Xtc en aan het eind een jointje roken is heeeeeeeeeerlijk.
Nou wat ik een tijdje terug meemaakte , zo weird !
Had tegen 21 u paar trekjes van een jointje genomen om 22.30 me pil in genomen, aangekomen op het feestje om 00.00 voelde ik nog niets, naja toen maar 1 drankje gedaan en beetje geblowd , Club stelde geen flikker voor, sfeer was niet goed , niks was goed, behalve ik en me aller liefste vriendin.
Eenmaal thuis nog wat af geblowd, zo stoned als tien garnalen lag ik op de bank naar animal planet te kijken.
Tot ik ff opstond om thee te maken om 3.30 ...BANGGGGGGGGGGG ja ja toen sloeg hij in en niet zo een beetje ook!!
Ik zat te stuiteren terwijl me vriendin stoned op de bank lag, spraakzaam dat ik was... maar ik heb getript op animal planet vooral monkey business , tijd ging onwijs snel voorbij, terwijl mijn vriendin sliep op de bank gingen me gedachtes van de hak naar de tak, mijn dijbeen voelde ook heerlijk zacht aan , en fak wat had ik een droge strot .
Ik irriteerde me onwijs aan mezelf dat ik zoveel dacht en dat ik tegen me zelf sprak in gedachtes, dus ik d8 ik blow nog ff wat en wie weet wordt ik wel ietsje mellow..
NIET DUS ! ik heb me rot geblowed, mocht niet baten maar ohhh wat smaakte het lekker en iedere peuk dat ik rookte...hmmmm heerlijk...
pas tegen een uur of 7,7.30 viel ik in slaap..
Mijn vraag is dus; hoe kan het dat mijn pil zo laat pas insloeg , ruim 5 uur later ?!