Bromazolam na-effecten

Hippie Langwaus

DF-koning
Hoe krijg je dat voor elkaar ? Zo'n kleine dosis af te passen ....
Is een tiende of een achtste pellet.

Een paar pellets afwegen. Dan weet je hoeveel mg tablet overeenkomt met bijvoorbeeld 12 mg bromazolam. Deze pillen fijnmalen in een vijzel tot fijn poeder. Van dit poeder kun je dan een aantal mg afwegen en dan weet je met hoeveel mg bromazolam dit ongeveer overeen komt.

Let op! Het is mogelijk dat de bromazolam in het poeder niet homogeen verdeeld is. Er kunnen delen van het poeder potenter of minder potent zijn. Toch komt het vrij aardig in de buurt, denk ik.

Het is veel beter om volumetrisch te doseren met een oplossing van bromazolam. Ik heb echter geen puur bromazolam ter beschikking. En ook hierbij is het belangrijk de oplossing voor het uitnemen van een dosis goed de schudden, zodat het bijvoorbeeld onderin de maatkolf niet geconcentreerder is dan bovenin.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Dat zijn uiteraard de twee opties. Ik had ook nog even bedacht het poeder te verdunnen met bijvoorbeeld fijn gewreven paracetamol of zo (slik ik dagelijks voor de nacht). Maar dan weet je van tevoren dat goed genoeg mengen absoluut niet goed genoeg te doen is.

Net even een pellet gewogen voor een grof idee. Ik zou dan voor 0,3 mg werkzame stof (net verwaarloosbaar minder dan) 20 mg poeder nodig hebben. Bij die kleine hoeveelheid vertrouw ik mijn mg weegschaal nog niet.

Relmuis

Wijs gebruiker
0,75 tot 1,5 mg voor mij.
1,5 mg vind ik al aan de zware kant.
Nooit langer dan één dag genomen.
3 mg was veel te hoog, wankelen en de hele volgende dag duf, geen geheugenstoornis. (denk ik :blush:)

Moonrock6651

Belezen gebruiker
Afgelopen nacht heb ik slechts 0,3 mg bromazolam genomen. Heerlijk geslapen en flink gedroomd. Op een gegeven moment moest ik in mijn droom nodig plassen. Gelukkig werd ik op tijd wakker en ben ik even naar het toilet geweest om daarna weer snel in dromenland te geraken in bed.

Vanmorgen had ik aangename na effecten. Normaal sta ik bijna altijd op met een opgejaagd gevoel en de drang bezig te moeten zijn. Stress dus.

Maar vanmorgen juist lekker rustig gedaan. Espresso's drinken en hasjiesj roken en vaporiseren. Gewoon even buiten stil zitten en niet mezelf constant opjagen.

Gevaarlijk spul dus voor stresskippen zoals ik. 😉
Wel lekker dat het goed is gevallen vandaag🤩

Moonrock6651

Belezen gebruiker
Date ging gisteren echt geweldig. Allebei super comfortabel en ik herkende mijn oude ik weer in deze dag. Lekker sociaal, zelfverzekerd, vrolijk en gezellig. Beiden hadden het super comfortabel met elkaar al na 10/15 minuten. We hebben samen gesport, gegeten, gesprekken in de nacht gehad alsof we al in een lange relatie zaten, geblowd etc. Ik ben nu wel oprecht een zombie maar aangezien ik niet kan slapen ga ik zo even een keiharde trainingssessie neerzetten. Dit soort momenten herinneren je eraan dat het leven echt geweldig kan zijn en dat je op positievere dingen moet focussen in plaats van alleen de negatieve dingen.

Prutsertje

Belezen gebruiker
3 mg is idd te zwaar en die klote groene pilletjes zijn ook nog es keihard dus splitten gaat ook alleen met een echt goede pillensplitter!

Moonrock6651

Belezen gebruiker
3 mg is idd te zwaar en die klote groene pilletjes zijn ook nog es keihard dus splitten gaat ook alleen met een echt goede pillensplitter!
Ja ik snap ook niet waarom ik altijd de grens moet opzoeken met de hoogste dosering. Ik heb altijd zo een roekeloze idioot in me die zegt dat ik liever een hogere dosering kan pakken als ik het toch ga doen terwijl ik bewust ervan ben dat minder in de meeste gevallen meer is. Dag erna functioneren na zo een hoge dosering is vrijwel onmogelijk.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Een pillensplitter is bij vrijwel iedere apotheek te koop, voor weinig (~de prijs van een losse XTC pil). No questions asked !

Voor Bromazolam ( fijn spul op zich) is in mijn beleving ieder gebruik boven 1,5 mg per 48 uur een rode vlag.
Er zijn ook oranje gekleurde vlaggen, geen onbevlekt groene helaas.

Bovenaan