Blowen na hersenschudding

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik heb 3 dagen geleden een lichte hersenschudding opgelopen (van mijn fiets op mijn gezicht gevallen :openmouth: ). Nu was mijn vraag of het roken van een jointje kwaad kan? En of iemand hier toevallig ervaring mee heeft?

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Hey hey ,

ik heb zelf geen ervaring met hersenschuddingen :) Maar als ik jou was zou ik toch nog even wachten met blowen , het zou epileptische aanvallen kunnen uitlokken als je toch gaat blowen.
Aangezien een hersenschudding een hele inpact neemt om je hersenen , hart en bloedvaten stelsel zijn deze nog zwak na 3 dagen , als je dan gaat blowen en er nog eens druk op zet kan dit slecht aflopen.
Ik zou zeggen , tanden bijten en nog een paar dagen wachten?
+voordeel : extra stoned ? :tongueout:

succes

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of mensen uberhaupt het risico willen lopen dat er iets fout gaat. Doe het gewoon niet weet je.

dfssdfde

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of mensen uberhaupt het risico willen lopen dat er iets fout gaat..
Ik ook...
Volgens mij vragen veel mensen hier dit soort vragen met de hoop dat er iemand zegt "doe maar", zodat ze het kunnen doen. Ik vraag mij ook af als nu iedereen zegt "doe maar niet" of die persoon het dan ook effectief niet gaat doen.

L

Lid 6909

Gast
Ja daarom zeg ik ook doe maar, kan hij zijn pleziertje hebben!
Veel gaat er wss toch niet fout!

(maar het is wel een slecht advies :grin:)

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, mee eens. Ik zou het gewoon niet doen. Je lichaam is op dit moment niet zoals het hoort te zijn. Dus.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de reacties :)

Ik was het zoiezo niet van plan en heb het ook niet gedaan. Maar als iemand kwam met wetenschappelijke onderbouwingen dat het echt geen kwaad kon dan had ik waarschijnlijk wel een jointje gerookt ja. Maar ik heb besloten het maar niet te doen in de kerstvakantie :( .

ilyas

Bewuste gebruiker
ik had ff geleden ook een herseschudding
de eerste 2 dagen veel geslapen vanaf de 3de dag terug geblowd
niets gebeurt maar mss is het wel erg ik zou het niet weten :(

In augustus 2006 heb ik een auto-ongeval gehad. Gevolg: Een serieus dikke blauwe piep en een (lichte) hersenschudding. Normaal moest ik een nachtje blijven, maar ik zag daar het nut niet van in en na wat aandringen ben ik naar huis gemogen. Diezelfde dag heb ik nog een lekkere gepaft en ik leef nog altijd :wink: Nee serieus, ik heb er niets 'slecht' van ondervonden maar dat wil niet zeggen dat het goed is natuurlijk, maar echt veel kwaad kan het ook niet denk ik. :wave:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
pure wiet maakt dat je hersenen nieuwe zenuwuiteinden maken.
if anything > dan zou ik de hele dag pure pijp smoken , en op bed liggen als ik jou was.
beste medicijn.

trust me

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of mensen uberhaupt het risico willen lopen dat er iets fout gaat. Doe het gewoon niet weet je.

je hersenen herstellen niet he, op geen enkele manier

KurikintonFox

Belezen gebruiker
Afghaan-Gek zei:
pure wiet maakt dat je hersenen nieuwe zenuwuiteinden maken.
if anything > dan zou ik de hele dag pure pijp smoken , en op bed liggen als ik jou was.
beste medicijn.

trust me

hoe weet je dat zo zeker dan??

Flip Trip

Bewuste gebruiker
cropp zei:
ExceptionalInsight zei:

Volgens mij is in de tussentijd toch bewezen dat je hersenen wel herstellen in ieder geval gedeeltelijk, je hele leven lang, ook worden er contstant nieuwe verbindingen gemaakt en oude verbindingen verbroken in je hersenen.

Ik zou wel gewoon blowen, maar ik ben ook süchtig dusja.

cropp

Badass junkie
Flip Trip zei:
cropp zei:
ExceptionalInsight zei:

Volgens mij is in de tussentijd toch bewezen dat je hersenen wel herstellen in ieder geval gedeeltelijk, je hele leven lang, ook worden er contstant nieuwe verbindingen gemaakt en oude verbindingen verbroken in je hersenen.

Ik zou wel gewoon blowen, maar ik ben ook süchtig dusja.

je hersenen herstellen niet, ik heb het mijn zus gevraagt en die doet hbo verpleegkunde, als er sprake is van herstel is dat omdat sommige funties en acties door andere delen in je hersenen overgenomen worden, want je gebruikt nog niet een kwart van je herseninhoud, alleen is het maar de vraag of er een deel overgenomen word door een ander deel uit je hersenen

om over de psychische kant nog maar te zwijgen

de huisarts zij tegen mij dat ik vooral geen alcohol en drugs moest gebruiken tijdens het herstel van mijn hersenschudding dus ik vertrouw die man maar gewoon

Bovenaan