Britney spears is de weg kwijt!

davie

Wijs gebruiker
Ik denk dat het wel meevalt. Ze is 25 jaar en haar carriere kan nog altijd doorlopen. Ze is gewoon depressief en zit daar met haar twee kinderen zonder vader. Beter dat moeder haar kop kaalscheert ipv haar kinderen bruut de keel door te snijden.

Ze heeft genoeg geld om het een tijd vol te houden en op rust te komen en een comeback kan altijd nog. Kijkend naar Mariah Carey en Madonna hebben het ook lang volgehouden. Als ze nu alles in onroerend goed stopt en dat verhuurt dat hoeft ze niet meer te werken. Gewoon een dipje.

DjTrips

Bewuste gebruiker
moest ik britney zijn, zou ik die kerel gewoon voor alles wat zij hem gegeven geeft trug rippen, zij heeft wel ZIJN "carriere" enzo gemaakt, hij is "groot" dankzij haar, hij heeft haar gewoon gebruikt, ik zou hem trugpakken :)

willem1984

Belezen gebruiker
Ze is getrouwd met hem omdat ze van hem hield?, right?... en ziij heeft het tenslotte de echtscheiding aangevraagd.

Imke

Badass junkie
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.

Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.

Ellesdee

Badass junkie
Saivy zei:
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.

Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.

word steeds gekker :openmouth:

davie

Wijs gebruiker
Ze staat iig vollop in de belangstelling alleen wel negatief. Ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is, want zo is ze echt verkeerd bezig. Wel zielig dat heel de wereld mee kan kijken tijdens haar depressie. De media schrijft ook van alles en niemand weet eingelijk wat het nu precies is.

Hempy

Bewuste gebruiker
davie zei:
Ze staat iig vollop in de belangstelling alleen wel negatief. Ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is, want zo is ze echt verkeerd bezig. Wel zielig dat heel de wereld mee kan kijken tijdens haar depressie. De media schrijft ook van alles en niemand weet eingelijk wat het nu precies is.
Slechte reclame, is ook reclame.

Solidius

Badass junkie
Sugar Lee Hooper - Oh, wat ben je mooi

Oh, wat ben je mooi!
Oh, wat ben je mooi!
Dat heb ik in jaren niet gezien,
zo mooi, zo mooi!

Oh, wat ben je mooi!
Oh, wat ben je mooi!
Dat heb ik in jaren niet gezien,
zo mooi, zo mooi!

Lana

Wijs gebruiker
Ik vind een vrouw met een kale kop echt niet lelijk hoor, mooi juist.
Niet SugarLee, maar die zou er MET haar ook niet uitgezien hebben.
En ik denk niet dat het een publiciteitsstunt is, je kan er niks aan doen als je gek wordt, daar vraagt dat mens ook niet om.

flashkop

Bewuste gebruiker
Kale vrouwen vind ik over het algemeen niet bepaald knap, vraag me ook af waarom ze die prachtige haren van haar nu echt heeft weggeschoren....

Imke

Badass junkie
flashkop zei:
Kale vrouwen vind ik over het algemeen niet bepaald knap, vraag me ook af waarom ze die prachtige haren van haar nu echt heeft weggeschoren....

Om een tattoo op haar pols te kunnen laten zetten..remember.. :wink:

Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen, zo schrijft de Britse krant News of the World. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden ''I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers '666' overal op haar hoofd gekalkt.

Lol :mrgreen:

Bovenaan