalt, doe dat gelijkmatig/opbouwend ipv in één keer keihard
6. andere neusgat
7. iets risicovollers is door een dunne snuifbuis te pakken (bijv een rietje) en daarmee wat dieper in je neus te gaan, zodat de pep langs dat kwetsbare gedeelte voorin je neus gaat waar vaak de korstjes zitten. Pas op met het randje van snuifbuis! = Erg scherp en maakt korte metten met korstjes met een grotere bloed tot gevolg.

spreekt op zich allemaal wel voor zich denk ik :wink:

Bovenaan