Morethenafeeling🔒
Bewuste gebruiker
ik heb vandaag 2mmc binnenkregen en die kristallen zijn gewoon kei bruin en ruiken vet chemisch iemand anders dit ook ooit meegemaakt?
Dit is niet waar. Als er vocht op komt gebeurt er veel maar het wordt niet bruin.Wordt volgens mij ook bruin als het nat/vochtig is. Geen idee wat dat dan doet met de kwaliteit.
Ik heb helaas geen onderzoek gedaan naar 2-MMCDit is niet waar. Als er vocht op komt gebeurt er veel maar het wordt niet bruin.
Kijk ik even naar jou, professor en hoogleraar drugsologie @Neo-Shulginist 👈 Los jij dit filosofisch vraagstuk maar even op.
Het is wel zo dat als stoffen nat worden ze dan doorgaans makkelijker reageren / bedervenIk heb helaas geen onderzoek gedaan naar 2-MMC
Gauw dat lab in je tuinhuisje in dan. Volgende week wil ik de resultaten op mijn bureau 👈Ik heb helaas geen onderzoek gedaan naar 2-MMC
Heroïne is vaak bruin, is dat dan ook een onzuiverheid? Maar je hebt ook black tar heroin, en witte heroïne (pulp fiction flashback) dus nu snap ik het niet meer.Bruin = vervuild. Dat soort stoffen horen kleurloos/wit tot licht geel te zijn. Ik zou het opzuiveren (hoe dat moet mag ik niet vertellen op het forum vgm) dus dat moet je even zelf uitzoeken, staat genoeg over op het internet. En daarna laten testen of het daadwerkelijk wel 2-mmc is.
Ik had het misschien iets anders op moeten schrijven, mijn fout. Over heroïne weet ik niet heel veel dus het zou best kunnen zijn dat die stof ook een bruine kleur vertoont als het zuiver is.Heroïne is vaak bruin, is dat dan ook een onzuiverheid? Maar je hebt ook black tar heroin, en witte heroïne (pulp fiction flashback) dus nu snap ik het niet meer.
het is één grote waas in m’n kop nu 😵💫
Ah, kijk. Scheikundige kennis, daar word ik nou wild van. Broek op de enkels, mensen.Cathinones zoals 2-mmc daarentegen, hebben in hun molecuulstructuur niet de "capaciteit" om een bruine kleur terug te kaatsen vanuit het visuele spectrum, geen enkele kleur overigens. Het zuivere stofje zou dus kleurloos of wit moeten zijn. Licht geel kan wel maar dat komt door auto-oxidatie van de aminegroep. Dit gebeurt als je er vocht of lucht bij laat komen.
Sorry, ik zat nog te wachten op definitieve goedkeuring van de offerte en de ondertekening van de overeenkomst van opdracht.Gauw dat lab in je tuinhuisje in dan. Volgende week wil ik de resultaten op mijn bureau 👈
Ja. Er is ook gewoon witte heroïne die chemisch zuiver is.Heroïne is vaak bruin, is dat dan ook een onzuiverheid? Maar je hebt ook black tar heroin, en witte heroïne (pulp fiction flashback) dus nu snap ik het niet meer.
het is één grote waas in m’n kop nu 😵💫
Ik had het misschien iets anders op moeten schrijven, mijn fout. Over heroïne weet ik niet heel veel dus het zou best kunnen zijn dat die stof ook een bruine kleur vertoont als het zuiver is.
Cathinones zoals 2-mmc daarentegen, hebben in hun molecuulstructuur niet de "capaciteit" om een bruine kleur terug te kaatsen vanuit het visuele spectrum, geen enkele kleur overigens. Het zuivere stofje zou dus kleurloos of wit moeten zijn. Licht geel kan wel maar dat komt door auto-oxidatie van de aminegroep. Dit gebeurt als je er vocht of lucht bij laat komen.
Offerte? Ondertekening? Je gaat iets illegaals doen. Dan moet je genoegen nemen met een stevige handdruk 🤝Sorry, ik zat nog te wachten op definitieve goedkeuring van de offerte en de ondertekening van de overeenkomst van opdracht.
Sinds wanneer is onderzoek naar 2-MMC illegaal?Offerte? Ondertekening? Je gaat iets illegaals doen. Dan moet je genoegen nemen met een stevige handdruk 🤝
Het zou wel leuk zijn als wapenhandelaren, pooiers, huurmoordenaars, inbrekers etc ook daadwerkelijk een offerte moeten opstellen met factuur en alles erop en eraan.
Oh wacht even, ik dacht 3-mmc. Offerte komt eraan.Sinds wanneer is onderzoek naar 2-MMC illegaal?
ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met 2mmc maar wel met 3cmc en daarvan valt mij op dat kristallen bij levering zeer wit zijn, maar dan na poederen en een tijd (weken) ingepakt en donker bewaard een bruine zweem kunnen krijgen vooral als ze een beetje vochtig zijn geworden.Ah, kijk. Scheikundige kennis, daar word ik nou wild van. Broek op de enkels, mensen.
Tijd voor dubbellaags toiletpapier.mijn labjas heeft overigens ook een bruine zweem.
Kan je niet aan 3mmc komen 3mmc is heel mildik heb vandaag 2mmc binnenkregen en die kristallen zijn gewoon kei bruin en ruiken vet chemisch iemand anders dit ook ooit meegemaakt?
Petitie om @Neo-Shulginist 's Badass Junkie-titel te laten veranderen naar Hoogleraar Drugsologie.Kijk ik even naar jou, professor en hoogleraar drugsologie @Neo-Shulginist 👈