Brandende 'smaak' = mcPP? (Getest!)

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Edit: Ik heb ze getest, onderin het topic kan je het lezen..misschien interessant voor sommige mensen die zich afvroegen wat er nou daadwerkelijk in zat..

Edit2: De smaak is meer 'tintelend' op je tong dan branderig. Ze plakken een beetje, zijn roze met spikkeltjes en er zit een (bijna weg) mitsubishi tekentje op. Lijken erg op deze: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=12652 . Binnenkort gaat een vriend ze testen dus hoor 't vanzelf wel, zodra ik het weet hou ik jullie op de hoogte :wink:

Peace & love :hearteyes: [/b]

Beste drugsforumers,

Lange tijd dat ik hier niet ben geweest maar ook lange tijd geen drugs gebruikt :P

Ik heb net een aantal pillen binnen, ze zijn een beetje rozeachtig met een paar spikkels, er werd me verteld dat het 'rode mitsubishi's' zijn, hoewel het mitsubishi teken er dan al vanaf is gesleten denk ik.. en dat ze heel goed waren. Die gast is zeker te vertrouwen en kan me niet voorstellen dat ie liegt, maargoed ze zijn voor een ander en ik wil niet troep aan iemand geven.. ze hebben geen geur en als ik er 1 op mn tong legt geeft dat een beetje een branderig gevoel..heel apart. Ik las ergens dat dit (waarschijnlijk) dan mcPP is? Is dit waar of hoeft 't niet 't geval te zijn?

Op de een of andere manier vertrouw ik rode pillen niet... misschien meer informatie hierover? (smaak)

Bedankt.

Intoxication

Bewuste gebruiker
Re: Brandende 'smaak' = mcPP?

tjah man hoogstwaarschijnlijk mcpp maar mss stikt je pil v binnen vol met mdma je kunt het niet weten.. teste die handel ik zou hem allesins niet in me kraag gooien moest ik van jou zijn
mss pilletje openbreken en eens kijken of je mss wat kristalletjes ziet, maar dan nog

033Amnesia

Bewuste gebruiker

Nee dat kan je niet zien aan een pil nee..en testen, tsjah ben nog geen 18 duss..

J86

Bewuste gebruiker

Tja je hebt dikke kans dat ze nep zijn...

tuurlijk zegt dat dealer dat ze goed zijn.. maarja

testen...

Soma

Bewuste gebruiker

Ik heb ooit eens roze gespikkelde hartjes gehad met mcPP en die tintelden op mijn tong als je dat bedoelt :)

TrippyShit

Badass junkie

Die spikkels kunnen, voor zover ik weet, een teken zijn dat het mcpp kán zijn. Mcpp hechtte niet goed aan kleurstof ofzo staat me bij.. Meer weet ik niet.

033Amnesia

Bewuste gebruiker

Hmm ja het zijn geen hartjes maar zitten wel spikkeltjes op, en ik bedoel tintelen ja. Ik ben op zoek naar een antwoord die ik al heb, ik ken die gast al jaren en hij heeft ze zelf genomen en zegt dat ze goed zijn, hij KAN niet liegen, dat betekend 1. Dat ze goed zijn en er gewoon MDMA in zit. Of 2. Dat er McPP in zit, maar hij hier niet slecht op reageerd. Er zijn mensen die gewoon een fijne trip op McPP hebben...

Maarja ik ben er gewoon zo nieuwschierig naar..ik wil ze niet zomaar geven aan iemand als ik geen zekerheid heb (Testen - kan niet) en op de 1 of andere manier vertrouw ik ze niet ofzo :P Maar ik ken wel iemand die er 1 wilt testen dusja moet helaas afwachten..

paulXTC

Bewuste gebruiker

Er zit hoogstwaarschijnlijk mcPP in maar ik zal ze altijd laten testen

033Amnesia

Bewuste gebruiker

Hmm, zoals ik al eerder zij, ik kan ze niet laten testen want ik ben geen 18. Overigens zou ik ze nooit laten testen dat vind ik tijdverspilling, tenzij ik echt een groot aantal inkoop, anders 'test' ik ze zelf wel door een halve te droppen, ga je heus niet dood van ookal zit er mcPP in. In de 10x dat ik XTC heb gebruikt heb ik altijd goeie schone pillen gehad van dezelfde vertrouwde dealer, alleen deze komen van iemand anders maar wel vertrouwd, maar heb er toch m'n twijfels over..iemand gaat er 1 voor me testen maar kan een aantal dagen duren maar dan zal ik 't resultaat zeggen.

:wave:

blegh87

Newbie

Vrienden van me hadden exact dezelfde zo'n twee weken terug. De uitwerking varieerde van geen enkel effect tot :kots: So.. have fun

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ze zijn gisteravond getest.

Ik bood een vriend aan of die ze misschien wou testen, eerst wou die niet maar na een tijd had ie er toch wel nog een x zin in..ik had hem er 1 gegeven en besloot 15 min. daarna er ook maar 1 te nemen. Omdat die gast waarvan hij ze kreeg vertelde dat ze niet zo sterk waren, ongeveer 80mg MDMA, besloot ik na een kwartier de 1e gedropt te hebben er allebei nog 1 te nemen. Nouja, toen maar ff afwachten..die vriend zij dat hij hem al aardig begon te voelen na die 2e maar ik voelde nog niks..en was redelijk teleurgesteld. Misschien kwam het ook omdat ik er niks van verwachte aangezien ik niks goeds over deze pillen kon vinden. Na nog een kwartier niks gevoeld te hebben hadden we er allebei nog 1 genomen. Die vriend beweerde dat ie hem toch al aardig te voelen maar ik voelde nog niks..ik baalde ontzettend omdat ik er 16 had ingekocht en 't maar zonde van me geld vond.

Toen besloten we maar de 4e te nemen en na 20 min. gingen we weg (we zaten bij een andere vriend en ik ging met 2 vrienden, waarvan er 1 alleen gedronken had en de ander dus er ook 4 had genomen, naar zijn huis te gaan. Ik voelde nog echt totaal niks en had vlak voordat we gingen er nog 1 genomen en die vriend niet, omdat hij hem al aardig voelde zei die. Ik zat ondertussen al op 5 en de 5e pas 20min. na de 4e genomen. Aangekomen bij zijn huis sloeg die ongeveer na 30min. KEIHARD in.. Ongelofelijk wat een gevoel...onbeschrijfelijk. Het was al een halfjaar ofzo dat we ook maar iets van drugs hadden gedaan dus ik was ondertussen al aardig vergeten hoe het nou was.. najah ik heb hem toen nog echt HARD kapot gespaced, kon wel een halfuur lang naar een pak drinken kijken :P , of naar het plafond ofzo en space'de hem helemaal kapot. Die vriend ook. Najah in die tijd heb ik veel gerookt :P en nog een paar jointjes gerookt.. Wat een ongelofelijk harde space. Ik kan het nu al niet meer goed beschrijven..maargoed om 5 uur ofzo besloot ik maar terug naar huis te gaan (woon net een paar min. van zijn huis) om in m'n kamer maar uit te spacen.. was bang als ik telaat ging dat m'n moeder misschien wakker werde en mij met die ongelofelijk grote doppen zou tegenkomen. Ik space'de hem nog echt hard maar ben dus naar huis gegaan en wezen "slapen", nu nog steeds wakker.

Ik voel me verder prima, niet echt brak, m'n pupillen zijn alweer helemaal klein, had alleen nog zo'n typische chemische kop maar na het douchen viel dat nog wel mee. Rond 5 uur ga ik denk ik maar proberen te slapen want ik kan toch niks eten...

Nouja, ze waren dus zeker niet goed maar het was ook zeker geen mCPP. Er zat misschien zo'n 70mg MDMA in...bij mij raar genoeg sloegen ze dus echt pas laat in..

Najah weer een onbeschrijvelijke ervaring meegemaakt en het was het toch wel waard..

:hearteyes: :wave:

033Amnesia

Bewuste gebruiker

kiekert zei:
033Amnesia zei:
Hmm, zoals ik al eerder zij, ik kan ze niet laten testen want ik ben geen 18.
Wat een bullshit. Testen is anoniem, leeftijd boeit dus niet.

Nou sorry voor het 'bullshit vertellen', ik dacht dat je 18 moest zijn.
Overigens als je m'n posts hebt gelezen stond er ook dat ik zowiezo niet zou testen, of ik nou 11 of 30 ben. Vind IK tijdverspilling, ik drop wel een halve en zie wel wat er gebeurt, ben niet bang voor een halve pil mCPP.

Maargoed daar ging het hele topic ook niet om..

Bovenaan