maiskorrel
Bewuste gebruiker
Ik heb 3 dagen geleden een lichte hersenschudding opgelopen (van mijn fiets op mijn gezicht gevallen
). Nu was mijn vraag of het roken van een jointje kwaad kan? En of iemand hier toevallig ervaring mee heeft?
Ik ook...ExceptionalInsight zei:Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of mensen uberhaupt het risico willen lopen dat er iets fout gaat..

ExceptionalInsight zei:Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of mensen uberhaupt het risico willen lopen dat er iets fout gaat. Doe het gewoon niet weet je.
Afghaan-Gek zei:pure wiet maakt dat je hersenen nieuwe zenuwuiteinden maken.
if anything > dan zou ik de hele dag pure pijp smoken , en op bed liggen als ik jou was.
beste medicijn.
trust me
cropp zei:ExceptionalInsight zei:Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of mensen uberhaupt het risico willen lopen dat er iets fout gaat. Doe het gewoon niet weet je.
je hersenen herstellen niet he, op geen enkele manier
Flip Trip zei:cropp zei:ExceptionalInsight zei:Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of mensen uberhaupt het risico willen lopen dat er iets fout gaat. Doe het gewoon niet weet je.
je hersenen herstellen niet he, op geen enkele manier
Volgens mij is in de tussentijd toch bewezen dat je hersenen wel herstellen in ieder geval gedeeltelijk, je hele leven lang, ook worden er contstant nieuwe verbindingen gemaakt en oude verbindingen verbroken in je hersenen.
Ik zou wel gewoon blowen, maar ik ben ook süchtig dusja.