breda

hoi ga vanavond tot breda met sommige vrienden gewoon een beetje hasj kopen, wie kan me een goede coffeeshop aanraden? we gaan een nachtje ter plekke blijven, weet iemand of er ook gasten rondlopen die andere (hard) drugs verkopen (lsd ghb etc etc?) in roosendaal komen ze altijd van zelf maar ik vertrouw die kerels niet echt zo:confused:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
waaaaaat, breda is mijn stad :stoned:

ik had 1 bijnaam, de baron...is daar dus een shop :hearteyes:
en m'n bijnaam op het moment is stoomboot of de boot :hearteyes:

cool :smoke:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
fredske1985 zei:
ik deal toch niet? ik vraag gewoon of er ook van die gasten rondlopen zoals in roosendaal..

loop langs station je komt ze wel tegen, in roosendaal is het net iets makkelijker omdat daar veel meer belgen komen dan eigen mensen naar die buurten

sjaartrol

Bewuste gebruiker
kging vorig jaar toen k een vriendinnetje had in Zundert altijd naar Het Paradijs, wel chille shop. maar je kan er niet per gram kopen, t is zo per 5/10/15/20/25/... euro.

en je vindt er purple, 5g voor 15 euro, kocht ik ook altijd, en nog wat goeie paf, dan hebt ge minder goeie om veel van te paffe en wa killerweed voor nu en dan :tongueout:

en kan je ook nie gwn naar smartshop gaan, wat paddestoelen halen en dan gwn nachtje citytrippe?

ik kom bijna iedere dag in breda bij de shop of het moet nog niet op zijn:P laatste tijd ook regelmatig naar tilburg:P:grin: krijg je ook dikke zakke meej:grin:

Dub23

Experimenterende gebruiker
Pax de Boot is wel ok!

Heb ff grammetje Marok 19 meegenomen
gwn om is te testen dan,
wel even 19 euro voor 1 gram :openmouth:

Resultaat niet stoned,wel goed high :wink:

En nog 1 :smoke:

Bovenaan