ja post wordt inderdaad met honden en rontgen gecontroleerd en vooral post uit nederland! de meeste brieven die ik uit nederland kreeg, waren geopend zodra het duidelijk was dat er iets inzat. ik heb wel hele ladingen zaad opgestuurd gekregen, gewoon in een hele dikke brief zodat er niks gevoeld wordt en dat is elke keer goed gegaan.
een vriendin van mij krijgt elke twee week twee gram coke in de post van haar dealer uit london, ze woont in sydney. er is nog nooit een lading niet aangekomen...
probleem is dat als je het geregeld gestuurd krijgt, dat ze het dan een tijdje aankijken om te kunnen bewijzen dat het echt voor jou is.
dus via een postbusnummer sturen, niet te vaak en de lading onder een valse naam, dan kunnen ze je weinig maken. en luchtdicht natuurlijk en in carbonpapier...
lsd via post is natuurlijk super makkelijk...
kan natuurlijk ook giga mis gaan, kennis van me kreeg 20000 pillen in post opgestuurd en werd gepakt...zij dacht ook dat als ze net deed of het niet voor haar was dat ze niks gemaakt kan worden...en nu kijkt ze tegen paar jaar cel aan en de kinderen in een pleeggezin. mooi kut en erg dom!!