Bommetjes maken

nutsss

Wijs gebruiker
Ik slik liever een 'bommetje' dan al dat gesnuif. Het komt geleidelijk op en geeft bij mij een fijner gevoel. Maar hoe kan je dat nu het beste doen?

Ik neem nu een klein vloeitje, gooi een flinke hoeveelheid een beetje op een derde van de vloei, dan heeeeel voorzichtig oppakken en dan begint de ellende...

Ik probeer het in te sluiten, te draaien en het nog een keer te omwikkelen zodat het een soort bolletje wordt. De ene keer gaat het dan beter dan de andere keer.

Is er een betere methode? En weet iemand waar je lege capsules kan kopen om die te vullen?

The SpinDoctor

Experimenterende gebruiker
Daarom is het fijn als ie nog niet helemaal droog is, draai je gewoon een balletje die doorslikt. Die vloei ligt zo irri op de maag.
Anders gebruik ik een lang vloeitje, 1 kant schuin vouwen (45 graden), dichtplakken (je hebt nu dus een hoedje) en volgooien die handel.
Dichtdraaien en BOEMMM

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik pleur gewoon wat in me drankie
smaakt was vies,maar dan neem je een gauw een anders slok drinken erachter aan.
Niets mis mee :mrgreen:

JewCookie

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:

als je dat vaak doet is dat zooo slecht voor je tanden... :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
Trip Unit zei:

als je dat vaak doet is dat zooo slecht voor je tanden... :)
Als je vaak door je neus doet is het ook niet veel beter :P
Nee speed doe ik heel weinig en bij het doorslikken gaat het rechtstreeks me keelgat in,dus niet ff gorgelen ofzo

JewCookie

Wijs gebruiker
maak niks uit, het gaat er om of het contact is met je tanden, en aangezien je niet eens alles in 1x door kan slikken zonder dat er iets in je muil blijft plakken..

zowizo bij het naar binnen gieten, al doe je nog zo je best, tast het je tanden aan..

waarom nie gewoon bommetjes?

venomdrums

Experimenterende gebruiker
ik maak altijd bommentjes met rizla blauw(rijstenvloei) dit is lichter voor de maag..nadeel: als de pep nat is moet je 2 tot 3 vloei erom doen omdat het scheurt..

als ik de bom klaar heb pleur ik die achetr op me tong beetje drinken erbij en hoppa weg is ie..

ik doe bommetjes erg veel en dan gewoon ook nog een beetje bij snuiven

Ik heb veel betere methode :)

Je neemt je vloeitje, plooit het vloeitje om dat er onderaan op een punt komt, en dan lik het dicht, gooi je speed erin en draai het vanboven toe, bijt het staartje af en slikke:wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
Speliesken zei:
Ik heb veel betere methode :)

Je neemt je vloeitje, plooit het vloeitje om dat er onderaan op een punt komt, en dan lik het dicht, gooi je speed erin en draai het vanboven toe, bijt het staartje af en slikke:wink:

Wat is daar beter aan?
Het duurt alleen maar langer om in elkaar te steken.
Of je nu slordig een bommetje maakt of een mooi bommetje maakt,maakt echt niet uit.

zommes

Badass junkie
De handigste methode is al genoemd, het vloeitje omvouwen totdat je een soort hoedje hebt waar je de shit gewoon in kan gieten.

Ik vind het de laatste tijd ook veel beter dan snuiven, geen ranzige smaak in je mond, werkt langer en geen verotte neus.

nutsss

Wijs gebruiker
Barbie zei:
Maar hoeveel ongeveer in een bommetje??

minstens zoveel als je anders in een lijn zou snuiven. persoonlijk doe ik er meestal 1.5 keer zoveel in ongeveer dan voel ik het beter zonder superstrak te staan. het is prettiger aanwezig dan bij snuiven, iets subtieler.

nutsss

Wijs gebruiker
Barbie zei:
We willen t is proberen,maar geen zin in snuifen en of t heel anders is dan coke.

zo hee, en of het anders is.... Met speed (zeker de eerste keren) krijg je een berg energie, verdwijnt slaap en honger, en voel je je SUPER! (Met coke voelde ik niet veel maar bij speed houdt het gevoel uren aan en is velen malen heftiger)

Neem niet te veel. Dan is snuiven makkelijker want dan kan je een beetje nemen, een minuut of 10 wachten en eventueel nog bijsnuiven. Als je slikt moet je lang wachten (half uurtje tot een uur) en dan is het niet zo handig om te doseren als je de sterkte niet weet.

Droge mond, snel praten, warm krijgen, het hoort er allemaal bij

Lees op internet eerst eens de algemene info over speed en de voor en nadelen ervan. Bijvoorbeeld op http://www.erowid.org/chemicals/meth/meth.shtml.

De Nederlandse en Belgische speed is veel milder dan de amerikaanse METH.

Lapzwans

Belezen gebruiker
meth is tog anders als speed? ik dacht dat meth een sterkere amphetamine was, namelyk methamphetamine, en dat dat niet etzelfde als speed (amphetamine) is

JewCookie

Wijs gebruiker
nutsss zei:

ligt er maar net aan hoe sterk je het zelf maakt volgens mij.. meth word veelal thuis gemaakt alleen is het hier niet zo populair als in amerika, dus is de concurentie hier veel minder, en kunnen dealers er veel meer troep door heen doen / mildere meth verkopen.. de kans dat ze het bij iemand anders gaan halen is hier niet zo groot..

A

Anonymous

Gast
pak je vloetje, vouw em zodat je een puntzakje heb die je dichtlikt.
Dan doe je de substantie van je keuze er in, en je hebt een bom.

buzzy

Badass junkie
Haal gewoon bij de smartshop van die lege capsules, klik je open je drukt ze vol en je klikt ze dicht, hap slik weg boem knetterwaus :P

nutsss

Wijs gebruiker
aaaaaaaaaaaaaaaah bij de smartshop?!

komt voor mekaar, bedankt voor de tip. (ben alle drogisten langsgeweest)

JewCookie

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
nutsss zei:

ligt er maar net aan hoe sterk je het zelf maakt volgens mij.. meth word veelal thuis gemaakt alleen is het hier niet zo populair als in amerika, dus is de concurentie hier veel minder, en kunnen dealers er veel meer troep door heen doen / mildere meth verkopen.. de kans dat ze het bij iemand anders gaan halen is hier niet zo groot..

oeps lees nu dat ik het verkeerd gezien had..

meth is als het ware een geheel andere drugs..

zommes

Badass junkie
JewCookie zei:
oeps lees nu dat ik het verkeerd gezien had..

meth is als het ware een geheel andere drugs..

Niet geheel anders, want het wordt wel als speed verkocht.

Ik heb hier weleens speed gehad waarvan ik zeker wist dat er sowieso een beetje meth doorheen zat. Het werkte veel langer, harder en ook een soort van mdma-achtig.

Bovenaan