Blow jij dagelijks?

Rook jij dagelijks wiet of hash?

• Ja, dagelijks of bijna dagelijks

Stemmen: 72 57,6%
  • Nee

Stemmen: 47 37,6%
  • Niet van toepassing; ik rook geen wiet of hash

Stemmen: 6 4,8%

• Totaal aantal stemmers
    125

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Amaranth zei:
LSDmathXtc zei:
Amaranth zei:
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.

we hebben het hier over wiet niet over coke of pillen
maargoed dat je aan je toekomst denkt
Ik zou het een hele prestatie vinden als jij door stoned in de klas te zitten ook maar iets leert. Als ik nooit een diploma krijg raak ik wel werkloos hoor, want van wat er over blijft zonder diploma vind ik toch niets leuk.

Ik heb al vaak genoeg stoned in de klas gezeten en heb er ook iets van geleerd, ook doe ik meestal stoned huiswerk maken en leren.

k.evin

Experimenterende gebruiker
Bijna elke dag,maar pas in de avond (doordeweeks).Voor het slapen gaan is het het lekkerst.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
JunkXL zei:
I smoke two joints in the morning
I smoke two joints at night,
I smoke two joints in the afternoon
and it makes me feel alright
smoke two joints in time of peace
into the time of war
smoke two joints before i smoke two joints
and then i smoke some more

Niemand gemerkt dat dit een bump is van bijna een jaar? :rolleyes:

Wel interessant om over het blowgedrag van veel vaste posters te lezen, en hoe dit veranderd is afgelopen jaar.

Ikzelf rook sinds anderhalf jaar ongeveer ook ( bijna) dagelijks en voel me daar goed bij.
Ben de laatste tijd het echte stoned zijn wel sneller beu en wil gewoon meer wat chillen.

1 gram per dag gemiddeld. maar als ik niet blow dan rook ik en drink ik alcohol wat me uiteindelijk meer kost en me slechter van voel..

A joint a day keeps my doctor away! :wink:

azgaza

Badass junkie
Ja, maar niet zo veel per dag, meestal zo'n 0.5 gram per dag ongeveer, en vaak iets minder omdat die 0.5 gram haast nooit volledig in mijn eentje is.

Wietje

Belezen gebruiker
Ik probeer, en dat lukt aardig, maar als ik zonder zit, en nergens kan kopen is het wel klote :)
^^ kvin der nix mis me elke dag te smoren, hangt echt van persoon tot persoon af.
en het is ook absoluut niet aan iemand anders om te oordelen hoe/wat/waar/wanneer/hoeveel ik smoor.
en natuurlijk moet je grenzen hebben. daar niet van.
(Ja dit geld niet voor iedereen, er zijn mensen die hun grenzen niet kennen. maar uiteindelijk, wie wel)

Xjunior

Newbie
heb 4 maanden lang, gemiddeld 8-9 gram per week doorheen gerookt, maar kwam er achter dat k er zo ongelofelijk A-productief van werd dat k niet meer alleen blow, alleen maar met vrienden :smoke:

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, ik blow elke dag. Sinds 2 maanden is dat..
Ik doe dit savonds, als ik mijn dag helemaal afsluit. Dna rook ik, óf in me eentje, óf met een vriend/vriendin een jointje, maar liever doe ik het allemaal in me eentje.
Dan ga ik wandelen, muziek op, nadenken over dingen (poging tot iig :wink:)
Ideaal, en ik merk er ook nog steeds niks van..
Twee jaar geleden ben ik écht begonnen met blowen. Ik was iedere dag in de les stoned, werd moe, slap, somber, onverschillig en had geen zin meer om dingen te ondernemen.
Nu doe ik alleen savonds blowen :) Mijn dag kan er niet door verziekt worden.. bovendien is het gevoel veel fijner als je álles wat je moet doen achter je rug hebt, en daarna kan genieten van een dikke snaak . :stoned:

ja dagelijks blowen kan je best laten ... ik heb enkele jaren iedere dag 1-2gr gerookt , en je mag er zeker van zijn dat de nadelen opstapelen...

mentaal, fysiek , GELD .. 15.000 euro weg

en dan te denke dat wiet nog een goedkope drug is :P ... altans dat dacht ik in het begin
eens je verslaafd bent is ie niet meer goedkoop haha :grin:

duimpje

Belezen gebruiker
Ik heb de laatste maanden weken gehad dat ik elke dag blowde en weken dat ik niet blowde. Dit ook omdat ik 17 ben en zelf de shop niet in kom.
Maar sinds ik truffels en mdma heb geprobeerd heb ik veel minder behoefte vaak te blowen. Ik blow de laatste tijd alleen en het weekend en ik ben er wel scherper door zoals het nu is.
Ik geniet er nu extra goed van in het weekend :stoned:

Bovenaan