Saivy zei:Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.
Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
Slechte reclame, is ook reclame.davie zei:Ze staat iig vollop in de belangstelling alleen wel negatief. Ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is, want zo is ze echt verkeerd bezig. Wel zielig dat heel de wereld mee kan kijken tijdens haar depressie. De media schrijft ook van alles en niemand weet eingelijk wat het nu precies is.
BillyBilo zei:ach hou toch op, het is duidelijk dat er wat mis is met het kindje.
flashkop zei:Kale vrouwen vind ik over het algemeen niet bepaald knap, vraag me ook af waarom ze die prachtige haren van haar nu echt heeft weggeschoren....