Boeddha, hawaaiaanse paddos - chocolade

J0rrit

Badass junkie
Ik ging vandaag naar de smartshop om paddos uit te zoeken voor vrijdag. Ik vroeg die gast die daar werkt welke het meest hallucinerende zijn, volgens hem waren dat hawaiaanse. Maar verse hawaiaanse had hij niet, hij had wel nog een bol chocolade in de vorm van een boeddha, en hierheen zaten gewoon de hawaaiaanse paddos verwerkt.

Maar heeft iemand enig idee of deze minder zijn dan de gedroogde hawaiaanse paddos? Die gast wist het zelf niet heel erg goed want had ze niet gehad. Iemand ervaring met deze boeddha?

qinn

Bewuste gebruiker
Azurescens zijn de meest hallicunogene paddo's.
kun je gewoon bestellen bij de smartshop.

Ceko

Belezen gebruiker
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die chocolade. Weet iemand of je hier minder misselijk van wordt dan van een gewone portie? Hoeveel "porties" zitten er in zo'n stuk chocola en heeft het een goede prijs/prestatie verhouding zullen we maar zeggen? :hearteyes:

Eyezblack

Belezen gebruiker
qinn zei:
Azurescens zijn de meest hallicunogene paddo's.
kun je gewoon bestellen bij de smartshop.

ja daarover nog, ik had laatst bij happy holland in nijmegen daarom gevraagd maar de man achter de balie zei dat het een slecht jaar is geweest en dat ze er voorlopig niet meer aankunnen komen, waarschijnlijk volgendjaar pas :(

J0rrit

Badass junkie
ja de meest hallucinogene die hij had. iemand ervaring met de boeddha? over de vraag van prijs/kwaliteit. ze kosten 16 euro. ik weet niet hoeveel gram dat zal ik posten als ik ze hier heb.

J0rrit

Badass junkie
deze zijn echt een aanrader! dit zijn gewoon gedroogde hawaiaanse paddos, dat gelijk staat aan ongeveer 30 gram natte. Omdat ze in chocola verwerkt zitten zijn ze zeer lekker. Het is geloof ik 2 gram ofzo. Het is lekker en je tript even hard/hetzelfde als van hawaiaanse verse ( als je ze laat drogen ). echt een aanrader

Static Search

Belezen gebruiker
Ceko zei:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die chocolade. Weet iemand of je hier minder misselijk van wordt dan van een gewone portie? Hoeveel "porties" zitten er in zo'n stuk chocola en heeft het een goede prijs/prestatie verhouding zullen we maar zeggen? :hearteyes:

is net hetzelfde maar krijg je makkelijker binnen..hoeveel porties er inzit verschilt natuurlijk..prijs is denk ik hetzelfde..mss dat je minder misselijk word omdat de smaak van de paddos niet blijft hangen..

heartcore

Experimenterende gebruiker
In feite zijn alle paddo's even visueel, het gaat om de dosering. Hawaiaanse kunnen wel tot een faktor 5 potenter zijn dan de normale cubensis en vandaar dat vaak wordt gezegd, dat ze visueler zijn.

azgaza

Badass junkie
Hawaiiaanse zijn mijn favoriete paddo's, veel visueler en intenser inderdaad. Ik raad ze aan.
In een chocolabal heb ik ze nog nooit gehad; alleen vers en gedroogd gewoon paddo's..

Qocaïne

Badass junkie
Achjah, het zal je trip enigsinds versterken.
Wanneer je pure chocolade eet, eet je in princiepe MAO-remmers :)

Deze zullen de heropname van bepaalde stoffen in je hersenen blokkeren. Waardoor je harder/langer zult trippen!

Antidepressiva
Harmala
Alkoïden
Harmine
Peyote
Yohimbe
Passiebloem

Het is echter levensgevaarlijk om enkele van deze MAO-remmers te combineren met paddo's. Deze lijst was gewoon informatief bedoeld, en staat los van deze post.

Mocht je MAO-remmers wíllen gebruiken, laat je dan heel goed informeren!!

BillyBilo *

BillyBilo

Badass junkie
Qocaïne zei:
Achjah, het zal je trip enigsinds versterken.
Wanneer je pure chocolade eet, eet je in princiepe MAO-remmers :)

Deze zullen de heropname van bepaalde stoffen in je hersenen blokkeren. Waardoor je harder/langer zult trippen!

Enkele andere MAO-remmers zijn:
Antidepressiva
Harmala
Alkoïden
Harmine
Peyote
Yohimbe
Passiebloem

Het is levensgevaarlijk om paddo's met antidepressiva te combineren of binnen een periode van twee weken nog te gebruiken, dit om dat de metabolisering veranderd.

Qocaïne

Badass junkie
Oh ok, dan heb ik mijn lijst er niet echt snugger bij geplaatst!

De lijst staat eigenlijk helemaal los van mijn post.
Wilde alleen aangeven welke MAO-remmers er allemaal zijn, aangezien ik daarover aan het praten was.

Het was niet bedoeld om opties aan te geven, om te gebruiken MET paddo's!

Iedereen uitkijken dus! Ik heb mijn post al veranderd!

Bedankt BillyBilo, Goed dat je het even zegt!

diewietjah

Het schijnt dat hawaianse alleen in begin lente te krijgen zijn.
misschien dat je het dan is moet proberen.
Ik gaat ze deze lente ook halen bij de smartshop hierzow

azgaza

Badass junkie
Ik heb in october nog hawaiiaanse gedaan, toen kon dat ook gewoon. Je kan ze volgensmij het hele jaar krijgen, in amsterdam iniedergeval wel.

diewietjah

hmm ok.. hier in rotterdamse smartshop zei ze dat ze er pas in de lente weer waren :confused:
Zal daar in amsterdam wel anders zijn dan.

Bovenaan