briefpost

bah

Newbie
Wat zouden ze met je kunnen doen als je probeert wiet op te sturen per post, 2 gram... ?

Richting Caribisch gebied, geldboetes, celstraffen etc... noties...

Ikke geen idee wel benieuwd

JewCookie

Wijs gebruiker
denk dat ze wel wa kunnen controleren.. anders zou alles wel op die manier gesmokkeld worden.. voor smokkelaar zelf geen risico..

TeQ

Bewuste gebruiker
bah zei:
Wat zouden ze met je kunnen doen als je probeert wiet op te sturen per post, 2 gram... ?

Richting Caribisch gebied, geldboetes, celstraffen etc... noties...

Ikke geen idee wel benieuwd

Dus in feite kun je dus een willekeurig iemand daar keihard naaien :)

Lana

Wijs gebruiker
Ik weet dat het richting Frankrijk wel lukt. Maar helemaal naar die gebieden over zee weet ik niet.
Toen naar Frankrijk is het gewoon zonder problemen aangekomen.
Maar ja het scheelt ook of er een grammetje pep in zit die je helemaal plat kunt strijken, of een paar gram weed, wat gebobbeld is zeg maar. Dat maakt de envelop toch iets verdachter.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
en wat denk je van de geur... ik weet niet tot hoever een envelop instaat is de geur tegen te houden maar stel er komt op een of andere manier een gaatje in dan krijg je toch een geur dat je hem hier in NL gewoon weer ruikt dus,,, ik weet niet of het suc6 heeft. :stoned:

boy

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
degene voor wie hij bestemt is krijgt boete of gevangenis straf :)

Nope

Als je geen afzender invult en het bij een brievenbus op de post doet (in het postkantoor hangen soms camera's), dan komen ze nooit achter de afzender. Daarnaast is de ontvanger nooit schuldig, tenzij aangetoond kan worden dat hij de drugs heeft gekocht.

caatje

Badass junkie
Is het mss dan handiger om gewoon wat zaadjes op te sturen? Of zou dat ook te ruiken zijn voor eventuele d-honden?

boy

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Is het mss dan handiger om gewoon wat zaadjes op te sturen? Of zou dat ook te ruiken zijn voor eventuele d-honden?

Kan je beter hasj ofzo opsturen, dat ruik je ook niet als je het goed luchtdicht verpakt.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een paar plat afgesneden stukjes hash kun je denk ik redelijk makkelijk versturen. Helemaal als je het luchtdicht dichtsealed; zelfs als je je neus er tegen aanhoud reuk je praktisch niks. Alhoewel een drugshond nat. een betere neus heeft. Ik zou 't best aandurven om een paar gram hash naar de andere kant van de wereld te sturen :) Ik bedoel als ze het onderscheppen gaan ze echt niet een hele zoekactie starten vanwege een paar gram hash. Ik denk dat die Caribische douane lui het zelf lekker gaan oproken :smoke:

Drazzic

Bewuste gebruiker
Uhmm dat jullie niks ruiken in een reukvrije zak wil neit zeggen dat een drugshond het ook niet ruikt. Hun reukvermogen is wel vele maler sterker dat je dat echt niet zo kan testen.

Babyface

Newbie
ik zou iig die wiet flink verkruimelen, en dan in een zakje in en zakje in een zakje. goed luchtdicht verpakken. maar je kantog ook iets anders versturen, als je poeder verstuurd en ze maken het open denken ze vast dat het miltvuur is.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Sowieso inderdaad geen afzender erop zetten, dan blijf jij in ieder geval buiten schot....

Het hoeft trouwens niet altijd met drugshonden te gaan. Er zijn ook vliegvelden waar ze post door de rontgen halen. je hebt best kans dat ze het dan zien.

Icequeen

Bewuste gebruiker
ja post wordt inderdaad met honden en rontgen gecontroleerd en vooral post uit nederland! de meeste brieven die ik uit nederland kreeg, waren geopend zodra het duidelijk was dat er iets inzat. ik heb wel hele ladingen zaad opgestuurd gekregen, gewoon in een hele dikke brief zodat er niks gevoeld wordt en dat is elke keer goed gegaan.
een vriendin van mij krijgt elke twee week twee gram coke in de post van haar dealer uit london, ze woont in sydney. er is nog nooit een lading niet aangekomen...
probleem is dat als je het geregeld gestuurd krijgt, dat ze het dan een tijdje aankijken om te kunnen bewijzen dat het echt voor jou is.
dus via een postbusnummer sturen, niet te vaak en de lading onder een valse naam, dan kunnen ze je weinig maken. en luchtdicht natuurlijk en in carbonpapier...
lsd via post is natuurlijk super makkelijk...
kan natuurlijk ook giga mis gaan, kennis van me kreeg 20000 pillen in post opgestuurd en werd gepakt...zij dacht ook dat als ze net deed of het niet voor haar was dat ze niks gemaakt kan worden...en nu kijkt ze tegen paar jaar cel aan en de kinderen in een pleeggezin. mooi kut en erg dom!!
:wave:

Tommetjah

Belezen gebruiker
boy zei:
caatje zei:

Kan je beter hasj ofzo opsturen, dat ruik je ook niet als je het goed luchtdicht verpakt.

idd, als ik wiet heb, bewaar ik dat in een wiet zakje, in een doosje, in de kast, in mijn kamer, als ik een paar uur later mijn kamer in kom ruikt heel mijn kamer naar wiet :stoned:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
wiet opsturen naar madrid ging vrij vlot, zelfde met 20 pillen.

gewoon geen afzender opzetten of desnoods het adres van iemand de je wilt kloten, ontvanger is nooit schuldig btw

Drazzic

Bewuste gebruiker
Gewoon als afzender iemand die je niet mag. Als je die dan in eens niet meer ziet weet je genoeg.

Florian01

Belezen gebruiker
ik denk ook niet dat ze elk pakketje of envelopje met een hond gan controleren, mischien als je een grote doos hebt dat ze een keer met een hond door die hal lopen ofzo..

Bovenaan