Borderline En LSD

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Is hier al een topic over bij paddo's.

Ligt ook aan de situatie, een vriendin van me kan het wel en ervaar geen problemen en die heeft ook borderline.
maar ken ook weer mensen die het heel kut hebben ervaren (bad trips en er lang last van hebben, gewoon een klap gehad van de bad trip). Gesprek erover met psychiater?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nee denk 't niet :P

Mischien eerst een kwartje als ze het toch persé wilt doen, dat ze het gevoel kent ofzo. Maar het is niet aan te raden om het te doen..

azgaza

Badass junkie
Het ligt aan het persoon, ik ken iemand met borderline die paddo's heel leuk vind, LSD wil hij nog wel eens proberen (omdat paddo's ook wel goed gingen, het toch wel op elkaar lijkt). Maar het is altijd een extra groot risico, dus als een borderliner het persé wil proberen zou ik nooit meer dan een halve zegel nemen (tenzij je superzegels hebt; dan maar een kwartje).

Immo

Badass junkie
Ik zou wel oppassen, mensen die agressief worden met lsd op zijn niet echt handelbaar. :rolleyes:

Immo

Badass junkie
Dumpy zei:
Immo zei:
Ik zou wel oppassen, mensen die agressief worden met lsd op zijn niet echt handelbaar. :rolleyes:

Ervaringen? vertel eens? :openmouth:

Een vriend van me raakte compleet de controle kwijt en werd ook agressief, hij was niet meer aan te spreken enzo. Dat was geen fijne ervaring. Heb zelf nog een klap voor me hoofd gehad wat ook niet echt fijn is wanneer je zelf aan het trippen bent. Hij heeft trouwens geen last van borderline zover ik weet. Ik heb toen wel een wijze les geleerd dat je moet oppassen voor mensen die hevig aan het trippen zijn.

nicolai

Wijs gebruiker
als je borderline hebt en je neemt lsd, neem je eigenlijk altijd een risico.

met bordeline heb je sowieso last van moodswings...en met lsd heb je ook last van moodswings. het kan goed uitpakken, maar het kan ook heel slecht uitpakken.

maar goed, als je lsd neemt heb je altijd kans op een badtrip, ook zonder borderline. ik denk alleen dat borderline het risico vergroot.

het zou toch zuur zijn als je zwaar tript op de lsd en je krijgt opeens ook nog een agressie aanval...kan me voorstellen dat dit erg deprimerend kan zijn. zowel tijdens als na de trip.

cobhc

Belezen gebruiker
moet geen problemen geven een goede vriendin van mij helaas pas 16 die gebruikt alles en die heeft laatst nog heroine gespoten toen werd ze met het busje terug gebracht naar het kliniek maarja.. het moet kunnen ze heeft alles al gebruikt dus .

CyberMonkey

Experimenterende gebruiker
moet geen problemen geven een goede vriendin van mij helaas pas 16 die gebruikt alles en die heeft laatst nog heroine gespoten toen werd ze met het busje terug gebracht naar het kliniek maarja.. het moet kunnen ze heeft alles al gebruikt dus .

Does not compute...

Bovenaan